abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221005011
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Helaas.
Stiekem hoop je op een snelle follow up tweet... Sike!
  woensdag 10 juni 2026 @ 23:31:52 #127
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221005114
Dank voor alle updates @skysherrif - negeer de trollololletjes maar gewoon.

^O^ ^O^ ^O^
*O* *O* *O*
pi_221005134

Analyse van de Russen zelf over het oorlogsschip geraakt in ST petersburg een week geleden. Conclusie: 8 jaar werk, meer dan 120 miljoen euro en totaal gesloopt door een paar drones waarvan Oekraine er 200 per dag maakt.
pi_221005216
twitter

Zojuist.

Vraagje, als er een brandstof crisis is in de Krim en Krasnodar, helpt het dan als je 1 na grootste olieraffinaderij (in de regio) door raketten wordt geraakt (volgens geruchten was dit een raketinslag ipv drones zoals gebruikelijk).

[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 11-06-2026 00:47:16 ]
pi_221005231
twitter

Dit zie je niet vaak. Niet alleen de TOR zelf maar ook de bemanning ervan wordt opgeblazen.
pi_221005269
twitter

twitter

Meer over Lyman
  donderdag 11 juni 2026 @ 00:41:43 #132
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221005277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]

Ze gaat binnenkort blijkbaar wat organiseren. Benieuwd wat er uit komt. Vaak wel sterk verslag en nou gaat ze er vaker naartoe.

Altijd goed om daadwerkelijk nieuws te krijgen op locatie.
dat zegt men ook over Noord Korea
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221005320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Zojuist.

Vraagje, als er een brandstof crisis is in de Krim en Krasnodar, helpt het dan als je 1 na grootste olieraffinaderij (in de regio) door raketten wordt geraakt (volgens geruchten was dit een raketinslag ipv drones zoals gebruikelijk).
Er is volop focus op de krim, maar in ongeveer 7 andere regio's zijn er ook brandstof tekorten.

Zwarthandelaren zorgen voor waterbed effect, tekorten nemen dus overal toe.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  donderdag 11 juni 2026 @ 06:52:24 #134
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221005728
https://understandingwar.(...)-winning-in-ukraine/

quote:
According to Tykhyi, Russia has no chance of winning the war, while its losses continue to mount. He stressed that Ukraine is holding the front line despite repeated Russian claims of an imminent Ukrainian collapse.

💬 “This is an absolutely failed war for Russia. Ukraine is holding the front, and all the stories told by Putin’s generals that Ukraine is about to collapse are simply lies.”

💬Tykhyi also recalled that President Volodymyr Zelenskyy had directly offered to meet Vladimir Putin and discuss ending the war. He emphasized that Ukraine remains open to diplomatic solutions, including a ceasefire and negotiations.

💬 “The farther Ukraine can strike, the sooner this war will end.” 💬
He added that Russia’s leadership continues to operate under “illusory and unrealistic” assessments of the situation, while Ukraine’s long-range strikes are aimed at forcing Moscow to confront reality.
quote:
Putin's special envoy Kirill Dmitriev has called on extraterrestrials to persuade UK Prime Minister Keir Starmer to voluntarily step down "for the sake of saving the Western world."
According to Dmitriev, alien visitors should simply convey the public's "real opinion" about Starmer's policies and encourage him to resign.
He claimed that such an intervention would not require any "physical probing," but that Starmer's voluntary departure could supposedly give hope to Western civilization, which he described as being in a deep crisis.

[ Bericht 20% gewijzigd door michaelmoore op 11-06-2026 08:32:50 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:34:47 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221006104
Sterkte in deze moeilijke tijden, @Mikeytt
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221006213
Promotie video voor Alabuga drone productie economische zone. Misschien interessant voor de russofielen hier?
Bekijk deze YouTube-video

Fuck, Armyansk brug is geraakt (RIA). Daar gáát mijn theorie.
  PR/Manusje van alles donderdag 11 juni 2026 @ 08:56:57 #137
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_221006250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:34 schreef Perrin het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijden, @:Mikeytt [ x ]
De ironie... _O-

'Vrije pers' _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_221006255
quote:
Twitterclowns. :')
Blijft toch altijd wel bijzonder, dat in Rusland onafhankelijk media worden verboden / vervolgd en journalisten worden vastgezet en gemarteld en dat we hier dan het staatspropagandakanaal van Poetin maar ruim baan moeten geven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221006264
quote:
Waarom sterkte
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221006271
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Twitterclowns. :')
Blijft toch altijd wel bijzonder, dat in Rusland onafhankelijk media worden verboden / vervolgd en journalisten worden vastgezet en gemarteld en dat we hier dan het staatspropagandakanaal van Poetin maar ruim baan moeten geven.
Dit ja. Altijd bijzonder dat Iraniërs in Iran niet zonder hoofddoek mogen lopen, en dat we dat hier maar wel moeten faciliteren. :')! Wat een redenering zeg.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221006370
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit ja. Altijd bijzonder dat Iraniërs in Iran niet zonder hoofddoek mogen lopen, en dat we dat hier maar wel moeten faciliteren. :')! Wat een redenering zeg.
Deze vergelijking is zo krom dat een banaan er jaloers op is O+ .
  donderdag 11 juni 2026 @ 09:17:40 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221006372
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:59 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Waarom sterkte
Verbeter me als ik het fout heb, maar ik schatte in dat je het wel met Sjoerd eens zou zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221006384
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Verbeter me als ik het fout heb, maar ik schatte in dat je het wel met Sjoerd eens zou zijn.
Dit soort bijzaken kunnen me niets schelen.

Ik hoef alleen sterkte bij keuzes die me in mijn portemonnee raken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221006408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]

Ze gaat binnenkort blijkbaar wat organiseren. Benieuwd wat er uit komt. Vaak wel sterk verslag en nou gaat ze er vaker naartoe.

Altijd goed om daadwerkelijk nieuws te krijgen op locatie.
Al schijten ze er in een gouden po, dat laat onverlet dat het land een illegale oorlog tegen een soeverein land is begonnen. Met miljoenen zinloze doden tot gevolg.
In de economie van zo'n land ga ik geen extra geld pompen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221006422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:21 schreef Toby56 het volgende:
onverlet dat het land een illegale oorlog tegen een soeverein land is begonnen.
In welk jaartal is die oorlog behonnen?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221006435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 09:23 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
In welk jaartal is die oorlog behonnen?
Retorische vragen mag je wat mij betreft aan je eigen spiegelbeeld stellen.
En anders is Goegel je vriend.

Prettige zomervakantie in Moskou!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221006927
quote:
Oekraïense drones treffen grote Russische olieraffinaderij

De Afipsky-olieraffinaderij in de Russische regio Krasnodar is in de nacht van woensdag op donderdag geraakt door Oekraïense drones. Dit blijkt uit foto's en video's die ooggetuigen op sociale media hebben geplaatst. De aanval heeft brand veroorzaakt in een van de grootste olieverwerkingsinstallaties in Zuid-Rusland.

Het operationeel hoofdkwartier van Krasnodar stelt dat brokstukken van onderschepte drones brand hebben veroorzaakt op het terrein van de raffinaderij. Volgens Oekraïense monitoringkanalen werd de installatie mogelijk geraakt door een geleide raket. Inwoners deelden video's online waarop explosies en luchtafweereenheden boven de stad te zien waren.

Autoriteiten melden ook een grootschalige aanval in de regio Krasnodar, waarbij minstens drie mensen gewond raakten. Brokstukken van een drone raakten een appartementencomplex in de regionale hoofdstad Krasnodar, waarbij brand ontstond. In de wijk Seversky raakte eveneens een persoon gewond en werden meerdere huizen beschadigd.

De Afipsky-olieraffinaderij verwerkt jaarlijks ongeveer 6,25 miljoen ton ruwe olie, zo'n twee procent van de totale raffinageproductie van Rusland. De installatie produceert benzine, dieselbrandstof en andere oliederivaten. Het is niet de eerste keer dat de raffinaderij doelwit is van Oekraïense aanvallen.
twitter
pi_221006932
Het is mogelijk al écht een eiland *O*

quote:
Nieuwe grootschalige Oekraïense aanvallen op Krim: 'Mogelijk geen intacte bruggen naar eiland meer over'

In de nacht van woensdag op donderdag heeft Oekraïne een grootschalige drone- en raketaanval uitgevoerd op de door Rusland bezette Krim. Meerdere militaire locaties zijn volgens lokale berichten getroffen.

Het pro-Oekraïense Telegramkanaal Crimean Wind meldt dat een brug in Armjansk, in het noorden van de Krim, is geraakt. Ook een brug bij Krasnoperekopsk zou zijn beschadigd. Het kanaal stelt dat er mogelijk geen intacte bruggen meer over zijn op de landroutes naar het schiereiland.

In het zuiden van de Krim werden explosies en raketactiviteit gemeld in Sevastopol. Volgens getuigenverslagen waren er raketlanceringen vanaf Kaap Fiolent en meerdere explosies in de stad.

Crimean Wind zegt ook dat twee inslagen zijn gemeld in de buurt van de baaien van Komysjova en Kozatjsa, gevolgd door vier of vijf andere inslagen. Een inslag zou een militaire basis in de baai van Striletska hebben getroffen. Over deze baai steeg rook op en er woedde een grote brand.

Naast Sevastopol werden ook explosies gemeld in Simferopol, hoewel details over de schade nog niet bekend zijn.
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2026/06/11/8038757/
https://dvhn.nl/buitenlan(...)r-over-45345085.html
https://unn.ua/en/news/fo(...)ics-routes-to-crimea

[ Bericht 18% gewijzigd door Dutch_view op 11-06-2026 10:43:15 ]
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 10:33:16 #150
364681 over_hedge
pi_221007045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:16 schreef Dutch_view het volgende:
Het is mogelijk al écht een eiland
Dat was het al :P Wat bruggen maakt een eiland niet opeens geen eiland meer :D

Ja flauw weet het. Snap wat je bedoelde natuurlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')