quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:47 schreef LionHeart het volgende:
Jan vertelde gister dat de uitzending naar 55 minuten gaat, dus effectief een kwartier langer. Nu is de uitzending 40 minuten. We krijgen er dus een flinke bak reclame bij. Denk dat ik maar ga terugkijken, live is zonde van de tijd.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jan Versteeg was in Shownieuws, hij vertelde dat de afleveringen maar 55 minuten worden en dat de rest reclame is,
Van 21 uur naar 22.30 Uur Jan zei in Shownieuws 55 min uitzending en de rest reclamequote:Op donderdag 11 juni 2026 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Gaan ze van 40 minuten naar anderhalf uur incl reclame?
Begint het pas om 22.00 uur?quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van 21 uur naar 2200 Uur Jan zei in Shownieuws 55 min uitzending en de rest reclame
Ik tik het weer foutquote:
Ik zal Jan even bellenquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Is het bekend wanneer het eerste reclameblok te zien is?
Zodra de voice-over zegt "straks" weet je het.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Is het bekend wanneer het eerste reclameblok te zien is?
Begint er een reclame, spoel ik de tijd 8a9 minuten vooruit.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat is even belangrijk omdat je daarna kunt terug kijken om de commercials te ontwijken na het eerste blok. Er was ooit een website waar precies te zien was hoe laat de commercials te zien waren in een programma.
Van mij mag hij nog wel n keer komen, maakte het op zich wel leuk want hij sprak zich wel duidelijk uit richting bepaalde types.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:01 schreef freaky40 het volgende:
Dan moet ie zelf terug komen als hij een mening heeft. Kan leuk worden dan.
Wellicht te weinig aanmeldingen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Overigens werden alle oud bewoners gevraagd en hebben zich dus niet zelf aangemeld. Dat komt ook steeds naar voren in de nieuwe introductie videos.
Ook geen hekel aan hem. Vond ik de leukste wat oudere deelnemer. Ze moesten hem wel goed ondertitelen want hij ratelt maar door.quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:03 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog wel n keer komen, maakte het op zich wel leuk want hij sprak zich wel duidelijk uit richting bepaalde types.
Nog wel even uitvogelen hoe de programmering loopt want ik zag twee keer vandaag inside waarvan ik dacht dat de tweede meteen de herhaling was maar dat blijken steeds twee afleveringen op n avond. Dikke reclame inkomsten voor sbs deze weken.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een zeikwijf, dat komt goed uit.
Godsamme wat ben je vroeg , de Show begint pas om 2100h .. maar ik ga wel ff kijken, wanneer begint Boulevart?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Straks in Boulevard op rtl4..... De Bondgenoten gaat volledig op de schop
NUquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme wat ben je vroeg , de Show begint pas om 2100h .. maar ik ga wel ff kijken, wanneer begint Boulevart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |