Ik vind het vrij slordig dat de VS pas op het allerlaatste moment, bij de laatste check, er achter komt dat deze scheidsrechter ongewenst is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt er teveel een big deal van. Het WK gaat gewoon door.
Dat is jammerlijk, wel mooi dat de helicopter kapoet is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS vermeldt dat ze zijn gered door een zeedrone.
Ze hadden hem kennelijk op de korrel want hij stond op een lijst, alleen zulke feiten komen nu eenmaal pas naar voren als iemand daadwerkelijk het land probeert binnen te komen. Dat is hoe die procedure werkt, ze gaan niet op voorhand iedereen checken en bellen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het vrij slordig dat de VS pas op het allerlaatste moment, bij de laatste check, er achter komt dat deze scheidsrechter ongewenst is.
Ik zou verwachten dat de inlichtingendiensten dat veel eerder in beeld hebben.
Jij had verwacht dat er veel meer zouden zijn die de VS niet in mogen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:12 schreef Elan het volgende:
Met bijna 1000 spelers en waarschijnlijk net zoveel staf valt het me nog mee dat er niet wat meer van dit soort berichten naar buiten zijn gekomen.
Uiteraard is er niets mis met deze scheidsrechter, het is wel bekend het Trump regime denkt over niet-blanke buitenlanders.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het vrij slordig dat de VS pas op het allerlaatste moment, bij de laatste check, er achter komt dat deze scheidsrechter ongewenst is.
Ik zou verwachten dat de inlichtingendiensten dat veel eerder in beeld hebben.
Right, want dit is ook echt de enige niet-blanke persoon op het aankomende WK.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard is er niets mis met deze scheidsrechter, het is wel bekend het Trump regime denkt over niet-blanke buitenlanders.
Ze kunnen moeilijk iedereen weigeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Right, want dit is ook echt de enige niet-blanke persoon op het aankomende WK.
Waarom heeft dit volgens jou dan met huidskleur te maken? Er is letterlijk geen greintje bewijs dat het daar om draaide hier.quote:
Denk het ja. Ze wisten wel blijkbaar van de mogelijkheid en hoe die van de VS eruit ziet dus, dat ze niet in een Iraanse gaan liggenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat er uit heeft gezien. Een onbemande drone?
Omdat ik weet hoe het rattenregime rolt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom heeft dit volgens jou dan met huidskleur te maken? Er is letterlijk geen greintje bewijs dat het daar om draaide hier.
De Amerikaanse regering staan niet op een vliegveld zo een man aan te houden hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe het rattenregime rolt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Amerikaanse regering staan niet op een vliegveld zo een man aan te houden hè?
Wat we hier weer zien is dat men in de linker en progressieve hoek hier meteen een grote fophef van moet maken, en dit dan alleen omdat deze man toevallig een donkere huidskleur heeft.
Bizar ook eigenlijk wel weer, het enige wat men kan zien is keer op keer huidskleur. Gebeurt er eens iets met iemand die niet blank is, dan moét het gewoon wel racisme zijn, dat kan niet anders zo concludeert men meteen.
Man, man, man. Dit zou je wereldbeeld maar zijn, knap vermoeiend lijkt me dat.
Mwah, we weten hoe Trump denkt over Somaliers.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:38 schreef sp3c het volgende:
Racisme zal het wel niet zijn, dan zat het halve spelersveld nu thuis
Het is echter wel weer een compleet bizar voorbeeld van hoe dat land aan het afglijden is naar complete waanzin
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat er veel meer zouden zijn die de VS niet in mogen?
Zo zie je maar dat zelfs hij zo nu en dan wel eens gelijk heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, we weten hoe Trump denkt over Somaliers.
Nee, maar goed, dit is het Iran-topic en het neerhalen van de orc-heli is op zich al een feestje waard lijkt me.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat zelfs hij zo nu en dan wel eens gelijk heeft.
Ja precies, helemaal wanneer je graag ziet dat de US wederom goede redenen heeft om weer een boel in puin te gooien daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dit is het Iran-topic en het neerhalen van de orc-heli is op zich al een feestje waard lijkt me.
Ah kijk, een stukje Poetin-logica.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja precies, helemaal wanneer je graag ziet dat de US wederom goede redenen heeft om weer een boel in puin te gooien daar.
Je zou iets van een punt hebben gehad als hij vroeg een vredesvoorstel in overweging had genomen en Oekraïne dan een helikopter buiten de landsgrenzen van de russen uit de lucht had geschoten. Helaas niet aan de orde.quote:
Of corruptie enzoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij zijn die regels best streng namelijk.
Keertje vechtpartij en veroordeling en ze kunnen je in principe al weigeren.
Echt gek dat Iran een vredesvoorstel wat minder serieus neemt na het dood bombarderen van de vorige onderhandelaars en de gekke definitie van wapenstilstand die Israel en de VS lijken te volgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou iets van een punt hebben gehad als hij vroeg een vredesvoorstel in overweging had genomen en Oekraïne dan een helikopter buiten de landsgrenzen van de russen uit de lucht had geschoten. Helaas niet aan de orde.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou iets van een punt hebben gehad als hij vroeg een vredesvoorstel in overweging had genomen en Oekraïne dan een helikopter buiten de landsgrenzen van de russen uit de lucht had geschoten. Helaas niet aan de orde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |