Ze zijn hier al, en het zullen er ongetwijfeld meer worden omdat wij nou eenmaal een makkelijke prooi zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:43 schreef Mubassie het volgende:
Palestijnen zijn de -piep- van de wereld. Nederland is wel gek om die binnen te halen.
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij hier genoeg palestijnen hebben.
Mannenprobleem.quote:Op woensdag 10 juni 2026 00:30 schreef Red_85 het volgende:
Buitenlanderprobleem
Allochtonenprobleem
Marokkanenprobleem
Nieuwe nederlandersprobleem
Allemaal opgelost, toch? We geven er gewoon een ander naampje aan. Maar shit, nu is het een 'Jongeren' probleem.
Ja, je kan het wel anders noemen door de jaren heen, maar zeg, wanneer gaan we het eens oplossen, gemeente Amsterdam?
Natte droom van halsema en timmermans, zo'n multikul paradijs.quote:Op woensdag 10 juni 2026 00:37 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn voorspelling: over een aantal jaren waan je je hier in een stad als Johannesburg.
Mensen met mooie woningen gaan hoge hekken met schrikdraad eromheen zetten om het tuig buiten te houden.
We leven straks thuis in onze eigen privé gevangenis terwijl buiten op straat het tuig verder los gaat.
Timmermans weet ik veel maar Halsema is hier totaal geen fan vanquote:Op woensdag 10 juni 2026 01:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Natte droom van halsema en timmermans, zo'n multikul paradijs.
Had je aan de alcohol gezeten?quote:Op woensdag 10 juni 2026 03:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Timmermans weet ik veel maar Halsema is hier totaal geen fan van
Vermoed Timmermans ook niet maar weet ik veel, durf ik niet te zeggen
Snap dat het een makkelijk doelwit is want groenlinks maar letterlijk alles wat daar mis gaat is de schuld van Femke
nou dat weet ik niet, ik denk dat Femke een beetje mee waait met de te linkse winden in Amsterdamquote:Op woensdag 10 juni 2026 03:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Timmermans weet ik veel maar Halsema is hier totaal geen fan van
Vermoed Timmermans ook niet maar weet ik veel, durf ik niet te zeggen
Snap dat het een makkelijk doelwit is want groenlinks maar letterlijk alles wat daar mis gaat is de schuld van Femke
vrouwen hebben niet zoveel te zeggen in Amsterdam , die blijven echt wel rustig met hun hoofddoekje om, ze hebben nu ook wethouders met een hoofddoekquote:Op woensdag 10 juni 2026 00:34 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Waarom is 'jongeren' eigenlijk altijd jongemannen? En slaat het nooit op vrouwen.
Goh.
Maar Helsema gaat toch uitleggen hoe belangrijk moslims al eeuwenlang voor Amsterdam zijn!! We moeten ze koesteren, toch? Kerken opkopen en ombouwen tot moskees of buurthuizen. De discriminatie in dit topic!! Echt!!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie hier nu op tv een item over. ELKE DAG heeft dat meisje in de winkel te maken met "jongeren" die stelen en agressief zijn. Meestal aanstekers enzo. De politie kun je er niet voor bellen, beveiligers dragen een anti-steekvest. Ik zou ander werk zoeken dan winkelmedewerker in A'dam.
Van mij mogen ze allemaal naar Amsterdam!!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze jongeren komen vanuit heel Nederland naar Amsterdam. Per trein, zonder kaartje maar wel in de eerste klas. Als de conducteur komt dan doen ze niet vervelend, geven hun gegevens, omdat het uitstel van betaling vermoedelijk toch niet betaald zal worden.
De Pro Amsterdammerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook nu in de prestigieuze Kalverstraat.
De Groene Amsterdammer gaat het moeilijk krijgen met de spagaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |