Wil je weer kijken naar een magneet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinenboel is maar vast weer op zijn reet gaan liggen. Eens zien hoe ik morgen naar Schiphol kom.
Goed moment om je tas te pakken, je kunt nu toch niet naar buitenquote:
Is al zo goed als gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed moment om je tas te pakken, je kunt nu toch niet naar buiten
Had van jou ook niet anders verwacht, zou me zorgen hebben gemaakt als je nu kwam met 'oh ja, ik moet mijn tas nog inpakken'quote:
Lekker scheren met tandpastaquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen scheermesje en tandpasta moeten er nog bij in maar die heb ik morgenochtend nog nodig.
quote:KNMI gaat stoppen met waarschuwen per provincie: ‘Het weer houdt zich niet aan grenzen’
Het KNMI gaat stoppen met weerswaarschuwingen per provincie. Code geel, oranje of rood gaat dan enkel gelden in een gebied waar risico’s gelden. De weerdienst wil mensen zo ‘specifieker waarschuwen’. Daar wil het KNMI, als de planning meezit, ergens in 2027 mee beginnen.
Tandpasta in open poriën, ja klinkt als een topplan, probeer jij het even uit?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien werkt het nog verrassend goed.
Na nee.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tandpasta in open poriën, ja klinkt als een topplan, probeer jij het even uit?
Als het goed is zijn al je poriën openquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tandpasta in open poriën, ja klinkt als een topplan, probeer jij het even uit?
Nog geen luchtalarmen en de schuilkelders open?quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omroepinstallatie heeft nog niks geschreeuwd, dus het zal ook nog wel meevallen
Oh fuck, dit gebouw heeft helemaal geen kelderquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen luchtalarmen en de schuilkelders open?
Leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh fuck, dit gebouw heeft helemaal geen kelder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |