Fatbikes zijn magie van Satan, en onbedorven kindergeesten worden gecorrumpeerd door de zwarte krachten die schuilgaan in deze machines. Laten we bidden dat de Heere zijn dienaren stuurt om strijd te leveren met dit vervoersmiddel dat enkel rijdt over het pad der zonde.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan die kinderen en niet aan de fiets.
Maar je geeft ongelooflijk onopgevoede kutkinderen wel een wapen om anderen ook pijn te doen met een fatbike. Ze kunnen ook tegen je oma aanrijden of een 4 jarig kind omgooien.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze vinden wel weer het volgende na een verbod helaasquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je geeft ongelooflijk onopgevoede kutkinderen wel een wapen om anderen ook pijn te doen met een fatbike. Ze kunnen ook tegen je oma aanrijden of een 4 jarig kind omgooien.
Heerlijke boomerreactie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je geeft ongelooflijk onopgevoede kutkinderen wel een wapen om anderen ook pijn te doen met een fatbike. Ze kunnen ook tegen je oma aanrijden of een 4 jarig kind omgooien.
Dit dus en die zijn over het algemeen niet bepaald capabel om hun voorbeeld kroost aan te spreken laat staan te corrigeren!quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:19 schreef Elan het volgende:
Die ouders zijn in essentie net zulke grote Tokkies als die kinderen.
Kan ook een gashendel op.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want een normale ebike is niet stoer en niet zo makkelijk op te voeren.
Joh....quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik, maar die Chinese rotzooi is 9/10 via het display al op te voeren. Veel te sterke motoren etcquote:
Daarom eens per jaar grootschalige rollerbankactie. Alle opgevoerde shit de schroothoop op.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet ik, maar die Chinese rotzooi is 9/10 via het display al op te voeren. Veel te sterke motoren etc
Misschien is het kind nog wel minder schuldig want als 12-jarig jochie over de stoep scheuren hebben we allemaal vermoedelijk gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit dus en die zijn over het algemeen niet bepaald capabel om hun voorbeeld kroost aan te spreken laat staan te corrigeren!
wat een ongelooflijk triest bericht van 3 overleden tieners.quote:
De overgrote meerderheid op zo'n spuuglelijk geval is niet al te snugger. Fatbikes; statussymbool van gelukzoekers en tokkiesquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:40 schreef Nicksanders het volgende:
Fatbikes zijn veelal tokkies.
Met de fiets is niks mis maar denk dat 75% van de bestuurders tokkies zijn.
Migratie achtergrond en te jong.
Succes met het aanspreken van due ouders.
Doen ze Arabische voice over?
In grote steden vaak in Arabisch.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Telefoon in de ene hand, vape in de andere, en natuurlijk vol gas tegen de rijrichting in terwijl je iedereen en z'n moeder uitscheldt voor alles wat lelijk is.
Per jaar? Het was vroeger elke week feest.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom eens per jaar grootschalige rollerbankactie. Alle opgevoerde shit de schroothoop op.
Is het zo gebeurd.
Ja, dat zou wel moeten veranderen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou, met dat strafblad zal het wel meevallen als je niet eens een boete krijgt voor rijden zonder remmen.
[ [url=https://www.komveiligthuis.nl/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.komveiligthuis.nl%2Fsite%2Fbinaries%2Fcontent%2Fgallery%2Fsite-content%2Fcontent-afbeeldingen%2Febikes%2Fheader-keyvisual-kom-veiligthuis-1920x480.jpg&w=2560&q=85]afbeelding[/url] ]
Bron?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:12 schreef MissButterflyy het volgende:
In een week tijd zijn in mijn stadje 3 tieners omgekomen door een ongeluk met een fatbike.
Eens. Maar naar verluidt heeft de politie nergens tijd voor.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Per jaar? Het was vroeger elke week feest.
Ik vond het vroeger al disproportioneel, maar als je ziet hoe vrij fatbikers nu zijn..
Dus moeten we het handhavingsniveau opschroeven.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ze makkelijk op te voeren zijn is geen toeval maar een bewuste ontwerpkeuze.
Prima hoor, maar dat doet niks af aan het gegeven dat het merendeel van de fatbikes ondingen zijn en het merendeel van de fatbikers kutvolk is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus moeten we het handhavingsniveau opschroeven.
Als jij het zegt. Ik ken het merendeel van 'dat volk' niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima hoor, maar dat doet niks af aan het gegeven dat het merendeel van de fatbikes ondingen zijn en het merendeel van de fatbikers kutvolk is.
Ik gelukkig ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik ken het merendeel van 'dat volk' niet.
Ik vergis me, zijn er twee. Op 20 april en 22 april, in Venlo.quote:
Mischien even je gekleurde woke bril afzetten - dan herken je dat volk wellicht wel 👆quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik ken het merendeel van 'dat volk' niet.
Waarom geen normale fiets? Bewegen is gezond.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Mijn zoon heeft een elektrische fiets gekregen die net zo snel kan.
Waarom is daarop geen stigma? Ik snap het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |