Wie zegt dat ik Zelensky steun?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geen plannen. Cupfighter steunt echter de corrupte Zelensky waar ONZE miljarden naar toe gaan.
Jouw geld gaat naar Zelensky's corrupte bende, waarvan jij gewoon had kunnen eten en leven, besef dat even.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Zelensky steun?
Maar liever Zelensky dan Putin
Linkse kneus.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan is er heel veel mis gegaan waar dat dan het resultaat van is.
Maar blijkbaar is er heel veel goed gegaan want TS kan maar geen vrouwtje aan de haak slaan.
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan is er heel veel mis gegaan waar dat dan het resultaat van is.
Maar blijkbaar is er heel veel goed gegaan want TS kan maar geen vrouwtje aan de haak slaan.
Mijn geld gaat ook naar defensie mede om de agressie van Putinquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jouw geld gaat naar Zelensky's corrupte bende, waarvan jij gewoon had kunnen eten en leven, besef dat even.
De linkse media wil graag dat JIJ gelooft dat Putin een existentiële bedreiging vormt voor Nederland, terwijl wij niks hoeven te vrezen. In werkelijkheid vechten ze al ruim vier jaar in de Donbas zonder dat de frontlinie ook maar iets opschuift.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn geld gaat ook naar defensie mede om de agressie van Putin
De linkse media?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De linkse media wil graag dat JIJ gelooft dat Putin een existentiële bedreiging vormt voor Nederland, terwijl wij niks hoeven te vrezen. In werkelijkheid vechten ze al ruim vier jaar in de Donbas zonder dat de frontlinie ook maar iets opschuift.
Rutte rechts? Laat me niet lachen. Rutte is sociaal-links en heeft Nederland naar de verdoemenis geholpen in zijn tijd als MP. Nu is hij voorzitter van de NAVO en stuurt hij aan op een directe confrontatie met Rusland, gevaarlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De linkse media?
Het is Brussel met de rechtse Rutte die ons dit oplegt
Sociaal links?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Rutte rechts? Laat me niet lachen. Rutte is sociaal-links en heeft Nederland naar de verdoemenis geholpen in zijn tijd als MP. Nu is hij voorzitter van de NAVO en stuurt hij aan op een directe confrontatie met Rusland, gevaarlijk.
Ja, sociaal links, Nederland kon de tering krijgen van deze nep-liberaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sociaal links?
De VVD onder Rutte heeft sociaal veel afgebroken
Als jij Rutte sociaal links noemt dan snap je erg weinig van politiekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, sociaal links, Nederland kon de tering krijgen van deze nep-liberaal.
Dat zou ik eerder doen als ik geboosterd zou zijn.quote:
Ik zou toch nog wat schaven aan deze openingsspeech waarmee je vrouwen aanspreekt. Het valt hen misschien wat rauw op hun dak als ze net boodschappen zijn aan het doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zonder de Russen geen bevrijding van Auschwitz, geen capitulatie van Nazi-Duitsland en nu zijn de dappere separatistische milities aan het strijden tegen de fascistische Kyiv-bezetting van de Donbas en de nazistische ideologie die daar wordt gebezigd. Clusterbommen op het Oekraïense volk in 2014, vergeet dat niet mensen...
Je bent zolangzamerhand anders wel rijp voor een spuitje.quote:Op woensdag 10 juni 2026 05:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder doen als ik geboosterd zou zijn.
Ja of als je geen vrouw kunt scoren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 05:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder doen als ik geboosterd zou zijn.
Nou nou nou nouquote:Op woensdag 10 juni 2026 06:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je bent zolangzamerhand anders wel rijp voor een spuitje.
Dan vraag je je af hoe rechts hij is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als jij Rutte sociaal links noemt dan snap je erg weinig van politiek
de vraag is meer, wanneer ga jij?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar de frontlinie?
Lijkt me een typische FvD stemmerquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dan vraag je je af hoe rechts hij is.
ftfyquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dan vraag je je af hoe rechts dom hij is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |