Ik heb zo'n ritme, plus is net even lekker dat uurtje om die tijd.quote:
Het huis is van Chess. Alleen de inrichting van Nanne. Heeft hij meegenomen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart, plus een boel shit op s.m. Plus dat er vast dames interesse tonen in Thomas. Is ook lastig en hoe lang ken je elkaar nou? Chess zal ook ergens moeten wonen dat soort dingen zullen ook wel bij hem ook wel meespelen.
Oh ok dat is dus geen probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Het huis is van Chess. Alleen de inrichting van Nanne. Heeft hij meegenomen.
Duidelijker kan niet, lijkt me sterk dattie morgen ineens grapje roept en alles wel weer koek&ei&neuke is , die Gozer is rijk en feest en heeft ineens vriendenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart, plus een boel shit op s.m. Plus dat er vast dames interesse tonen in Thomas. Is ook lastig en hoe lang ken je elkaar nou? Chess zal ook ergens moeten wonen dat soort dingen zullen ook wel bij hem ook wel meespelen.
SPOILER: AIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja hier net zo even met een bakkie koffie dbg kijken. Van 21 tot 22.30 vind ik persoonlijk net te lang. En dan 6 dagen in de weekquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ritme, plus is net even lekker dat uurtje om die tijd.
Knockouts op de schop en Finale op de schop........arme Salarquote:Op woensdag 10 juni 2026 23:29 schreef freaky40 het volgende:
Nog spannender, nog meer buiten opdrachten etc.
Zolang het er maar niet toe leidt dat ze de finale enorm gaan rekken vanwege extra zendtijd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Knockouts op de schop en Finale op de schop........arme Salar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Dotteke op 11-06-2026 11:01:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
En op tafel zitten met je sloffen aan mag dan wél weer van Zweef?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
Was je wel even je handen ?
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die het ook ziet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En op tafel zitten met je sloffen aan mag dan wél weer van Zweef?
Van 21.00 tot 22.25 uur bedoel je?quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo even met een bakkie koffie dbg kijken. Van 21 tot 21.30 vind ik persoonlijk net te lang. En dan 6 dagen in de week
Oeps, ja fautjuh van mij kantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |