Dus gaan ze een half uur vullen met reclame? Is wel héél erg veel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:47 schreef LionHeart het volgende:
Jan vertelde gister dat de uitzending naar 55 minuten gaat, dus effectief een kwartier langer. Nu is de uitzending 40 minuten. We krijgen er dus een flinke bak reclame bij. Denk dat ik maar ga terugkijken, live is zonde van de tijd.
Hij weet zijn programma goed te promoten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jan Versteeg was in Shownieuws, hij vertelde dat de afleveringen maar 55 minuten worden en dat de rest reclame is,
En dat bijna uur ook nog 100% kijken en inzoomen op ouwe deelnemers want "dat isleuk en wille demense graag zien "quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jan Versteeg was in Shownieuws, hij vertelde dat de afleveringen maar 55 minuten worden en dat de rest reclame is,
Ga het ook opnemen, geen zin om 6 dagen per week alleen DBG in de avond uren te kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij weet zijn programma goed te promoten.
Zet het op opnemen, en start een halfuurtje later(tijdens de uitzending) met (terug) kijken, kan je de reclames skippen.
En de eindtijd blijft hetzelfde.
Goed idee, de afleveringen staan de volgende dag ook op Spotnet te downloaden , zonder reclamesquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij weet zijn programma goed te promoten.
Zet het op opnemen, en start een halfuurtje later(tijdens de uitzending) met (terug) kijken, kan je de reclames skippen.
En de eindtijd blijft hetzelfde.
Valt dus best mee als je het terug kijkt, 55 minuten prima. De gemiddelde lengte van een serie op Netflix is ook zo'n beetje die lengte.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Maar dat is zonder reclame waardoor het anderhalf uur duurtquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt dus best mee als je het terug kijkt, 55 minuten prima. De gemiddelde lengte van een serie op Netflix is ook zo'n beetje die lengte.
Die skip ik dan ook door.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar dat is zonder reclame waardoor het anderhalf uur duurt
Jij mag dat.quote:
Daarom beter later kijken en de reclame snel doorspoelen. Wel veel reclame hoor 0 minutenquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt dus best mee als je het terug kijkt, 55 minuten prima. De gemiddelde lengte van een serie op Netflix is ook zo'n beetje die lengte.
Jij wel.quote:
Als het niet eerder op KIJK staat start ik denk ik pas om 21.30 met kijken, zo kan ik de reclames door zappen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom beter later kijken en de reclame snel doorspoelen. Wel veel reclame hoor 0 minuten
Wij gaan ook opnemen en kijken het dan de dag erna op het normale tijdstip, aangezien er dan nog geen voetbal is. Tenzij het te mooi weer is om binnen te zitten. Dan kijken we het op een later moment. Of niet. Lees ik hier wel wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga het ook opnemen, geen zin om 6 dagen per week alleen DBG in de avond uren te kijken.
Trouwens de hele programmering van SBS is prutje deze komende weken
Het is napraten over een wedstrijd die net is afgelopen, en live is uitgezonden door buurman NPO.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga het ook opnemen, geen zin om 6 dagen per week alleen DBG in de avond uren te kijken.
Trouwens de hele programmering van SBS is prutje deze komende weken
Met veel reclame'squote:Op donderdag 11 juni 2026 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Gaan ze van 40 minuten naar anderhalf uur incl reclame?
quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:47 schreef LionHeart het volgende:
Jan vertelde gister dat de uitzending naar 55 minuten gaat, dus effectief een kwartier langer. Nu is de uitzending 40 minuten. We krijgen er dus een flinke bak reclame bij. Denk dat ik maar ga terugkijken, live is zonde van de tijd.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Van 21 uur naar 22.30 Uur Jan zei in Shownieuws 55 min uitzending en de rest reclamequote:Op donderdag 11 juni 2026 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Gaan ze van 40 minuten naar anderhalf uur incl reclame?
Begint het pas om 22.00 uur?quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van 21 uur naar 2200 Uur Jan zei in Shownieuws 55 min uitzending en de rest reclame
Ik tik het weer foutquote:
Ik zal Jan even bellenquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Is het bekend wanneer het eerste reclameblok te zien is?
Zodra de voice-over zegt "straks" weet je het.quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Is het bekend wanneer het eerste reclameblok te zien is?
Begint er een reclame, spoel ik de tijd 8a9 minuten vooruit.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat is even belangrijk omdat je daarna kunt terug kijken om de commercials te ontwijken na het eerste blok. Er was ooit een website waar precies te zien was hoe laat de commercials te zien waren in een programma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |