Woningbouw heeft het hier laten schilderen voor ik hier kwam wonen (behalve de lelijk raamkozijnen), op dat streepje na was het wel goed wit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n slaapkamer bij m'n ouders had rode muren, mijn vader was niet blij dat hij dat moet overschilderen want het bleef doorschemeren
Grijze smurrie wordt het wss danquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:06 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenbuurman wil zijn zwarte deuren en kozijnen weer wit maken. Succes.
Na met opschuren en goede lak moet die hopelijk ver komen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Grijze smurrie wordt het wss dan
Ja meestal wel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bij jullie gaat het waarschijnlijk in 1x heel hard
Hoezo "huidige beperkingen"?quote:Belangrijke passagiersinstructie:
Deze e-mail telt niet als instapkaart. Vanwege de huidige beperkingen vereist de luchtvaartmaatschappij dat je je bij hun balie op de luchthaven meldt: je moet deze bevestiging laten zien om je instapkaarten te krijgen. In het bijgevoegde document vind je meer informatie.
Ik zie soms bij een telefonische klantenservice nog steeds staan: 'Vanwege de huidige situatie met corona...'quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dit nu weer.
[..]
Hoezo "huidige beperkingen"?
quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie soms bij een telefonische klantenservice nog steeds staan: 'Vanwege de huidige situatie met corona...'
Ja dat kwam ik van de week ook een keer tegenquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie soms bij een telefonische klantenservice nog steeds staan: 'Vanwege de huidige situatie met corona...'
Misschien waart het nog wel rond, you never knowquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kloppende TTquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Bijna heel het stuk lekker in het zonnetje gelopen, tot ik weer terug moest en richting deze grijze muur moest
[ afbeelding ]
De treinenboel is maar vast weer op zijn reet gaan liggen. Eens zien hoe ik morgen naar Schiphol kom.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Bijna heel het stuk lekker in het zonnetje gelopen, tot ik weer terug moest en richting deze grijze muur moest
[ afbeelding ]
Je kunt ook nu alvast gaan lopen, dan ben je er wel op tijdquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinenboel is maar vast weer op zijn reet gaan liggen. Eens zien hoe ik morgen naar Schiphol kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |