Okee, kan. Misschien mis je wat contextquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Kweenie het voelt voor mij ongemakkelijk.
Zonder publiek in een veel te grote ruimte.
Zoiets?
Jup, Bernard ken ik goed. Zo eens kijken of het online te zien is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:08 schreef Blues het volgende:
@:derLudolf had jij een kennis met een blauwe bessen farm in G? Die zie ik nu bij programma onze boerderij de oogst.
Zijn oogstmachine
Wel een lastig product zeg, die blauwe bessen. Wij leren hier veel van, van dat programmaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, Bernard ken ik goed. Zo eens kijken of het online te zien is.
Zijn bessen gaan ook gewoon naar Jumbo en dergelijke maar smaken toch anders. Hem gevraagd of ie voor eigen verkoop ander ras had. Nee, zelfde bessen maar voordat ze in de winkel liggen ben je een dag of vijf verder. Die smaken anders dan bessen die een paar uur geleden zijn geplukt.
Ah ja dan snap ik het beter idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, kan. Misschien mis je wat contextDe witte man is medio '80s wereldberoemd geworden met zijn vertolking van dit nummer als 14-jarige. Nu doet hij een duet met een jongen van zijn leeftijd destijds. Er is op YT ook wel een AI duet te vinden van hemzelf @:nu met zijn younger self @:1985. Bijzonder
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Geile Geert was 1 van de leukere boeren uit Boer Zoekt Vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:27 schreef derLudolf het volgende:
Is online te zien en zag direct Geert. Die woont om de hoek en kwam regelmatig te helpen. Heeft paar maand terug ernstig ongeluk gehad op vakantie
Heb je dat hondje (Joep) gezien, die loopt dus de hele dag rondom die oogstmachine meequote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel een lastig product zeg, die blauwe bessen. Wij leren hier veel van, van dat programma![]()
En Geert
Ja zo leuk vonden wequote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik
[..]
Heb je dat hondje (Joep) gezien, die loopt dus de hele dag rondom die oogstmachine meeAf en toe een sprintje om een mol te vangen
https://verhuisdieren.nl/(...)e-korthaar-marbella/quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:00 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 ik heb geloof ik de link naar de pagina van Teuntje gemist, ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet?
Is het vergelijkbaar met vorig jaar in Amsterdam met de schilderijen waar je ‘doorheen liep’? Vincent van Gogh, en ???quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef Blues het volgende:
Ik heb voor mezelf voor a.s. zondagmiddag een VR kunstding in de filmschuur geboekt. Nog nooit zo'n ding opgehad
VR: The Living Gallery | Schuur https://share.google/sWczup3CaHDmR1MjU
Ah, toch die. En ze gaat Teuntje heten? Geinige naamquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://verhuisdieren.nl/(...)e-korthaar-marbella/
Dat ga ik meemaken!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:05 schreef AnneX het volgende:
Is het vergelijkbaar met vorig jaar in Amsterdam met de schilderijen waar je ‘doorheen liep’? Vincent van Gogh, en ???
Komt vast goedquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:00 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Stroopwafelcake gebakken om morgen te trakteren op werk. Recept verviervoudigd voor ons mega cakeblik.
We wisten niet wat te doen met de baktijd en hebben eerst maar de temperatuur en tijd van het recept gedaan, maar nu is de cake te donker en in het midden nog niet helemaal gaar. Staat nu alweer 40 minuten in een 150° oven met alufolie op de bovenkant. Hopen dat het goed komt!
Cakes zijn nogal uit mijn comfortzone want ik heb nooit helemaal begrepen hoe het nou zit met de boter en suiker en eieren. En allerlei recepten zeggen ook verschillende dingen. Dit recept (van Laura's bakery) zei boter en suiker mengen, dan een voor een de eieren. B zei dat je suiker en eidooiers moest mengen, dan boter erdoor, en de eiwitten apart stijfkloppen. Nou ik heb mooi het recept van Laura's bakery gedaan want 16 eieren scheiden en kloppen, mij niet gezien
Beetje geïnspireerd op Hansje. Bij het overschrijven van de chip op mijn naam denk ik er nog over om als “officiële “ naam Doña Antonia op te gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, toch die. En ze gaat Teuntje heten? Geinige naam
Nee, Elin was al de Noorse versie van mijn naam. Haar naam was oorspronkelijk Flower en dat vond ik zo raar voor een Noorse boskatquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:49 schreef AnneX het volgende:
Het is nu Ernst! Wie had gedacht😉
Ook een leuke is Doňa (( insert jouw eigen naam) …😎
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beetje geïnspireerd op Hansje. Bij het overschrijven van de chip op mijn naam denk ik er nog over om als “officiële “ naam Doña Antonia op te geven
Ja was mooi in beeld gebracht en niet gespeeld, hij is altijd opgewekt. Ik ken hem van toen ik bij hetzelfde bedrijf werkte als waar hij is begonnen. Daar was ie altijd met scholieren op pad om bieten en lelies onkruidvrij te maken en lelies te knoppen (de knoppen er uit plukken) - altijd gezellig.quote:
Hij is eigenlijk best gelijkmatig gerezen. Het duurde gewoon vreselijk lang voor hij gaar was in het midden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:31 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 Volgend jaar misschien 3 cakes bakken?
En als de cake in het midden giga gerezen is t.o.v. eromheen.
Met broodmes recht afsnijden en ondersteboven op een schaal…?
Had je al bedacht…toch!?
Eiwitten apart is ook een bedenksel om het resultaat luchtiger te krijgen…😇
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |