Ik bestel de urn alvast.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:45 schreef PzKpfw het volgende:
In feite kunnen ze nu ook alleen nog maar verassen want de verwachtingen zijn natuurlijk niet heel hoog.
Voor je moeder?quote:
Nee, dit is niet je beste comeback.quote:
Dat hebben de spelers al gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:46 schreef Caland het volgende:
Zou vreemder zijn als de aanvoerder al voor het toernooi de handdoek in de ring gooit.
Ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat hebben de spelers al gedaan
Het is geen team
Koeman wil bij zijn vrouw zijn
Er zijn er al twee afgevallen
Oefenpotjes hopeloos gefaald
Die zijn na de groepswedstrijden weer thuis
Hé hé hebben we dat ook weer gehad die onzin
Mag wel wat kosten met 26 man selectie en 40 begeleiders![]()
En dan nog de idioten die Nike shirt van oranje gaan kopen voor 130 euro
Een heerlijke 1.95m.quote:
quote:
Groterquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is zijn IQ groter of kleiner dan zijn schoenmaat
Die is inderdaad niet zo hoog. Zonder voetbal hadden heel wat van die jongens waarschijnlijk al kennisgemaakt met justitie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is zijn IQ groter of kleiner dan zijn schoenmaat
Alleen met Otto Rehhagel zouden we een kans hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die is inderdaad niet zo hoog. Zonder voetbal hadden heel wat van die jongens waarschijnlijk al kennisgemaakt met justitie.
Dit is sowieso het zwakste Nederlands elftal ooit op een eindtoernooi: apathisch, futloos en een voorhoede van niks. (ik hoop dat ik het mis heb)
Er is natuurlijk niemand die zegt: ja dit gaat m totaal niet worden. Dan hoef je al niet eens te gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)staan/154991823.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Buikpijn van het lachen nu wat een onzin kraamt hij uit
In de vijfde klasse zondagamateurs roept de trainer ook altijd 'we gaan ze pakken vandaag, boys!'quote:Op donderdag 11 juni 2026 01:16 schreef Halcon het volgende:
Hij moet wel zoiets roepen. Bij Haiti en Irak roepen ze vast ook wel dit sport dingen….
Van Gaal had ook de ballen en het inzicht om het daadwerkelijk anders te doen op belangrijke momenten. In 2014 liet hij Nederland in de wedstrijd tegen Chili om de poulewinst totaal on-Nederlands spelen en de Chilenen hadden geen idee wat ze met hun balbezit moesten doen. Tegen Costa Rica natuurlijk de keeperswissel voor de penaltyserie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 05:36 schreef TAmaru het volgende:
Nou ja, hij zegt het eigenlijk heel goed: er kan iets ontstaan. Dat betekent dus dat het er nog niet is en dat het ook niet kan ontstaan.
Onder Van Gaal ontstond er daadwerkelijk iets. Nu gaat dat niet gebeuren.
Kijk, als iedereen in vorm is hebben we echt wel een goed elftal, dat al vrij lang in min of meer dezelfde samenstelling speelt. Ik geloof er wel in dat interlandvoetbal tijdens het clubseizoen niet vergelijkbaar is met toernooivoetbal. Ik hoop stiekem dat de spelers deze weken in een flow/zone komen (lees, volle bak bezig met het WK, niet met randzaken) en daarmee hun topvorm vinden waarmee we echt een outsider kunnen zijn. We winnen het WK niet, maar een plek in de halve finales zou echt wel tof zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Gaal had ook ontzag bij de groep door zijn persoonlijkheid en staat van dienst, o.a. natuurlijk de Champions League met Ajax. Koeman heeft dat volgens mij een stuk minder. We moeten ook eerlijk zijn dat hij naast drie keer de Eredivisie met Ajax en PSV en een paar keer de beker en supercup met een aantal ploegen als trainer vrijwel niets aanzienlijks gepresteerd heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Gaal had ook de ballen en het inzicht om het daadwerkelijk anders te doen op belangrijke momenten. In 2014 liet hij Nederland in de wedstrijd tegen Chili om de poulewinst totaal on-Nederlands spelen en de Chilenen hadden geen idee wat ze met hun balbezit moesten doen. Tegen Costa Rica natuurlijk de keeperswissel voor de penaltyserie.
Met PSV of Ajax in Nederland wat winnen kan inderdaad bijna elke trainer wel gebeuren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Van Gaal had ook ontzag bij de groep door zijn persoonlijkheid en staat van dienst, o.a. natuurlijk de Champions League met Ajax. Koeman heeft dat volgens mij een stuk minder. We moeten ook eerlijk zijn dat hij naast drie keer de Eredivisie met Ajax en PSV en een paar keer de beker en supercup met een aantal ploegen als trainer vrijwel niets aanzienlijks gepresteerd heeft.
We moeten eerlijk zijn en dat is dat Koeman als trainer vrijwel niks gepresteerd heeft. 20 jaar geleden een keer de eredivisie met PSV en 25 jaar geleden twee keer de eredivisie met Ajax. Niet echt prestaties van formaat. Ja, als je nu de eredivisie wint met Ajax wel, maar in die tijd? Een stuk minder. Daarna heeft hij met al zijn ploegen vrijwel niets meer gepresteerd. Het is ook een wonder waarom de KNVB hem weer in genade aannam nadat hij Oranje opeens in de steek had gelaten voor Barcelona, waar ze geloof ik al heel snel spijt hadden van hun keuze.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met PSV of Ajax in Nederland wat winnen kan inderdaad bijna elke trainer wel gebeuren.
Ten Hag!quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We moeten eerlijk zijn en dat is dat Koeman als trainer vrijwel niks gepresteerd heeft. 20 jaar geleden een keer de eredivisie met PSV en 25 jaar geleden twee keer de eredivisie met Ajax. Niet echt prestaties van formaat. Ja, als je nu de eredivisie wint met Ajax wel, maar in die tijd? Een stuk minder. Daarna heeft hij met al zijn ploegen vrijwel niets meer gepresteerd. Het is ook een wonder waarom de KNVB hem weer in genade aannam nadat hij Oranje opeens in de steek had gelaten voor Barcelona, waar ze geloof ik al heel snel spijt hadden van hun keuze.
We hebben nu ook geen bergen coaches meer van het kaliber Hiddink, Advocaat of Van Gaal die echt grote successen hebben behaald in het verleden met verschillende teams en dus aantoonbaar goede coaches zijn.
Ik denk dat het een tegenvallend WK gaat worden, waarna Koeman natuurlijk ontslagen zal worden. Daarna zal het wel Peter Bosz worden of eventueel Arne Slot.
Ik hoop, en dat zeg ik als PSV-er, dat het Koeman's laatste WK wordt (en dat is eigenlijk ook wel een beetje vanwege de gezondheid van zijn vrouw) en dat Bosz dan naar NL gaat en Slot naar PSV. Bosz heeft PSV onwijs veel gebracht en ik gun hem een aantal mooie jaren bij een landenteam.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We moeten eerlijk zijn en dat is dat Koeman als trainer vrijwel niks gepresteerd heeft. 20 jaar geleden een keer de eredivisie met PSV en 25 jaar geleden twee keer de eredivisie met Ajax. Niet echt prestaties van formaat. Ja, als je nu de eredivisie wint met Ajax wel, maar in die tijd? Een stuk minder. Daarna heeft hij met al zijn ploegen vrijwel niets meer gepresteerd. Het is ook een wonder waarom de KNVB hem weer in genade aannam nadat hij Oranje opeens in de steek had gelaten voor Barcelona, waar ze geloof ik al heel snel spijt hadden van hun keuze.
We hebben nu ook geen bergen coaches meer van het kaliber Hiddink, Advocaat of Van Gaal die echt grote successen hebben behaald in het verleden met verschillende teams en dus aantoonbaar goede coaches zijn.
Ik denk dat het een tegenvallend WK gaat worden, waarna Koeman natuurlijk ontslagen zal worden. Daarna zal het wel Peter Bosz worden of eventueel Arne Slot.
Nou, die had afgelopen maandag zijn betonnen schoenendozen aan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:26 schreef Solispolar het volgende:
Want vertel mij eens: welke speler in het NL elftal haalt zijn niveau? Ik kan er maar 1 bedenken: Dumfries.
Nou ja of dat puur Van Gaal was...quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:05 schreef TAmaru het volgende:
o.a. natuurlijk de Champions League met Ajax.
Kan ook, maar waarschijnlijk niet bij Oranjequote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja of dat puur Van Gaal was...
Dat waren wel een flink stel topvoetballers in die tijd. De boertjes, Kluivert, Davids, Seedorf, Rijkaard. Elke trainer had daar iets leuks mee kunnen doen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het enige mooie dat dit WK op gaat leveren is het afscheid van Koeman en Depay van Oranje
Helaas klopte dit.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Aged like milk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |