De NSB 'kranten' van nu.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:57 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zodra er een Palestijn wordt neergeschoten is het voorpagina nieuws maar de dagelijks aanslagen op Europese burgers door asieltuig worden doodgezwegen. Media is gewoon onderdeel van de Europese pro asiel agenda.
Theo van Gogh had daar niet om gevraagd. Punt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:01 schreef DrDentz het volgende:
Maar had die man die onthoofd werd er een beetje om gevraagd, was hij de Ierse Theo van Gogh, of een willekeurig slachtoffer?
Ik denk niet dat elke dode in de Gaza-oorlog een voorpaginabericht krijgt hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:57 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zodra er een Palestijn wordt neergeschoten is het voorpagina nieuws maar de dagelijks aanslagen op Europese burgers door asieltuig worden doodgezwegen. Media is gewoon onderdeel van de Europese pro asiel agenda.
Ligt eraan in welke krant. In de Hamas Times krijgt elke dode 'burger' gewoon netjes een overlijdensbericht.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat elke dode in de Gaza-oorlog een voorpaginabericht krijgt hoor.
Voor mensen van jouw narratief is het al dan niet/wel bevangen met neppe verontwaardiging huilen met tuiten. Dat zie ik ook wel inderdaad.quote:
Blank zijn was zijn misdaad. De nobele Soedanees wilde slechts genoegdoening voor het koloniale verleden. Blanke supremacy heeft hem er toe aangezet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:01 schreef DrDentz het volgende:
Maar had die man die onthoofd werd er een beetje om gevraagd, was hij de Ierse Theo van Gogh, of een willekeurig slachtoffer?
T is ook een ander concern dan die anderen die allemaal dpg of publiek zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De T kwam juist vrij vroeg met dit nieuws.
Alles wordt tot nu toe verzwegen over dit "incident", op de leeftijden en de afkomst van de dader na dan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:01 schreef DrDentz het volgende:
Dat lijkt me geen Europese krant.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:06 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke krant. In de Hamas Times krijgt elke dode 'burger' gewoon netjes een overlijdensbericht.
Lees het topic. Daar willen we het hier over hebben.quote:
Geen idee wat je hier nou probeert te zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:06 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Voor mensen van jouw narratief is het al dan niet/wel bevangen met neppe verontwaardiging huilen met tuiten. Dat zie ik ook wel inderdaad.
Alle kranten die niet meteen berichten maken die in je eigen bubbel passen zijn inderdaad NSB kranten.quote:
Hij heeft het liefst nog wat meer geweld waar mensen verontwaardigd over kunnen doen, ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier nou probeert te zeggen.
Dat is nieuw tegenwoordig, er wordt vrij minutieus bijgehouden hoe snel traditionele media nieuws uit andere landen overnemen. O wee als ze daar een uurtje te laat mee zijn, dat is dan het ultieme bewijs dat er dingen worden verzwegen. Ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Alle kranten die niet meteen berichten maken die in je eigen bubbel passen zijn inderdaad NSB kranten.
Bof jij even.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier nou probeert te zeggen.
Daar zijn ze inderdaad altijd héél snel in.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Alles wordt tot nu toe verzwegen over dit "incident", op de leeftijden en de afkomst van de dader na dan.
Alles wordt eerst zorgvuldig onderzocht en dat heeft natuurlijk tijd nodig. Het enige waar met wel alvast duidelijkheid over kon geen was dAT eR GeEn aAnLEIdInG wAS oM AaN Te NemEn DaT hET oM eEN TERRORItSISCH MoTiEF GaAT!!1!!
Oooh. Ik denk dat ik het snap. Een beetje zoals die 'bezorgde burgers' die al jarenlang natte dromen hebben over een burgeroorlog?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft het liefst nog wat meer geweld waar mensen verontwaardigd over kunnen doen, ofzo.
Een beetje zoals moslimextremisten denken.
Goeie post manquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
En weer zo'n topic waarbij je weet dat je voor nieuwe ontwikkelingen over de situatie niet meer in hoeft te kijken.
Wat een berg standaard onderbuikdrek weer zeg
Of die mensen die altijd vol dedain neerkijken op die 'bezorgde burgers' en totaal niet willen luisteren naar de sentimenten die daar leven..quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oooh. Ik denk dat ik het snap. Een beetje zoals die 'bezorgde burgers' die al jarenlang natte dromen hebben over een burgeroorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |