Hoeveel had je er op?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje zo'n workshop gedaan dat je ze zelf kon maken. Wat was ik misselijk.
Aangepast voor uw tere zieltjequote:
Daar hebben ze ook worstenbroodjes met een plak spek er opquote:
Daar kan ik me wel echt misselijk aan vretenquote:
quote:
Toch wel malt hè? Ik zit in mn alcoholvrije periode.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
* Barbusse schuift koud biertje door....
Nee, Delerium Tremens. Zuipen zul je, vuige boomerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch wel malt hè? Ik zit in mn alcoholvrije periode.8-)
RIP aan mn nabestaanden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Delerium Tremens. Zuipen zul je, vuige boomer
Ze waren okay. Relatief.quote:
Mijn kat kotst eigenlijk nooit binnen (tenzij keer een grassprietje vervelend doet).quote:
Uiteraard doen ze dat nooit op het laminaat waar je het makkelijk van af kan halen.quote:
Het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven. Voor de kat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard doen ze dat nooit op het laminaat waar je het makkelijk van af kan halen.
Lucky youquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat kotst eigenlijk nooit binnen (tenzij keer een grassprietje vervelend doet).
De bediende moet wel moeite doen om het weer schoon te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven. Voor de kat.
Stille hint zodat je die ook weer eens een keertje schoonmaaktquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard doen ze dat nooit op het laminaat waar je het makkelijk van af kan halen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven. Voor de kat.
ook niet als je smorgens nog half (slaap)dronken op blote voeten door het huis loopt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb iig nog nooit een uitgekotste haarbal gezien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De bediende moet wel moeite doen om het weer schoon te maken.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stille hint zodat je die ook weer eens een keertje schoonmaakt
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als je smorgens nog half (slaap)dronken op blote voeten door het huis loopt?
Jij kotst ook wel eens op je bank?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel goede spray van HG in de kast staan voor het geval ze mijn bank toch smerig maakt of ik zelf.
Nee Emmen is dichtbij wou je zeggen. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Brabant is echt fucking lang met de trein gek.
Nee maar ik heb stoffen banken dus chocolade enz geeft ook allemaal vlekken als ik keer niet op let.quote:
Jij kotst ook over je bank?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel goede spray van HG in de kast staan voor het geval ze mijn bank toch smerig maakt of ik zelf.
Precies, je kunt er ook op poepen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:44 schreef Ama het volgende:
Waarom zou je een stoffen bank alleen vies kunnen maken door te kotsen.
Zou hem sowieso niet vies maken, dan hoef je hem ook niet schoon te makenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:44 schreef Ama het volgende:
In jouw geval zat ik te denken aan gemarineerde zalm, rauwkost met dressing en stokbrood.quote:
Eten, huisdieren, wijn, seks, kinderhandjes etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:44 schreef Ama het volgende:
quote:
Er komen hier nooit kinderen binnen hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten, huisdieren, wijn, seks, kinderhandjes etc.
Dat ze een freak is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel een apart rijtje zo "wijn, seks, kinderhandjes etc."
Klinkt als zo'n psychologische test. Wat is het volgende woord in deze rij.
Dutroux?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben wel benieuwd waar Dimmy ervaring met kinderhandjes opgedaan heeft eigenlijk. De rest geloof ik welquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |