Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
had niet eens door dat ik lapo hadquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
Hah, natuurlijk niet. De Febo kan goed knippen en plakken.
Het enige verschil is dat de Vossen met 50 vs Gieren -50 nu ineens gewonnen hadden. Als ik het goed zie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat scheelde maar 100pnt boodschappen
[ afbeelding ]
Bonnie daalt snel in mijn waardering.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:30 schreef Cirilico het volgende:
En Bonnie heeft de afgelopen 5 weken "niet" nagedacht over wie zij naar huis zou stemmen.Maar constant tactisch anderen naaien kan ze wel.
Ja is even omschakelenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben morgen helemaal van de leg als er geen bondgenoten is om 19:30
Uit het oog uit het hart, plus een boel shit op s.m. Plus dat er vast dames interesse tonen in Thomas. Is ook lastig en hoe lang ken je elkaar nou? Chess zal ook ergens moeten wonen dat soort dingen zullen ook wel bij hem ook wel meespelen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Kun je op mij wachten "Al die tijd" Chest gaat dus nog hééél lang in de Loods hangen blijkbaar.. en Thomas heeft geen zin meer in een kut in de DBG téveel gedoe, verantwoording , uitleggen.. Hij wil van Chest af duidelijk
Ik heb zo'n ritme, plus is net even lekker dat uurtje om die tijd.quote:
Het huis is van Chess. Alleen de inrichting van Nanne. Heeft hij meegenomen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart, plus een boel shit op s.m. Plus dat er vast dames interesse tonen in Thomas. Is ook lastig en hoe lang ken je elkaar nou? Chess zal ook ergens moeten wonen dat soort dingen zullen ook wel bij hem ook wel meespelen.
Oh ok dat is dus geen probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Het huis is van Chess. Alleen de inrichting van Nanne. Heeft hij meegenomen.
Duidelijker kan niet, lijkt me sterk dattie morgen ineens grapje roept en alles wel weer koek&ei&neuke is , die Gozer is rijk en feest en heeft ineens vriendenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart, plus een boel shit op s.m. Plus dat er vast dames interesse tonen in Thomas. Is ook lastig en hoe lang ken je elkaar nou? Chess zal ook ergens moeten wonen dat soort dingen zullen ook wel bij hem ook wel meespelen.
SPOILER: AIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja hier net zo even met een bakkie koffie dbg kijken. Van 21 tot 21.30 vind ik persoonlijk net te lang. En dan 6 dagen in de weekquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ritme, plus is net even lekker dat uurtje om die tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |