Jij duidelijk niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:02 schreef incel het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens seks gehad?
Wow!! Mooie!!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
@:Puzzie , kusamono in wording.
Dat achterste plantje gaat nog blauwe bloemen geven.quote:
Bah!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan waren het vast lelijke dikkies uit wanhoop
Tof gedaan Lordie!!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat achterste plantje gaat nog blauwe bloemen geven.
[..]
Bah!
Word vast wel leuk hoor. Komt geen snoei aan te pas, alleen maar lieve bloempjes.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tof gedaan Lordie!!
Ik had nooit gehoord van kusamono , maar ik kreeg er wel bonsai vibes bij![]()
Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden
Ik vind het schattigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Word vast wel leuk hoor. Komt geen snoei aan te pas, alleen maar lieve bloempjes.
Ja, dat hoort bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het schattig![]()
Maar die bloempot is toch wel een soort van bonsai style?
Dikke meisjes?quote:
Dikke meisjes, dunne meisjes, lichte meisjes, donkere meisjes, lange meisjes, korte meisjes, jonge meisjes, oude meisjesquote:
Ook gehandicapte meisjes?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:52 schreef incel het volgende:
[..]
Dikke meisjes, dunne meisjes, lichte meisjes, donkere meisjes, lange meisjes, korte meisjes, jonge meisjes, oude meisjes
Zeker. Maar ook zonder armen en benen enz.quote:
In dat geval ja. Verder nog nooit eentje met zonder armen of benen gehad.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook zonder armen en benen enz.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |