Heiduk?quote:Op zondag 21 juni 2026 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een renner heb gekocht met een gebroken sleutelbeen
Klopt. Slecht opgelet, maar het feit dat ie z'n laatste koers uitreed heeft me op het verkeerde been gezet.quote:
Minimale inzet, maximaal resultaatquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Croky Cup kwartfinale gewonnen met 0-1Een last minute goaltje ook met 15e plek van Clement Champoussin
Wat smerig zeg
Haha, er staan pas twee mensen op, waarvan één uit mijn team.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja geen zorgen, daar staat echt niemand van mij aan de start
Ik begin al met een mega achterstand. Beflikkerd?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:10 schreef franklop het volgende:
NKs komen eraan. Hoop hoge ogen te gooien bij met name het Italiaans kampioenschap
VS was gewoon 2 weekjes eerderquote:Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begin al met een mega achterstand. Beflikkerd?
Lijkt mij terechtquote:Op zondag 21 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begin al met een mega achterstand. Beflikkerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |