Het is iig niet de laatste opdracht geweest, Jan meldt altijd wanneer de laatste opdracht gespeeld is. Ik heb nog hoopquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:59 schreef Gia het volgende:
Hij heeft het niet gevraagd, maar verwachtte zo half en half dat Salar zou zeggen dat hij opnieuw moest mogen, omdat hij de bal niet goed raakte. Wat een kleuter!! Het was weer niet eerlijk, natuurlijk!!
Denk dat er nog een verdienopdracht komt en dat de Vossen die glansrijk winnen en de Gieren 3de of 4de worden.
Dat op zich wordt al genieten als die gieren niet op de eerste plaats blijven.
Ik heb liever dat ze eerst worden en dan vanwege het weer eens door Salar doordrukken van zijn mening de knock-outs verliezen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:08 schreef Soury het volgende:
geweest, Jan meldt altijd wanneer de laatste opdracht gespeeld is. Ik
Mag ookquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze eerst worden en dan vanwege het weer eens door Salar doordrukken van zijn mening de knock-outs verliezen.
Natuurlijk persen ze er net zo lang verdienspelletjes tussen tot de Slangen uiteindelijk wél met de knockouts mee kunnen doen, desnoods 3 per dag, ik geloof gewoon niet dat het een 3-Bond nockout gaat wordenquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:59 schreef Gia het volgende:
Hij heeft het niet gevraagd, maar verwachtte zo half en half dat Salar zou zeggen dat hij opnieuw moest mogen, omdat hij de bal niet goed raakte. Wat een kleuter!! Het was weer niet eerlijk, natuurlijk!!
Denk dat er nog een verdienopdracht komt en dat de Vossen die glansrijk winnen en de Gieren 3de of 4de worden.
Dat op zich wordt al genieten als die gieren niet op de eerste plaats blijven.
Chess heeft sowieso geen schijn van kans op de finale, want Salar moet gekozen worden uit het bondje.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is iig niet de laatste opdracht geweest, Jan meldt altijd wanneer de laatste opdracht gespeeld is. Ik heb nog hoop
op het laatste moment van de eerste plek![]()
Al gun ik het Chess inmiddels ook wel.
Ik vrees dat Salar zijn zoveelste poging toch weer af gaat dwingen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Chess heeft sowieso geen schijn van kans op de finale, want Salar moet gekozen worden uit het bondje.
En dan hangt het van de loods af of ze Noah of Chess het gunnen. Stel dat de Gieren eerste worden.
Kan Noah wel gezegd hebben dat hij zijn finaleplaats afstaat aan Chess, maar hij gaat er niet over.
Als Salar het gaat opeisen krijgt Chess het sowieso wel van de rest, al is het even afwachten hoe de finale nu gaat. misschien spelen ze alle 4 wel. Ben wel benieuwd hoe het gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Chess heeft sowieso geen schijn van kans op de finale, want Salar moet gekozen worden uit het bondje.
En dan hangt het van de loods af of ze Noah of Chess het gunnen. Stel dat de Gieren eerste worden.
Kan Noah wel gezegd hebben dat hij zijn finaleplaats afstaat aan Chess, maar hij gaat er niet over.
Ik hoop dat ze het sowieso niet spelen! Dat ze gewoon de knockouts WEER vern**ken!quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Salar het gaat opeisen krijgt Chess het sowieso wel van de rest, al is het even afwachten hoe de finale nu gaat. misschien spelen ze alle 4 wel. Ben wel benieuwd hoe het gaat.
Idd, zo heeft Ricky gewonnen. Vreemd dat het werd toegestaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Viel mij trouwens op dat niet iedereen de bal tussen de enkels kneep maar op de voeten had gelegd,
Klopt: https://lovereality.nl/di(...)ndgenoten-vals-spel/quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:07 schreef Plots het volgende:
[..]
Idd, zo heeft Ricky gewonnen. Vreemd dat het werd toegestaan.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Er komt trouwens weer een oud bewoner terug in de nieuwe cyclus. Een meisje/vrouw zag ik in een Insta berichtje.
Op de manier waarop ze 'zeeeker' zegt is me al wel duidelijk wie dit is.quote:
Ziet er idd relaxed uit, de bal rust op zijn voeten ipv klemmen tussen de enkelsquote:Op woensdag 10 juni 2026 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt: https://lovereality.nl/di(...)ndgenoten-vals-spel/
FEBO fuck up dus.
Ben er ook bang voor .quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op de manier waarop ze 'zeeeker' zegt is me al wel duidelijk wie dit is.
Nog even naar wat oude caps gekregen, zelfde armbandjes..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Moet je alsnog het gewicht van de bal tillen maar knijpen hoeft dan niet. Scheelt tóch een hoop kracht lijkt mij.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:07 schreef Plots het volgende:
[..]
Idd, zo heeft Ricky gewonnen. Vreemd dat het werd toegestaan.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ah ok. Maar een ruziemaker vond ik dat nou ook niet perse waar ze naar verwees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Heb ik tóch goed gezien dat dit niet eerlijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er idd relaxed uit, de bal rust op zijn voeten ipv klemmen tussen de enkels
[ afbeelding ]
Ik had ook mijn vraagtekens bij de manier van Ricky toen ik het zag.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er idd relaxed uit, de bal rust op zijn voeten ipv klemmen tussen de enkels
[ afbeelding ]
Dat gaat Febo nooit meer achteraf corrigeren.. dan had Jan het gelijk via zijn oortje moeten horenquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had ook mijn vraagtekens bij de manier van Ricky toen ik het zag.
Maar ik dacht, misschien zie ik het verkeerd of zo. Heb er geen verstand van.
Dat hadden die anderen toch ook kunnen doen!!quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had ook mijn vraagtekens bij de manier van Ricky toen ik het zag.
Maar ik dacht, misschien zie ik het verkeerd of zo. Heb er geen verstand van.
Het is ook al een week geleden, de finale is al gespeeld. Nieuwe cyclus begint vandaag (in de loods timeline)quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaat Febo nooit meer achteraf corrigeren.. dan had Jan het gelijk via zijn oortje moeten horen
Één week geleden ging het gerucht al dat er vier terugkwamen. Ik weet niet meer welke namen genoemd werden. Maar tot nu lijken de eerste twee van de drie van wie een incognito filmpje is gepost:quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Er komt trouwens weer een oud bewoner terug in de nieuwe cyclus. Een meisje/vrouw zag ik in een Insta berichtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh ja ik weet nog wel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. werd genoemd.Hotapnyc
quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Één week geleden ging het gerucht al dat er vier terugkwamen. Ik weet niet meer welke namen genoemd werden. Maar tot nu lijken de eerste twee van de drie van wie een incognito filmpje is gepost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh ja ik weet nog wel datEn een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. werd genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Wij weten toch helemaal niet of er terug is gekeken ?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat hadden die anderen toch ook kunnen doen!!
Ik vond de diskwalificatie van Do niet terecht. Zoals ik het zag had Sayf de bal al wel los, maar was nog niet weg. Het was eerder het gekrijs van de tweeling wat jan ertoe deed besluiten om ze te diskwalificeren. Er is niet terug gekeken of de bal wel of niet los was op tijd.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Nou nou nou. Ach. Tja. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen nu ik weet dat er weer oudgedienden terugkomen in de loods...![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een manEn nummer vier is ook gedeeld. Lijkt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zijn.
Benieuwd hoe die bekendmaking straks gaat in de loods.
Hotapnyc![]()
Gewoon 4 oud gediende net als vorige zomer, misschien dat er 1 of 2 blijven aan het eind van de cyclus of zelf opstappen en dan hebben we dus hetzelfde als vorig jaar. Same old same old dus. Volgens mij werden die oud gediende toen 1 bondje. Volgens mij moesten ze ook in een tent zitten buiten.Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: