Zelfs in rusland nietquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:53 schreef sp3c het volgende:
Deze man vind het serieus gek dat hij geen vriendinnetje kan vinden jongens
Wanneer ga je naar de frontlinie?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:04 schreef Cupfighter het volgende:
En dit vindt het vreemd dat hij geen relatie krijgt
Waarom zou ik daar naar toe gaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar de frontlinie?
Wanneer ga jij dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar de frontlinie?
hopeloos helaasquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Iedereen deze TS shamen om het feit dat hij geen relatie heeft. Mijn wereldbeeld is nog veel onwerkelijker en tegen mij wordt steeds gezegd dat als ik maar initiatief toon, mezelf voorstel en een fatsoenlijk gesprekje aanknoop, dat het dan wel goedkomt.
Oooeeh een Dacia. Nou, ik zou er voor tekenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:08 schreef OllieA het volgende:
Maar als hij nou es in Rusland een gesprek aanknoopt in de trein of bus, zou ie dan niet toch een Russisch heldinnetje kunnen vinden? In Rusland?
Geen plannen. Cupfighter steunt echter de corrupte Zelensky waar ONZE miljarden naar toe gaan.quote:
Als je iedere dag Putin pijpt heb je geen tijd voor een vriendin, en je krijgt wat warms binnenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:53 schreef sp3c het volgende:
Was het ook niet van plan hoor, maar gezien mijn leeftijd wordt er nu net iets harder gepushed dan vroeger toen ik nog problemen had met mijn zelfbeeld.quote:
Nee klopt, dat waren echter sovjets en niet de Russen van nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zonder de Russen geen bevrijding van Auschwitz, geen capitulatie van Nazi-Duitsland
Stel je dochter komt ermee thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:53 schreef sp3c het volgende:
Dan is er heel veel mis gegaan waar dat dan het resultaat van is.quote:
Wie zegt dat ik Zelensky steun?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geen plannen. Cupfighter steunt echter de corrupte Zelensky waar ONZE miljarden naar toe gaan.
Jouw geld gaat naar Zelensky's corrupte bende, waarvan jij gewoon had kunnen eten en leven, besef dat even.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Zelensky steun?
Maar liever Zelensky dan Putin
Linkse kneus.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan is er heel veel mis gegaan waar dat dan het resultaat van is.
Maar blijkbaar is er heel veel goed gegaan want TS kan maar geen vrouwtje aan de haak slaan.
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan is er heel veel mis gegaan waar dat dan het resultaat van is.
Maar blijkbaar is er heel veel goed gegaan want TS kan maar geen vrouwtje aan de haak slaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |