abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221008064
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221008080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:43 schreef Missinglink24 het volgende: Euhm Sanneke?? Egaal, geen puistjes, niks aan het handje?
Mensen met een benedengemiddeld IQ zijn wel vaker blind voor hun eigen incompetentie. Zij maakt vrijwel continu denkfouten.
pi_221008093
Wat maakt Debbie er wat gezelligs van, samen traktaties maken..met een chagerijnig hoofd en dan de geïrriteerde: je hoeft het niet dicht te knijpen🥲
pi_221008230
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:58 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Mensen met een benedengemiddeld IQ zijn wel vaker blind voor hun eigen incompetentie. Zij maakt vrijwel continu denkfouten.
Ze heeft ook geen ruim overgewicht heeft het financieel helemaal prima, en is hartstikke gezond.
Moederschap is ook nooit lastig/zwaar
Alles is perfect.
pi_221008309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Ze heeft ook geen ruim overgewicht heeft het financieel helemaal prima, en is hartstikke gezond.
Moederschap is ook nooit lastig/zwaar
Alles is perfect.
En ze is hartstikke actief en Mijan wil alleen boeken lezen en alle mensen doen stom behalve zij
I can't help it, if I'm lucky
pi_221008340
Heel verstandig van duo Geerts om na een nacht amper slapen en ineens in de warmte 's middags aan de wijn te gaan. AM die dadelijk giebelend tipsy gaat lopen vloggen....hilarisch
pi_221008394
Het is wel echt quality time samen, ze heeft werkelijk echt alles gefilmd tot nu toe. Wat een armoede.

Betaal dan zelf en blijf desnoods dichter bij huis, maar zonder camera, dan deze treurnis.
pi_221008425
Ik kan er niets aan doen, maar ik blijf het wat vreemd vinden om voor 2 volle dagen naar Griekenland te gaan. En waarom posten mensen whatsapp-conversaties op social media? Ik vind dat zo vreemd. Dit soort dingen zijn toch alleen maar voor de ontvangers grappig (en zelfs dat betwijfel ik).
pi_221008434
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:45 schreef Lodelie het volgende:
Het is wel echt quality time samen, ze heeft werkelijk echt alles gefilmd tot nu toe. Wat een armoede.

Betaal dan zelf en blijf desnoods dichter bij huis, maar zonder camera, dan deze treurnis.
Ze zei gister of eergister dat ze alles zelf betalen, ik geloof daar dus niks van. Waarom zou je anders elke poepscheet filmen, aandacht? Geen zin in MG? Verveling?
pi_221008471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:54 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze zei gister of eergister dat ze alles zelf betalen, ik geloof daar dus niks van. Waarom zou je anders elke poepscheet filmen, aandacht? Geen zin in MG? Verveling?
Het is gewoon een gesponsorde reis
pi_221008490
Sanneke rijdt op een weg met alleen maar spookrijders
pi_221008511
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:01 schreef Babbelaertje het volgende:
Wat maakt Debbie er wat gezelligs van, samen traktaties maken..met een chagerijnig hoofd en dan de geïrriteerde: je hoeft het niet dicht te knijpen🥲
Poeh wat had zij een pesthumeur in dat filmpje zeg. Het is mevrouw duidelijk allemaal weer teveel. Ze zet zichzelf lekker voor paal zo.
pi_221008514
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:01 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke rijdt op een weg met alleen maar spookrijders
_O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221008541
AM op Kos: je bent al zo kort daar, moet je dan echt echt echt ALLES ALLES ALLES filmen? My god. Dat er niet meer volgers afhaken (ik vraag me af hoeveel percent fake Aziatische profielen zijn eigenlijk). Dit is... een soort van washand. Maar eigenlijk is het gewoon een natte doek. Dit is... een soort van ruimte. We gaan instappen, we zijn er bijna, we gaan uitstappen, we zijn uitgestapt, we gaan in de auto stappen, we zijn in de auto gestapt, WOW druk hier, we zijn uit de auto gestapt. Wat was er tot nu toe interessant aan de vlog? Nnnnnn... niks? Ik voel me eigenlijk niet echt geïnfluenced moet ik zeggen. Als dat de bedoeling was.

Ik vraag me ook af wie het betaalt. Krijgen ze de planning cadeau van de reismevrouw, of ook de vluchten en de hotelkamer en auto? Want dan vind ik het wel duurbetaalde reclame voor de reismevrouw. Of zou de reismevrouw geregeld hebben dat de hotels ook een nachtje cadeau doen in ruil voor een logo in beeld en een linkje? Ik heb eigenlijk precies niet gezien in welk hotel ze juist zitten. Ja, in een flits op de planning, dat wel...

[ Bericht 25% gewijzigd door MonaB op 11-06-2026 14:27:10 ]
pi_221008865
We zijn 2,5 dag op Kos in Griekenland, dus ik bestel schnitzel met aardappelpartjes.
pi_221008889
‘Wat is dit? Oh, een douche.
En hier de wc. Een zwarte wc’

De opperfluencer is zeker bang dat ze niet aan de 100 stories komt vandaag?

En ‘het ziet er wel aardig uit’.
Het is een nieuw appartement.

En verderop zijn ze andere huisjes aan het maken, dus bouwlawaai.

Prima keuze van de reismevrouw.
pi_221008896
AM bovenop de Mount Everest; “en, een zwarte wc.” En vervolgens gaan hepie en hepie op de klompjes en met hoedje op stap 😂.
pi_221008897
En zichzelf uitgebreid in bikini in de spiegel filmen.

Maar fijn dat zij zo blij is met zichzelf hoor.
Zou MG nu ook appen ‘ik zou je doen’?
pi_221008953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
We zijn 2,5 dag op Kos in Griekenland, dus ik bestel schnitzel met aardappelpartjes.
Wat een boer niet kent dat vreet hij niet. Dat gezegde komt toch ergens vandaan😇
pi_221008985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
En zichzelf uitgebreid in bikini in de spiegel filmen.

Maar fijn dat zij zo blij is met zichzelf hoor.
Zou MG nu ook appen ‘ik zou je doen’?
Ze ziet er echt meer dan prima uit voor een vijftiger met 8 kinderen. Maar mijn blik gaat toch steeds weer naar die voeten en die tanden. Knap dat zij daar schijt aan heeft. Zou ik in haar geval niet hebben.
pi_221009009
Am:"we mogen de koffers niet zelf dragen"
"we mogen niet zelf lopen"

Zou zij het principe "fooi geven" snappen?
pi_221009017
Waarom post ze niet aan het einde van de dag 1 filmpje met alle hoogtepunten? (Als die er al zijn). Ze is echt verslaafd aan de 100 stories per dag. Absurd!!
pi_221009075
Dit is gewoon een werkreis. Of ze er zelf iets aan betaalt weet ik niet, maar de verslaglegging is voor de volgers. Oude volgers vasthouden, nieuwe volgers krijgen.
Zij liever dan ik.

Het ziet er trouwens mooi uit maar ik dacht dat ze minstens een swim up room zouden hebben ofzo. Zo?n karretje is leuk maar ze lijken wel erg ver van het centrale gebouw te zitten. En met bouwgeluiden op de achtergrond. Dat is toch best een beetje jammer.
Maar gelukkig AM vindt het allemaal WAUW.

[ Bericht 22% gewijzigd door Harper op 11-06-2026 15:17:50 ]
pi_221009095
Tatiana zit al bijna op een ton he mensen!!
pi_221009134
Sanneke haar oude vriendin Teske is wel uitgenodigd door de Efteling.
Zal ze nu de Efteling gaan mailen?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221009175
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:04 schreef Maremare het volgende:

[..]
Poeh wat had zij een pesthumeur in dat filmpje zeg. Het is mevrouw duidelijk allemaal weer teveel. Ze zet zichzelf lekker voor paal zo.
Als het Zoe maar was, dan is alles mogelijk. Concerten met teveel prikkels, hotelovernachting, leuke uitjes.
pi_221009202
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:04 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zou ze nog hulp met de kinderen krijgen van de gemeente?
pi_221009221
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bizar
pi_221009229
Maarten en Am zijn wel echt toeristen, hij met zo’n hoedje op en zij op de klompen 😆
pi_221009248
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:59 schreef Lodelie het volgende:

Ohhh gênant
Ik denk oprecht dat het niet eens in haar op komt om fooi te geven

En wat erg: bouwgeluiden!
pi_221009293
En nou moeten ze een takke end lopen naar het strand

Edit; oh gelukkig er is een wagentje
pi_221009305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Op de fb site: Een huis vol fans gaat ene Denise er flink tegenin. Die noemt dr een leugenaarster. Hele discussies 😲
pi_221009326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ohhh gênant
Ik denk oprecht dat het niet eens in haar op komt om fooi te geven

En wat erg: bouwgeluiden!
word steeds duidelijker dat ze dit niet zelf bekostigd hebben
pi_221009346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:47 schreef miep123456 het volgende:

[..]
word steeds duidelijker dat ze dit niet zelf bekostigd hebben
Ja, als er nog gebouwd wordt zal alles gloednieuw en nog te promoten zijn zeker? Moeten hun imago nog opbouwen dan.
pi_221009349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Op de fb site: Een huis vol fans gaat ene Denise er flink tegenin. Die noemt dr een leugenaarster. Hele discussies 😲
Ik heb de discussie niet gelezen maar ik geloof best dat Tatiana niet altijd eerlijk is. Ik bedoel; haar verhalen over wat er allemaal is gebeurd en hoe het zover heeft kunnen komen blinken niet bepaald uit in transparantie.
pi_221009352
Het appartement is mooi maar het strand vind ik toch wel heel sfeerloos bijna troosteloos ookal is de zee mooi. Het is wel heel erg kaal.
pi_221009407
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:51 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik heb de discussie niet gelezen maar ik geloof best dat Tatiana niet altijd eerlijk is. Ik bedoel; haar verhalen over wat er allemaal is gebeurd en hoe het zover heeft kunnen komen blinken niet bepaald uit in transparantie.
De persoon in kwestie zegt dat ze haar nichtjes zijn en dat Tatiana niet de waarheid spreekt. Haar zakenpartner zou ook 450000,- schuld hebben en samen dus bijna een miljoen.

Deze mevrouw zegt ook dat haar ex vriend onder politie begeleiding zijn spullen is op komen halen, omdat zij zijn spullen niet vrijwillig terug gaf.

En zo gaat de discussie nu verder met buurman John, die na vertrek van de ex weer dagelijks in beeld is.
Wat een gezelligheid allemaal daar.
pi_221009421
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:03 schreef papierentas het volgende:

[..]
De persoon in kwestie zegt dat ze haar nichtjes zijn en dat Tatiana niet de waarheid spreekt. Haar zakenpartner zou ook 450000,- schuld hebben en samen dus bijna een miljoen.

Deze mevrouw zegt ook dat haar ex vriend onder politie begeleiding zijn spullen is op komen halen, omdat zij zijn spullen niet vrijwillig terug gaf.

En zo gaat de discussie nu verder met buurman John, die na vertrek van de ex weer dagelijks in beeld is.
Wat een gezelligheid allemaal daar.
Ja buurman John zit weer op zijn vaste plek, geduldig zijn kans af te wachten 😅
pi_221009451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja buurman John zit weer op zijn vaste plek, geduldig zijn kans af te wachten 😅
Ze zegt het gewoon ; ah mag je er weer op en als ze een nieuwe vriend heeft besta jij niet meer. Tokkies.
pi_221009469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:59 schreef Lodelie het volgende:

Nee, tenzij er in de planning geschreven staat data ze de kruier een fooi moet geven, of de caddy driver of of, ga het lijstje maar af.
pi_221009500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:10 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze zegt het gewoon ; ah mag je er weer op en als ze een nieuwe vriend heeft besta jij niet meer. Tokkies.
Ja sowieso is het behoorlijk tokkie om met je eigen familie ruzie te maken via Facebook 🙃🤣
pi_221009523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja sowieso is het behoorlijk tokkie om met je eigen familie ruzie te maken via Facebook 🙃🤣
Ze heeft het nog over een Rolex om hebben, in Dubai zitten en een landrover rijden en geen belasting betalen. Tja als dat klopt, dan komen ze vanzelf voor geld.

En je zieke kind inzetten, daar heeft ze wel een punt.
pi_221009549
Ik heb even een paar filmpjes van Anne en Maart gekeken en ik zit dus gewoon naar Buurman en buurman op Kos te kijken 😁. Wat erg dit..
pi_221009567
ik weet eigenlijk niet of ik moet lachen of huilen om de beelden van AM en MG in Griekenland , zo kun je toch niet echt zijn?
"we mogen niet lopen" hahaha nee gekke troela, je zit enorm ver weg van het hoofdgebouw en ze willen je niet meteen een zonnesteek geven, oh ja een fooitje voor de service hadden ze ook graag gehad.

"we moeten op de wifi van het hotel want turkije, boedroem (waar ??) ligt daar en daar of nou ja " ... goed verhaal, doen we niks mee

en dan die lunch.....onze wereldreiziger neemt schnitzel of droge vis met friet _O-
pi_221009583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:33 schreef poohenzo het volgende:
ik weet eigenlijk niet of ik moet lachen of huilen om de beelden van AM en MG in Griekenland , zo kun je toch niet echt zijn?
"we mogen niet lopen" hahaha nee gekke troela, je zit enorm ver weg van het hoofdgebouw en ze willen je niet meteen een zonnesteek geven, oh ja een fooitje voor de service hadden ze ook graag gehad.

"we moeten op de wifi van het hotel want turkije, boedroem (waar ??) ligt daar en daar of nou ja " ... goed verhaal, doen we niks mee

en dan die lunch.....onze wereldreiziger neemt schnitzel of droge vis met friet _O-
Boedroem ja hahaha
En nu is haar kans om eens een echte Griekse salade te nemen, is ze toch dol op, gezien wat er 3x per week bij hun op tafel staat..
pi_221009591
Ik mag toch wel aannemen dat Anne en Maart gewoon een fooi geven. Zo wereldvreemd zijn ze ook weer niet denk ik.
pi_221009598
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:37 schreef Tarantelle het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat Anne en Maart gewoon een fooi geven. Zo wereldvreemd zijn ze ook weer niet denk ik.
Nou??
pi_221009614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:37 schreef Tarantelle het volgende:
ik denk dat ze er een story van zou hebben gemaakt als ze die medewerker fooi hadden gegeven (kijk ons ervaren reizigers) .. dus nee, ze zijn wereldvreemd en gierig.
pi_221009661
Judith blijft ook stil. Wat zal ze balen. Daar gaat dr hele spaarsysteem/ potjes gedoe deze maanden enorm de boot mee in
pi_221009665
De "moederdilemma's" die Bzzonder Jeanine plaatst ter inspiratie voor haar boek worden steeds simpeler.
Vandaag: Perfecte moeders weten precies wanneer hun kind een telefoon krijgt.
8)7

Maar het ligt vast aan mij, dat ik dit soort kwesties ontgroeid ben, want ze heeft wel al 132 reacties.
Kan ze haar boek lekker mee vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')