abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221017778
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil ook gewoon niet zien wat het gevaar is van het delen van je kind. Hoe denkt zij? Dat pedo’s zich afrukken op andere kinderen maar niet op die van haar? Ik durf er niet eens aan te denken wat er allemaal met haar kind gebeurd kan zijn terwijl zij alleen maar trots zat te zijn en dat per se moest delen.
En dat dat irritante liedje onder die story...
pi_221017779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
De drieling zijn (ex) nichtjes want dat scheldende mens is een zus van de vader van Tatiana haar kinderen en de man die zijn spullen kwam halen is ook de vader van de kinderen en niet haar laatste vlam zoals Tatiana dat heeft verteld.
Ik vind het ook een enorme tokkiezooi daar maar ik geloof wel dat Tatiana haar hart op de goede plaats heeft zitten.
Ja dit dus... allemaal oude koeien en tokkie geblaat van die Denise en enige wat ik dan denk is doe gewoon normaal...
Die ex heeft toch ook vast gezeten? Kan me ook nog herinneren dat hij na de geboorte vast zat en dat toen hij nog even in beeld was maar weer dingen gedaan had waardoor hij weer de cel in moest en geen contact meer met de kinderen mocht ofzo... tatiana wilde nooit zeggen wat dan allemaal... (de verhalen kwamen ook niet van haar maar van mensen uit zijn omgeving) die bagger post die Denise dan weer niet...
Ergens hoop ik dat ze nu gewoon uit de shit komen en rust krijgen...
pi_221017781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
De drieling zijn (ex) nichtjes want dat scheldende mens is een zus van de vader van Tatiana haar kinderen en de man die zijn spullen kwam halen is ook de vader van de kinderen en niet haar laatste vlam zoals Tatiana dat heeft verteld.
Ik vind het ook een enorme tokkiezooi daar maar ik geloof wel dat Tatiana haar hart op de goede plaats heeft zitten.
Dus het is niet haar nicht maar haar ex schoonzus dan?
Wat weten we eigenlijk over de vader van de drieling, is hij nog in beeld? Wat voor spullen zou die man nog hebben liggen in dat overvolle huis jaren later?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221017784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:42 schreef Weerikier het volgende:
En wederom moet Sanneke anderen de schuld geven. Het ligt nooit aan haar. Nu is het weer de leraar op de basisschool die topografie oversloeg. Hou toch op, welke leraar slaat nou topografie in zijn geheel over? Dat kan helemaal niet. En heeft Sanneke nog nooit een globe gezien? Nog nooit een wereldkaart ergens zien hangen? Nee hoor, die leraar van de basisschool had haar moeten laten zien waar Mexico ligt, dat is niet gebeurd dus dan weet Sanneke op haar 37e nog steeds niet waar Mexico ligt. De tandjes, wat is zij een domme vrouw.
🤣🤣🤣Het is een kunst hoor, om overal de verantwoordelijkheid voor buiten jezelf te leggen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221017789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:20 schreef Nieuwnestje het volgende:
Joost en Viora.. mijn mond viel open. De peuter heeft slecht geslapen en hele nacht koorts maar nee hoor, hup de auto in want we moeten WEER op een gesponsord tripje en foto's maken van de kinderen. Hele dag op sleeptouw in zo'n park terwijl dat meisje het liefst in haar eigen bed wil liggen.
En dan moeten de volgers mee duimen dat de koorts de volgende dag over is omdat ze allemaal leuke dingen moeten gaan doen? Walgelijk, laat dat meisje lekker uitzieken. Sowieso zitten ze steeds meer in mijn irritatie zone door altijd maar op pad te moeten zijn. Dat geknuffel en gemaakte blije hoofden altijd, bah. Het valt ook op dat ze alle vier best vaak ziek zijn. Zit vast geen verband aan hoor, maar dan zou je toch zeggen dat ze eens wat meer rust in huis moeten gaan vinden. En wat doen voor de maatschappij?! Ipv alleen maar reisjes en foto's maken. Ga vrijwilligers werk doen ofzo..
Die 2 zijn voor mij ook echt af.

Begin dit jaar naar Thailand met een kind met krentenbaard, laatst op Kos ook een zieke geloof ik en nu is de oudste ziek ‘maar we willen haar al die leuke dingen niet ontnemen’. Wat een bullshit, dit is niet aan je kinderen denken, maar aan jezelf. Die kinderen werken gewoon kei hard en kunnen niet eens in de ziektewet als ze ziek zijn. En dan die fake glimlach bij allebei altijd, en Joost die de perfecte huisvader wil spelen (zo komt het op mij over).
pi_221017805
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dat dat irritante liedje onder die story...
Net als haar duivelse lachje een teken dat haar karakter gewoon ruk is.
pi_221017821
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zeg maar even wat ik al jaren denk over Sanneke; nóg ver vóór haar ogenschijnlijke autisme-diagnose. Dit is precies waarom zij niet wil werken, waarom zij het nergens lang volhoudt dan wel wordt weggestuurd. Zij ziet zichzelf als de alwetende, intellectuele, vrouw van de wereld, die niemand iets hoeft te vertellen, graag de discussie aangaat, over van alles en nog wat, met Jan en alleman, je uitlacht terwijl zij het fout heeft en om zich heen gaat slaan, wanneer ze met zichzelf en haar onkunde en onwetendheid wordt geconfronteerd.
Inclusief ‘wapperende’ neusvleugels.
pi_221017854
Neee begrijp ik nou goed dat Debbie vanavond serieus weer met de rolstoel meegaat met de avondvierdaagse? :')
pi_221017900
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef Mirp het volgende:
Neee begrijp ik nou goed dat Debbie vanavond serieus weer met de rolstoel meegaat met de avondvierdaagse? :')
Nou nou, een versierde rolstoel wel hè! Dat maakt wel het verschil :Y
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221017905
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dus het is niet haar nicht maar haar ex schoonzus dan?
Wat weten we eigenlijk over de vader van de drieling, is hij nog in beeld? Wat voor spullen zou die man nog hebben liggen in dat overvolle huis jaren later?
Nee joh dat spullen halen is echt jaren geleden... schijnt dat hij heel heftig was en dat hij daarom alleen met de politie erbij zijn spullen mocht halen voor haar veiligheid dus
pi_221017911
Dus de reisagente kan op afstand zien of het paardenwelzijn voorop staat. Wat goed zeg!
pi_221017918
quote:
Jazeker! En dit keer ook nog versierd met oranje ballonnetjes. Benieuwd of ze weer jankend over de finish komt.
pi_221017934
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze doet bijna alsof ze de oranje mars zelf bedacht heeft
pi_221017938
Ik hoopte dat die versierde rolstoel een grap was van jullie.... ;(
pi_221017942
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dit dus... allemaal oude koeien en tokkie geblaat van die Denise en enige wat ik dan denk is doe gewoon normaal...
Die ex heeft toch ook vast gezeten? Kan me ook nog herinneren dat hij na de geboorte vast zat en dat toen hij nog even in beeld was maar weer dingen gedaan had waardoor hij weer de cel in moest en geen contact meer met de kinderen mocht ofzo... tatiana wilde nooit zeggen wat dan allemaal... (de verhalen kwamen ook niet van haar maar van mensen uit zijn omgeving) die bagger post die Denise dan weer niet...
Ergens hoop ik dat ze nu gewoon uit de shit komen en rust krijgen...
Ik ook, ik volg haar vanaf de geboorte van de drieling en moet altijd wel lachen hoe het daar gaat , toch leuk dat je een inkijkje in een fam krijgt die totaal niet op die van mij lijkt .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221017945
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, ze zou de aandacht maar eens niet op zich gevestigd krijgen.
pi_221017952
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:25 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Jazeker! En dit keer ook nog versierd met oranje ballonnetjes. Benieuwd of ze weer jankend over de finish komt.
Ja met haar zuur verdiende medaille waarschijnlijk.
pi_221017957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:25 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Echt? En die rolstoel is zo nep als wat , ik zou er niet in durven zitten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221017962
Debbie gaat haar rolstoel oranje versieren voor de laatste avond van de a4d 🤦♀
Hoezo aandachtsgeil?
pi_221017970
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Net als haar duivelse lachje een teken dat haar karakter gewoon ruk is.
Geen tijd voor huishouden met een kind wat aan haar geplakt zit volgens Sanneke
Maar wel minuten lang stories vol kletsen per dag waarbij dat kind gewoon op de grond speelt. In die tijd ruim je wat op en poetst je huis.
Lekker boeiend ook die gratis zooi in de tikkie app
pi_221017974
quote:
En dan weer helemaal emo doen dat ze een medaille krijgt terwijl ze verder niet mee heeft gedaan
pi_221017980
Echt hè, wat een mens.

Heb (helaas) zelf ook een zelfde soort rolstoel als Debbie omdat ik geen “langere” stukken kan lopen.

Kind gaat volgende week ook de 4 daagse lopen met m’n man. Maar geen haar op m’n hoofd die eraan denkt om de laatste dag mee te lopen en al helemaal niet in een versierde rolstoel.

Ik ga ze de laatste dag lekker aanmoedigen! En natuurlijk vind ik het jammer dat ik niet mee kan maar ik zou het zelf niet fijn vinden als ik de boel ophoudt ofzo. Het is het feestje van de kinderen!
pi_221018021
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:29 schreef Nieve het volgende:
Ik hoopte dat die versierde rolstoel een grap was van jullie.... ;(
Nee, ik geloof niet dat iemand hier dat verzonnen kreeg ;(
pi_221018027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Toch apart dat een leraar geen aardrijkskunde geeft op een basisschool. Hoe zit dat dan met een Cito toets? Is het geen verplicht vak? En idd op het voortgezet krijg je het ook vanaf de 1ste klas. Raar verhaal weer.
Biologie heeft ze ook nooit gehad denk ik, ze wist niks van een keizersnede.
pi_221018030
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Geen tijd voor huishouden met een kind wat aan haar geplakt zit volgens Sanneke
Maar wel minuten lang stories vol kletsen per dag waarbij dat kind gewoon op de grond speelt. In die tijd ruim je wat op en poetst je huis.
Lekker boeiend ook die gratis zooi in de tikkie app
‘Sorry vriendje, je moet even zelf spelen, ik heb meer te doen dan alleen knuffelen en boekjes lezen.’
Leer je kind dingen aan, bij een baby van 1,5 maand is dat lastig, maar bij 1,5 jaar is dat prima hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')