Hoe dat zo?quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:59 schreef Ama het volgende:
Lijst van de muur gehaald in mijn computerkamer. Ik durf nu echt niet meer spul van de muren te halen in de woonkamer.![]()
Gelukkig gaan we de woonkamer wel als eerste doen.
Omdat er hier is gerookt de laatste 7.5 jaar. Wou wel eerder alles verven maar in 2024 en 2025 kon ik amper voor mezelf goed zorgen, laat staan mijn huisje opknappen.quote:
Stop je dan nu ook met binnen roken?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er hier is gerookt de laatste 7.5 jaar. Wou wel eerder alles verven maar in 2024 en 2025 kon ik amper voor mezelf goed zorgen, laat staan mijn huisje opknappen.
Ik overweeg het wel ja.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stop je dan nu ook met binnen roken?
Ja dit was gelukkig makkelijk opgelost. Ga voortaan bij die site betalen met die eenmalige cc kaarten. Want heb vaker gelezen dat dit gebeurd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zit je momenteel ook niet echt mee he?
Ik was opgelicht omdat ik dom ben. Maar heb wel het geld teruggekregen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit was gelukkig makkelijk opgelost. Ga voortaan bij die site betalen met die eenmalige cc kaarten. Want heb vaker gelezen dat dit gebeurd.
Wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was opgelicht omdat ik dom ben. Maar heb wel het geld teruggekregen.
Was heel stom. Ik wilde iets kopen via een e-mail maar dat was dus phishingquote:
dat doe je dus niet nog een keerquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was heel stom. Ik wilde iets kopen via een e-mail maar dat was dus phishingEn toen werd er een paar dagen later ineens 70 euro van de creditcard gehaald. Hele discussie gehad met dat bedrijf dat erachter zat, tot m'n bank het geld terugstortte.
Dit was 21:30-ishquote:Op woensdag 10 juni 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik lag eigenlijk diep in coma, tot mijn dochter ineens naast me lag in bed. Die was wel aardig bang voor die harde knallen.
Nou ja als mensen geen sneaky kutmails blijven sturen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat doe je dus niet nog een keer
dikke houseparties gehad?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
En mijn woonkamer is echt erg geworden na een paar feestjes hier.
Wat was het ding wat je wilde kopen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was heel stom. Ik wilde iets kopen via een e-mail maar dat was dus phishingEn toen werd er een paar dagen later ineens 70 euro van de creditcard gehaald. Hele discussie gehad met dat bedrijf dat erachter zat, tot m'n bank het geld terugstortte.
Iets van Ritualsquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat was het ding wat je wilde kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |