SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dat ging ook foutquote:
Bij jullie gaat het waarschijnlijk in 1x heel hardquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Ben hier ook van het strand af geregend
Ah, das wel begrijpelijk danquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er hier is gerookt de laatste 7.5 jaar. Wou wel eerder alles verven maar in 2024 en 2025 kon ik amper voor mezelf goed zorgen, laat staan mijn huisje opknappen.
hier schijnt de zon nogquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Ben hier ook van het strand af geregend
We gaan vanavond wel alle random gaten in de houten raamkozijnen opvullen alvast, is nog zo van toen ik hier kwam wonen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, das wel begrijpelijk danHier kon ik niet alleen schilderen, maar ook alle muren stuccen. Weet niet wat de vorige eigenaar rookte, maar iets goeds kon het niet zijn
het schijnt dat de vorige bewoner hier er een dusdanig zooitje van had gemaakt voor hij een trein kopte dat de woningbouw flink aan de slag is geweest. Heb dus niets hoeven doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, das wel begrijpelijk danHier kon ik niet alleen schilderen, maar ook alle muren stuccen. Weet niet wat de vorige eigenaar rookte, maar iets goeds kon het niet zijn
Ja, eens. Dat was helemaal niet de bedoeling.quote:
In het hoekje waar het eten van de kat staat zie je nog steeds een streepje rood omdat de vorige bewoner rode muren had.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vorige bewoners hadden geel op de muur en dan een beetje van die structuurshit en soms zie je nog steeds een beetje geel doorschemeren
iehl oranjequote:Op woensdag 10 juni 2026 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze hadden ook oranje marmoleum op de vloer en daarvoor verdienden ze wel een rotschop.
Kan je dat niet oververven?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
In het hoekje waar het eten van de kat staat zie je nog steeds een streepje rood omdat de vorige bewoner rode muren had.
hier gaat net de kraan open na een zonnige ochtend. Om half 1 gaat het nog erger en dan na half 2 kunnen we weer in het zonnetje liggenquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen treinverkeer mogelijk tussen Amsterdam en Utrecht door blikseminslag.
Hier gewoon blauwe lucht en zonnig.
Holy guacamolequote:Op woensdag 10 juni 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt dat de vorige bewoner hier er een dusdanig zooitje van had gemaakt voor hij een trein kopte dat de woningbouw flink aan de slag is geweest. Heb dus niets hoeven doen.
Naja heb wel behang op 1 muur laten plakken
M'n slaapkamer bij m'n ouders had rode muren, mijn vader was niet blij dat hij dat moet overschilderen want het bleef doorschemerenquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
In het hoekje waar het eten van de kat staat zie je nog steeds een streepje rood omdat de vorige bewoner rode muren had.
Woningbouw heeft het hier laten schilderen voor ik hier kwam wonen (behalve de lelijk raamkozijnen), op dat streepje na was het wel goed wit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n slaapkamer bij m'n ouders had rode muren, mijn vader was niet blij dat hij dat moet overschilderen want het bleef doorschemeren
Grijze smurrie wordt het wss danquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:06 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenbuurman wil zijn zwarte deuren en kozijnen weer wit maken. Succes.
Na met opschuren en goede lak moet die hopelijk ver komen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Grijze smurrie wordt het wss dan
Ja meestal wel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bij jullie gaat het waarschijnlijk in 1x heel hard
Hoezo "huidige beperkingen"?quote:Belangrijke passagiersinstructie:
Deze e-mail telt niet als instapkaart. Vanwege de huidige beperkingen vereist de luchtvaartmaatschappij dat je je bij hun balie op de luchthaven meldt: je moet deze bevestiging laten zien om je instapkaarten te krijgen. In het bijgevoegde document vind je meer informatie.
Ik zie soms bij een telefonische klantenservice nog steeds staan: 'Vanwege de huidige situatie met corona...'quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dit nu weer.
[..]
Hoezo "huidige beperkingen"?
quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie soms bij een telefonische klantenservice nog steeds staan: 'Vanwege de huidige situatie met corona...'
Ja dat kwam ik van de week ook een keer tegenquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie soms bij een telefonische klantenservice nog steeds staan: 'Vanwege de huidige situatie met corona...'
Misschien waart het nog wel rond, you never knowquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kloppende TTquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Bijna heel het stuk lekker in het zonnetje gelopen, tot ik weer terug moest en richting deze grijze muur moest
[ afbeelding ]
De treinenboel is maar vast weer op zijn reet gaan liggen. Eens zien hoe ik morgen naar Schiphol kom.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Bijna heel het stuk lekker in het zonnetje gelopen, tot ik weer terug moest en richting deze grijze muur moest
[ afbeelding ]
Je kunt ook nu alvast gaan lopen, dan ben je er wel op tijdquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinenboel is maar vast weer op zijn reet gaan liggen. Eens zien hoe ik morgen naar Schiphol kom.
Wil je weer kijken naar een magneet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinenboel is maar vast weer op zijn reet gaan liggen. Eens zien hoe ik morgen naar Schiphol kom.
Goed moment om je tas te pakken, je kunt nu toch niet naar buitenquote:
Is al zo goed als gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed moment om je tas te pakken, je kunt nu toch niet naar buiten
Had van jou ook niet anders verwacht, zou me zorgen hebben gemaakt als je nu kwam met 'oh ja, ik moet mijn tas nog inpakken'quote:
Lekker scheren met tandpastaquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen scheermesje en tandpasta moeten er nog bij in maar die heb ik morgenochtend nog nodig.
quote:KNMI gaat stoppen met waarschuwen per provincie: ‘Het weer houdt zich niet aan grenzen’
Het KNMI gaat stoppen met weerswaarschuwingen per provincie. Code geel, oranje of rood gaat dan enkel gelden in een gebied waar risico’s gelden. De weerdienst wil mensen zo ‘specifieker waarschuwen’. Daar wil het KNMI, als de planning meezit, ergens in 2027 mee beginnen.
Tandpasta in open poriën, ja klinkt als een topplan, probeer jij het even uit?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien werkt het nog verrassend goed.
Na nee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tandpasta in open poriën, ja klinkt als een topplan, probeer jij het even uit?
Als het goed is zijn al je poriën openquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tandpasta in open poriën, ja klinkt als een topplan, probeer jij het even uit?
Nog geen luchtalarmen en de schuilkelders open?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omroepinstallatie heeft nog niks geschreeuwd, dus het zal ook nog wel meevallen
Oh fuck, dit gebouw heeft helemaal geen kelderquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen luchtalarmen en de schuilkelders open?
Leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh fuck, dit gebouw heeft helemaal geen kelder
Hebben vissen nu ook al toegang tot AI.quote:
Wat kwam je tegen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Aan de rand hoor bij mij. Zit wat oude foto's te bekijken. My Goodness.
lekker. met een auto/busje?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mini-vakantie geboekt naar Kopenhagen en Malmő in oktober
Leuk! Zo tof dat je nog altijd lekker aan het reizen bentquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mini-vakantie geboekt naar Kopenhagen en Malmő in oktober
Nee daar ben ik toch wel 13000 - 14000 km vandaan schat ikquote:
ergens zuid-oost Azie was het? of inmiddels alweer verder?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik toch wel 13000 - 14000 km vandaan schat ik
Dit wordt voor het eerst in 5 jaarquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leuk! Zo tof dat je nog altijd lekker aan het reizen bent
Neh, inmiddels alweer twee maanden in Australiëquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ergens zuid-oost Azie was het? of inmiddels alweer verder?
Welke kant?quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, inmiddels alweer twee maanden in Australië
Luctor weet dat dat WA isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |