Terugkopen een optie?quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:46 schreef Fretwork het volgende:
Ja ik heb dit helemaal kut aangepakt. Ik zie nu dat ik nog bergen budget over had, en had de opbrengsten van Gate helemaal niet nodig.
Ik zie dat we nog niet kunnen bieden op de verkochte renners. @Pino112quote:
Nu wel en aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie dat we nog niet kunnen bieden op de verkochte renners. @:Pino112
Ik kan wel op Demi Vollering en Marianne Vos bieden!
Bedankt!quote:
Nou, bij nader inzien had ik mijn niet presterende talenten moeten verkopen, maar ik dacht dat ik dan niet iets beters terug had kunnen kopenquote:
21.59 dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik was vergeten om de deadline (net als de laatste normale biedrondes) op 20.59u te zetten, dus @:Aguero @:GotenSSJ en @:Steven184 hebben een uur extra om nog te bieden.
19 + 1 = 20!quote:
Ik lees het toch echt hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik zou het nog een keer lezen als ik jou was.
13x gelezen, ik kom er niet uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik zou het nog een keer lezen als ik jou was.
Hij stond op 19.59, nu dus een uurtje later. Toen je op de website keek had Pino de deadline al veranderd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
13x gelezen, ik kom er niet uit.
Je bent vergeten de deadline om 20.59, ergo dat is het dus niet, want dat is niet gelukt. En de deadline is dus sowieso niet 20.59
Aangezien op de biedingspagina 20.59 staat was dat de verwachting, maar dat is dus niet gelukt. Blijkbaar hebben we een uur extra tov van de verwachte tijd (20.59!), dan kom ik nog steeds op 21.59 uit.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij stond op 19.59, nu dus een uurtje later. Toen je op de website keek had Pino de deadline al veranderd.
Maar dat staat sowieso niet in die zin. Die zin impliceert dat het sowieso niet 20.59 is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij stond op 19.59, nu dus een uurtje later. Toen je op de website keek had Pino de deadline al veranderd.
Ik was het vergeten, stond er.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
13x gelezen, ik kom er niet uit.
Je bent vergeten de deadline om 20.59, ergo dat is het dus niet, want dat is niet gelukt. En de deadline is dus sowieso niet 20.59
Aangezien op de biedingspagina 20.59 staat was dat de verwachting, maar dat is dus niet gelukt. Blijkbaar hebben we een uur extra tov van de verwachte tijd (20.59!), dan kom ik nog steeds op 21.59 uit.
Tobias?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie 25 miljoen op een Tietema-rocket!
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dan is mijn 2.982 voor Berwick waarschijnlijk niet voldoende.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 mln op Berwick en Martín, 11 mln op een bejaarde renner. Geld over.
En @:Slobeend gelooft in iemand van Picnic, yolo.
Dubbel en dwars waardquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Handig, je zult het er maar mee moeten doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn biedingen vergeten aan te passen
Is het een jeugdgrenner van Visma?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Handig, je zult het er maar mee moeten doen.
Ik had verwacht dat Wim daar mee ging lopen.quote:
Erg mooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:53 schreef Felagund het volgende:
Tevreden met Ruiz al had ik Ben Oliver ook wel graag gehad. Toch een miljoentje meer op moeten zetten.
Altijd tegen mij, bij het inbieden had ik hem wel.quote:
Ja, kleine ongelukkigheid in de volgorde van verwerken.quote:
Je hebt buiten hem wel mooie renners gekocht.quote:
Ik ben maar een armoedzaaierquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Wim daar mee ging lopen.
Nog serieus nagedacht om Kung voor paar euro terug te kopen, maar al te veel ziek, zwak en misselijke renners in mijn team nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben maar een armoedzaaier![]()
Küng stond weliswaar ook nummer 1, maar die had ik niet verwacht te hebben. Fenomeen Müller stond er ook boven, maar die is helaas net te vroeg uit de anonimiteit getreden de afgelopen weken.
Wel echt het risico dat hij overal in het treintje van Dielan mag, nu Dielan klaar is met de Giro. Maar dat moeten we even aankijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben maar een armoedzaaier![]()
Küng stond weliswaar ook nummer 1, maar die had ik niet verwacht te hebben. Fenomeen Müller stond er ook boven, maar die is helaas net te vroeg uit de anonimiteit getreden de afgelopen weken.
Oh, dat was gisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welnee, die willen ook punten scoren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel echt het risico dat hij overal in het treintje van Dielan mag, nu Dielan klaar is met de Giro. Maar dat moeten we even aankijken.
Anders heb ik Gate verwisseld voor Gate 2.0
Iedereen is verder compleet dus ik kan in feite twee renners uitkiezen, toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En morgenavond weer!
Of je moet eerder willen
Ja, mits beschikbaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Iedereen is verder compleet dus ik kan in feite twee renners uitkiezen, toch?
Heb ik in de verlenging mijn A team opgesteld, gaat @GotenSSJ opeens punten pakken in Gippingen of all places.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:19 schreef Pino112 het volgende:
En, u heeft het al gezien, de Croky Cup!
[ afbeelding ]
Dat is ook het enige wat mee zit op het momentquote:Op zondag 14 juni 2026 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb ik in de verlenging mijn A team opgesteld, gaat @:GotenSSJ opeens punten pakken in Gippingen of all places.
Ook zonder Del Toro was dit een klinkende overwinning geweest.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze ronde gaat een generationeel verlies opleveren met Ayuso tegen Del Toro die natuurlijk gelijk weer op topniveau is met UAE brandstof.
Ik snap dat je andere prioriteiten had dit weekend. Gefeliciteerd! @DeLuna ook uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:47 schreef Pino112 het volgende:
@:Aguero ik zal de biedingen hopelijk later vandaag verwerken, maar ik denk dat je compleet bent.
Dit is niet leukquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Croky Cup kwartfinale gewonnen met 0-1Een last minute goaltje ook met 15e plek van Clement Champoussin
Wat smerig zeg
41quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Vanaf welke ronde tellen de transfers mee? Ik zie dat ik nog punten krijg voor Finkst in Slovenië.
Vanaf de NKs zoals elk jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Vanaf welke ronde tellen de transfers mee? Ik zie dat ik nog punten krijg voor Finkst in Slovenië.
Klopt dit? Volgens mij scoort Bob momenteel punten in ronde 40 met Ben Oliver, die in de transferperiode naar hem gegaan lijkt te zijn?quote:
En in Kopenhagen ik ook nog met Froudevaux.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt dit? Volgens mij scoort Bob momenteel punten in ronde 40 met Ben Oliver, die in de transferperiode naar hem gegaan lijkt te zijn?
Edit: En ik met Gotzon Martin
Ik word hier genaaid. Geen punten voor Pozzoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt dit? Volgens mij scoort Bob momenteel punten in ronde 40 met Ben Oliver, die in de transferperiode naar hem gegaan lijkt te zijn?
Ik heb in de verwerker de systematiek aangepast vanaf wanneer de transfers tellen, aangezien we nu meer speelrondes hebben is dat veranderd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eerst slapen Pinoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb in de verwerker de systematiek aangepast vanaf wanneer de transfers tellen, aangezien we nu meer speelrondes hebben is dat veranderd.
Gaat dus nog niet helemaal goed, ga er morgen naar kijken.
Heiduk?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een renner heb gekocht met een gebroken sleutelbeen
Klopt. Slecht opgelet, maar het feit dat ie z'n laatste koers uitreed heeft me op het verkeerde been gezet.quote:
Minimale inzet, maximaal resultaatquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Croky Cup kwartfinale gewonnen met 0-1Een last minute goaltje ook met 15e plek van Clement Champoussin
Wat smerig zeg
Haha, er staan pas twee mensen op, waarvan één uit mijn team.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja geen zorgen, daar staat echt niemand van mij aan de start
Ik begin al met een mega achterstand. Beflikkerd?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:10 schreef franklop het volgende:
NKs komen eraan. Hoop hoge ogen te gooien bij met name het Italiaans kampioenschap
VS was gewoon 2 weekjes eerderquote:Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begin al met een mega achterstand. Beflikkerd?
Lijkt mij terechtquote:Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begin al met een mega achterstand. Beflikkerd?
Erg onleuk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:43 schreef franklop het volgende:
2 man in de punten bij het IK tijdrijden
Ik wil het niet weten. Ergens 7 seconden had het verschil gemaakt..quote:
Bob heeft overigens 10 punten gescoord door een transfer, dus dat loont meteen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Ergens 7 seconden had het verschil gemaakt..
Tweedes op het NK!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
En nou maar hopen dat Dati een Italiaans najaar rijdt.
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:56 schreef Pino112 het volgende:
De NKs zitten er weer op.
(@:Slobeend als je Finkst niet had verkocht had je gewonnen!)
Uitslag speelronde 42:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 42:
[ afbeelding ]
Op naar de Tour.
Speelschema speelronde 43:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 44:
[ afbeelding ]
Altijd tegen mij, wint Wielco een keer, verlies ik alsnog.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het was nodig ook, want ik moest tegen Kelderman. Berrade redde de meubelen.
Ja dat flikt hij altijd in het tweede deel van het seizoenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:59 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet tegen Frigo en hij gaat opeens punten scoren
60-0!quote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef Fretwork het volgende:
Tegen beter weten in gaan Frits Biesterbitch en Arvid de Kleijn proberen het leger van Pino te verslaan.
Beetje jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja dat flikt hij altijd in het tweede deel van het seizoen
Garcia Pierna is topquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |