Klopt, dat is onderdeel van de strategie. Men houd rekening met een deel 'slapers' die na de actie vergeten het abonnement weer te stoppen en vervolgens de volle prijs betalen.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en mocht je er nog gebruik van maken, niet vergeten op te zeggen, want het stopt niet automatisch. Volgens mij had ik dat in dit topic gelezen.
En mogelijk raakt dat dus precies de kwetsbare mensen die je eigenlijk dit voordeeltje gunt en wat minder goed met geld en regeltjes kunnen omgaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Klopt, dat is onderdeel van de strategie. Men houd rekening met een deel 'slapers' die na de actie vergeten het abonnement weer te stoppen en vervolgens de volle prijs betalen.
Inloggen bij Mijn NS ook niet. Wat een fiasco.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:42 schreef Tengano het volgende:
De NS wepshop doet het nog steeds niet zie ik
Deze aanbieding werkt als een zelfgeinitieerde DDOS aanval denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:52 schreef Tijn het volgende:
Inloggen bij Mijn NS ook niet. Wat een fiasco.
En om 17 uur nog niet ... jonge jonge jongequote:Op maandag 15 juni 2026 14:42 schreef Tengano het volgende:
De NS wepshop doet het nog steeds niet zie ik
Wat is nu dan het argument om het op deze manier aan te pakken? Met 2 volwassenen en kinderen een 'uitje' maken kost dan 98 euro.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 17:00 schreef cinderloom het volgende:
En om 17 uur nog niet ... jonge jonge jonge
Het is denk ik de enige praktische manier om dit op zo'n korte termijn te regelen. Alle verschillende vervoersbedrijven op een lijn krijgen kun je natuurlijk vergeten. Maar met alleen NS is wel te praten. En die hebben bovendien al zo'n Dal Vrij-product. Dus daar dan tijdelijk wat korting op, dat is haalbaar. Alles dat je meer of anders wil doen wordt een heel project en dan gaat het dit jaar niet meer lukken.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is nu dan het argument om het op deze manier aan te pakken?
Als ik hem nu koop, gaat hij niet meteen in toch? Pas als ik hem activeer? Wil er in mijn vakantie wel gebruik van gaan maken, maar de komende weken heb ik er nog weinig aan.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja klote zeg. Maar uiteindelijk gaat het wel lukken hoor.
Vanavond tussen 23:00 en 0:30 is die hausse op zeker voorbij en anders morgenochtend vroeg wel.
Hij gaat direct in als je hem afsluit; binnen een uur.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:43 schreef Japepk het volgende:
Als ik hem nu koop, gaat hij niet meteen in toch? Pas als ik hem activeer? Wil er in mijn vakantie wel gebruik van gaan maken, maar de komende weken heb ik er nog weinig aan.
Maar het is nu toch ook omslachtig? En er wordt een niche mee bediend.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is denk ik de enige praktische manier om dit op zo'n korte termijn te regelen. Alle verschillende vervoersbedrijven op een lijn krijgen kun je natuurlijk vergeten. Maar met alleen NS is wel te praten. En die hebben bovendien al zo'n Dal Vrij-product. Dus daar dan tijdelijk wat korting op, dat is haalbaar. Alles dat je meer of anders wil doen wordt een heel project en dan gaat het dit jaar niet meer lukken.
Niet voor NS of de regering, die hoeven bijna niks te doen.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar het is nu toch ook omslachtig?
Ik heb precies hetzelfde. Wel besteld en betaald, maar geen bevestiging en ik kan niet inloggen bij Mijn NS om te zien of ik het nou heb of niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:30 schreef Lingue het volgende:
Nou ik heb wel een bestelling kunnen plaatsen, met een nieuwe OV kaart erbij. Alles netjes betaalt maar helaas geen bevestiging niks. Niet online bij NS, niets in de mailbox/spam box. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ik geef ze een paar dagen. Maar wel weer op z'n Nederlands geregeld dit.
En bij een OVPay kaart kun je het abonnement van de NS niet eens aan koppelen. Dus dat is ook bijzonder...
quote:Op maandag 15 juni 2026 19:30 schreef Lingue het volgende:
Nou ik heb wel een bestelling kunnen plaatsen, met een nieuwe OV kaart erbij. Alles netjes betaalt maar helaas geen bevestiging niks. Niet online bij NS, niets in de mailbox/spam box. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ik geef ze een paar dagen. Maar wel weer op z'n Nederlands geregeld dit.
En bij een OVPay kaart kun je het abonnement van de NS niet eens aan koppelen. Dus dat is ook bijzonder...
He wat vervelend! Maar volgens mij is het wel zo dat ze met het systeem dus achter lopen en niet dat er transacties wegvallen. Maar ik snap best dat dit ongemakkelijk spannend en onrustig is.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Wel besteld en betaald, maar geen bevestiging en ik kan niet inloggen bij Mijn NS om te zien of ik het nou heb of niet.
Zal wel druk worden bij de klantenservice deze week
Spannender wordt wellicht of het lukt om daadwerkelijk binnen 5 dagen die OV-chipkaart op te sturen. Anders kan ik maandag nog niet met de treinquote:Op maandag 15 juni 2026 21:06 schreef Lingue het volgende:
Ik verwacht dat het wel goed komt. Denk idd dat systeem en transacties even goed gesynchroniseerd moeten worden. En dat er een bulk aan e-mailtjes morgen verstuurd worden.
Bij mij kwam de bevestiging een paar uur later.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Wel besteld en betaald, maar geen bevestiging en ik kan niet inloggen bij Mijn NS om te zien of ik het nou heb of niet.
Zal wel druk worden bij de klantenservice deze week
Je kan nog geen abonnement afsluiten met een startdatum later dan 30 juni. Dat is vrij ruk voor de mensen die hier in juli e/o augustus pas gebruik van willen gaan maken, gezien de beperkte beschikbaarheid.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:52 schreef Japepk het volgende:
Precies dat laatste inderdaad. Ik wil er vooral in juli gebruik van maken, maar 'red' ik het om nog 2 weken te wachten?
Ik heb het vanochtend besteld en nu nog altijd niks gekregenquote:Op maandag 15 juni 2026 21:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij mij kwam de bevestiging een paar uur later.
Je kunt t/m 31 juli dit abonnement afsluiten.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
Je kan nog geen abonnement afsluiten met een startdatum later dan 30 juni. Dat is vrij ruk voor de mensen die hier in juli e/o augustus pas gebruik van willen gaan maken, gezien de beperkte beschikbaarheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |