Hoeveel had je er op?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje zo'n workshop gedaan dat je ze zelf kon maken. Wat was ik misselijk.
Aangepast voor uw tere zieltjequote:
Daar hebben ze ook worstenbroodjes met een plak spek er opquote:
Daar kan ik me wel echt misselijk aan vretenquote:
quote:
Toch wel malt hè? Ik zit in mn alcoholvrije periode.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
* Barbusse schuift koud biertje door....
Nee, Delerium Tremens. Zuipen zul je, vuige boomerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch wel malt hè? Ik zit in mn alcoholvrije periode.8-)
RIP aan mn nabestaanden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Delerium Tremens. Zuipen zul je, vuige boomer
Ze waren okay. Relatief.quote:
Mijn kat kotst eigenlijk nooit binnen (tenzij keer een grassprietje vervelend doet).quote:
Uiteraard doen ze dat nooit op het laminaat waar je het makkelijk van af kan halen.quote:
Het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven. Voor de kat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard doen ze dat nooit op het laminaat waar je het makkelijk van af kan halen.
Lucky youquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat kotst eigenlijk nooit binnen (tenzij keer een grassprietje vervelend doet).
De bediende moet wel moeite doen om het weer schoon te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven. Voor de kat.
Stille hint zodat je die ook weer eens een keertje schoonmaaktquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard doen ze dat nooit op het laminaat waar je het makkelijk van af kan halen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven. Voor de kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |