Heb ik in de verlenging mijn A team opgesteld, gaat @GotenSSJ opeens punten pakken in Gippingen of all places.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:19 schreef Pino112 het volgende:
En, u heeft het al gezien, de Croky Cup!
[ afbeelding ]
Dat is ook het enige wat mee zit op het momentquote:Op zondag 14 juni 2026 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb ik in de verlenging mijn A team opgesteld, gaat @:GotenSSJ opeens punten pakken in Gippingen of all places.
Ook zonder Del Toro was dit een klinkende overwinning geweest.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze ronde gaat een generationeel verlies opleveren met Ayuso tegen Del Toro die natuurlijk gelijk weer op topniveau is met UAE brandstof.
Ik snap dat je andere prioriteiten had dit weekend. Gefeliciteerd! @DeLuna ook uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:47 schreef Pino112 het volgende:
@:Aguero ik zal de biedingen hopelijk later vandaag verwerken, maar ik denk dat je compleet bent.
Dit is niet leukquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Croky Cup kwartfinale gewonnen met 0-1Een last minute goaltje ook met 15e plek van Clement Champoussin
Wat smerig zeg
41quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Vanaf welke ronde tellen de transfers mee? Ik zie dat ik nog punten krijg voor Finkst in Slovenië.
Vanaf de NKs zoals elk jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Vanaf welke ronde tellen de transfers mee? Ik zie dat ik nog punten krijg voor Finkst in Slovenië.
Klopt dit? Volgens mij scoort Bob momenteel punten in ronde 40 met Ben Oliver, die in de transferperiode naar hem gegaan lijkt te zijn?quote:
En in Kopenhagen ik ook nog met Froudevaux.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt dit? Volgens mij scoort Bob momenteel punten in ronde 40 met Ben Oliver, die in de transferperiode naar hem gegaan lijkt te zijn?
Edit: En ik met Gotzon Martin
Ik word hier genaaid. Geen punten voor Pozzoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt dit? Volgens mij scoort Bob momenteel punten in ronde 40 met Ben Oliver, die in de transferperiode naar hem gegaan lijkt te zijn?
Edit: En ik met Gotzon Martin
Ik heb in de verwerker de systematiek aangepast vanaf wanneer de transfers tellen, aangezien we nu meer speelrondes hebben is dat veranderd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt dit? Volgens mij scoort Bob momenteel punten in ronde 40 met Ben Oliver, die in de transferperiode naar hem gegaan lijkt te zijn?
Edit: En ik met Gotzon Martin
Eerst slapen Pinoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb in de verwerker de systematiek aangepast vanaf wanneer de transfers tellen, aangezien we nu meer speelrondes hebben is dat veranderd.
Gaat dus nog niet helemaal goed, ga er morgen naar kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |