Ik bestel de urn alvast.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:45 schreef PzKpfw het volgende:
In feite kunnen ze nu ook alleen nog maar verassen want de verwachtingen zijn natuurlijk niet heel hoog.
Voor je moeder?quote:
Nee, dit is niet je beste comeback.quote:
Dat hebben de spelers al gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:46 schreef Caland het volgende:
Zou vreemder zijn als de aanvoerder al voor het toernooi de handdoek in de ring gooit.
Ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat hebben de spelers al gedaan
Het is geen team
Koeman wil bij zijn vrouw zijn
Er zijn er al twee afgevallen
Oefenpotjes hopeloos gefaald
Die zijn na de groepswedstrijden weer thuis
Hé hé hebben we dat ook weer gehad die onzin
Mag wel wat kosten met 26 man selectie en 40 begeleiders![]()
En dan nog de idioten die Nike shirt van oranje gaan kopen voor 130 euro
Een heerlijke 1.95m.quote:
quote:
Groterquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is zijn IQ groter of kleiner dan zijn schoenmaat
Die is inderdaad niet zo hoog. Zonder voetbal hadden heel wat van die jongens waarschijnlijk al kennisgemaakt met justitie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is zijn IQ groter of kleiner dan zijn schoenmaat
Alleen met Otto Rehhagel zouden we een kans hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die is inderdaad niet zo hoog. Zonder voetbal hadden heel wat van die jongens waarschijnlijk al kennisgemaakt met justitie.
Dit is sowieso het zwakste Nederlands elftal ooit op een eindtoernooi: apathisch, futloos en een voorhoede van niks. (ik hoop dat ik het mis heb)
Er is natuurlijk niemand die zegt: ja dit gaat m totaal niet worden. Dan hoef je al niet eens te gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)staan/154991823.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Buikpijn van het lachen nu wat een onzin kraamt hij uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |