Mensen met een benedengemiddeld IQ zijn wel vaker blind voor hun eigen incompetentie. Zij maakt vrijwel continu denkfouten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:43 schreef Missinglink24 het volgende: Euhm Sanneke?? Egaal, geen puistjes, niks aan het handje?
Ze heeft ook geen ruim overgewicht heeft het financieel helemaal prima, en is hartstikke gezond.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:58 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Mensen met een benedengemiddeld IQ zijn wel vaker blind voor hun eigen incompetentie. Zij maakt vrijwel continu denkfouten.
En ze is hartstikke actief en Mijan wil alleen boeken lezen en alle mensen doen stom behalve zijquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:23 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen ruim overgewicht heeft het financieel helemaal prima, en is hartstikke gezond.
Moederschap is ook nooit lastig/zwaar
Alles is perfect.
Ze zei gister of eergister dat ze alles zelf betalen, ik geloof daar dus niks van. Waarom zou je anders elke poepscheet filmen, aandacht? Geen zin in MG? Verveling?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:45 schreef Lodelie het volgende:
Het is wel echt quality time samen, ze heeft werkelijk echt alles gefilmd tot nu toe. Wat een armoede.
Betaal dan zelf en blijf desnoods dichter bij huis, maar zonder camera, dan deze treurnis.
Het is gewoon een gesponsorde reisquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze zei gister of eergister dat ze alles zelf betalen, ik geloof daar dus niks van. Waarom zou je anders elke poepscheet filmen, aandacht? Geen zin in MG? Verveling?
Poeh wat had zij een pesthumeur in dat filmpje zeg. Het is mevrouw duidelijk allemaal weer teveel. Ze zet zichzelf lekker voor paal zo.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:01 schreef Babbelaertje het volgende:
Wat maakt Debbie er wat gezelligs van, samen traktaties maken..met een chagerijnig hoofd en dan de geïrriteerde: je hoeft het niet dicht te knijpen🥲
quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:01 schreef tulpje19 het volgende:
Sanneke rijdt op een weg met alleen maar spookrijders
Wat een boer niet kent dat vreet hij niet. Dat gezegde komt toch ergens vandaan😇quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
We zijn 2,5 dag op Kos in Griekenland, dus ik bestel schnitzel met aardappelpartjes.
Ze ziet er echt meer dan prima uit voor een vijftiger met 8 kinderen. Maar mijn blik gaat toch steeds weer naar die voeten en die tanden. Knap dat zij daar schijt aan heeft. Zou ik in haar geval niet hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
En zichzelf uitgebreid in bikini in de spiegel filmen.
Maar fijn dat zij zo blij is met zichzelf hoor.
Zou MG nu ook appen ‘ik zou je doen’?
Als het Zoe maar was, dan is alles mogelijk. Concerten met teveel prikkels, hotelovernachting, leuke uitjes.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:04 schreef Maremare het volgende:
[..]
Poeh wat had zij een pesthumeur in dat filmpje zeg. Het is mevrouw duidelijk allemaal weer teveel. Ze zet zichzelf lekker voor paal zo.
Zou ze nog hulp met de kinderen krijgen van de gemeente?quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:04 schreef Maremare het volgende:
[..]
Poeh wat had zij een pesthumeur in dat filmpje zeg. Het is mevrouw duidelijk allemaal weer teveel. Ze zet zichzelf lekker voor paal zo.
Bizarquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Tatiana zit al bijna op een ton he mensen!!
Ohhh gênantquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:59 schreef Lodelie het volgende:
Am:"we mogen de koffers niet zelf dragen"
"we mogen niet zelf lopen"
Zou zij het principe "fooi geven" snappen?
Op de fb site: Een huis vol fans gaat ene Denise er flink tegenin. Die noemt dr een leugenaarster. Hele discussies 😲quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Tatiana zit al bijna op een ton he mensen!!
word steeds duidelijker dat ze dit niet zelf bekostigd hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ohhh gênant
Ik denk oprecht dat het niet eens in haar op komt om fooi te geven
En wat erg: bouwgeluiden!
Ja, als er nog gebouwd wordt zal alles gloednieuw en nog te promoten zijn zeker? Moeten hun imago nog opbouwen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
word steeds duidelijker dat ze dit niet zelf bekostigd hebben
Ik heb de discussie niet gelezen maar ik geloof best dat Tatiana niet altijd eerlijk is. Ik bedoel; haar verhalen over wat er allemaal is gebeurd en hoe het zover heeft kunnen komen blinken niet bepaald uit in transparantie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Op de fb site: Een huis vol fans gaat ene Denise er flink tegenin. Die noemt dr een leugenaarster. Hele discussies 😲
De persoon in kwestie zegt dat ze haar nichtjes zijn en dat Tatiana niet de waarheid spreekt. Haar zakenpartner zou ook 450000,- schuld hebben en samen dus bijna een miljoen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:51 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet gelezen maar ik geloof best dat Tatiana niet altijd eerlijk is. Ik bedoel; haar verhalen over wat er allemaal is gebeurd en hoe het zover heeft kunnen komen blinken niet bepaald uit in transparantie.
Ja buurman John zit weer op zijn vaste plek, geduldig zijn kans af te wachten 😅quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
De persoon in kwestie zegt dat ze haar nichtjes zijn en dat Tatiana niet de waarheid spreekt. Haar zakenpartner zou ook 450000,- schuld hebben en samen dus bijna een miljoen.
Deze mevrouw zegt ook dat haar ex vriend onder politie begeleiding zijn spullen is op komen halen, omdat zij zijn spullen niet vrijwillig terug gaf.
En zo gaat de discussie nu verder met buurman John, die na vertrek van de ex weer dagelijks in beeld is.
Wat een gezelligheid allemaal daar.
Ze zegt het gewoon ; ah mag je er weer op en als ze een nieuwe vriend heeft besta jij niet meer. Tokkies.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:05 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja buurman John zit weer op zijn vaste plek, geduldig zijn kans af te wachten 😅
Nee, tenzij er in de planning geschreven staat data ze de kruier een fooi moet geven, of de caddy driver of of, ga het lijstje maar af.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:59 schreef Lodelie het volgende:
Am:"we mogen de koffers niet zelf dragen"
"we mogen niet zelf lopen"
Zou zij het principe "fooi geven" snappen?
Ja sowieso is het behoorlijk tokkie om met je eigen familie ruzie te maken via Facebook 🙃🤣quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:10 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze zegt het gewoon ; ah mag je er weer op en als ze een nieuwe vriend heeft besta jij niet meer. Tokkies.
Ze heeft het nog over een Rolex om hebben, in Dubai zitten en een landrover rijden en geen belasting betalen. Tja als dat klopt, dan komen ze vanzelf voor geld.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja sowieso is het behoorlijk tokkie om met je eigen familie ruzie te maken via Facebook 🙃🤣
Boedroem ja hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:33 schreef poohenzo het volgende:
ik weet eigenlijk niet of ik moet lachen of huilen om de beelden van AM en MG in Griekenland , zo kun je toch niet echt zijn?
"we mogen niet lopen" hahaha nee gekke troela, je zit enorm ver weg van het hoofdgebouw en ze willen je niet meteen een zonnesteek geven, oh ja een fooitje voor de service hadden ze ook graag gehad.
"we moeten op de wifi van het hotel want turkije, boedroem (waar ??) ligt daar en daar of nou ja " ... goed verhaal, doen we niks mee
en dan die lunch.....onze wereldreiziger neemt schnitzel of droge vis met friet
Nou??quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:37 schreef Tarantelle het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat Anne en Maart gewoon een fooi geven. Zo wereldvreemd zijn ze ook weer niet denk ik.
ik denk dat ze er een story van zou hebben gemaakt als ze die medewerker fooi hadden gegeven (kijk ons ervaren reizigers) .. dus nee, ze zijn wereldvreemd en gierig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:37 schreef Tarantelle het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat Anne en Maart gewoon een fooi geven. Zo wereldvreemd zijn ze ook weer niet denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |