abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220993183
Vrouw lastiggevallen en aangerand in Eurostar, Britse politie wacht groepje Nederlanders op
Een groep dronken mannen heeft afgelopen vrijdag voor onrust gezorgd op een Eurostar-trein naar Londen. Een vrouwelijke passagier maakte een melding van aanranding. De Nederlanders zijn bij aankomst in Engeland opgewacht door agenten.

Volgens een getuige was de grote groep vervelend, luidruchtig en overduidelijk dronken.

In de Eurostar-trein, die vrijdagmiddag vertrok vanuit Amsterdam, gebruikten zij de toiletten om te roken. Personeel zou de mannen op hun gedrag hebben aangesproken, maar ze waren met velen en erg dronken, aldus de getuige.

Een woordvoerster van het treinbedrijf geeft aan dat een vrouw is lastiggevallen door de Nederlanders. „Zij heeft een officiële klacht ingediend. De groep was onder invloed.” Wat haar precies is aangedaan, wil Eurostar niet zeggen. Ook is niet duidelijk of het om een Nederlandse vrouw gaat. De trein naar Londen stopt ook nog in Brussel en Lille.

Bij aankomst op station St. Pancras werden de Nederlanders opgewacht en in handboeien geslagen door agenten. De Britse politie meldt aan deze site dat ze rond 17.00 uur (lokale tijd) een melding had gekregen van een vrouw op de Eurostar die was aangerand.

Volgens de politie in Londen zijn twee mannen gearresteerd en meegenomen. Een van hen wordt verdacht van aanranding. De ander voor het belemmeren van de rechtsgang. Of zij de nacht in de cel moesten doorbrengen, is onbekend.

https://www.ad.nl/buitenl(...)landers-op~ab775cd9/

We staan er weer goed op :r
  dinsdag 9 juni 2026 @ 12:12:18 #2
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220993525
“Nederlanders”

:')
pi_220993563
je hebt 3 soorten Nederlanders
eenmaal een Nederlander altijd een Nederlander
vuile vieze tyfus Nederlander
nette Nederlander
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_220993565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:12 schreef jigggy het volgende:
“Nederlanders”

Gaan we dit circus weer krijgen :')

Bezopen op de eurostar, ja ik geloof direct dat dit Joris, Frederik en kornuiten zijn.
pi_220993586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:12 schreef jigggy het volgende:
“Nederlanders”

Tja, wat is een Nederlander eigenlijk. Weet jij het?
pi_220993588
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bezopen op de eurostar, ja ik geloof direct dat dit Joris, Frederik en kornuiten zijn.
Helemaal eens. Ik geef het zo'n 80% kans dat dit zo'n vervelend groepje witte mannen is die denkt dat ze alles kunnen maken. Spuughekel aan dat soort volk.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 9 juni 2026 @ 12:25:18 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220993613
Voor een fractie van het bedrag wat ze nu hebben neergelegd hadden ze ook gewoon Ryanair of Easyjet kunnen 'pakken'

Zeker van die klimaatgekkies, als we toch aan het speculeren zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220993638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tja ik zie ook weleens Mohammed, Farid en Adis met een halve liter in de hand en weet ik niet wat nog meer in hun mik rottigheid trappen in de trein. Dus hier valt niks over te zeggen als het er niet bij staat. Dat zullen ze ook niet snel doen aangezien Mohammed ook een nederlander kan zijn en het voor dit bericht niet heel veel toe voegt.
pi_220993642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:23 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Tja, wat is een Nederlander eigenlijk. Weet jij het?
Bekijk deze YouTube-video
pi_220993703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:23 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Helemaal eens. Ik geef het zo'n 80% kans dat dit zo'n vervelend groepje witte mannen is die denkt dat ze alles kunnen maken. Spuughekel aan dat soort volk.
Inderdaad apart hoe albino's toch zoveel problemen veroorzaken, zeker gezien hoe zeldzaam ze zijn.
pi_220993733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:38 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Inderdaad apart hoe albino's toch zoveel problemen veroorzaken, zeker gezien hoe zeldzaam ze zijn.
Met zo'n sterke reactie ben ik compleet uitgeluld natuurlijk.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Spellchecker dinsdag 9 juni 2026 @ 12:44:55 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220993766
Triest dat er niet genoeg personeel aan boord was.
pi_220993779
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:44 schreef maily het volgende:
Ik heb vorig jaar in de Eurostar helemaal geen personeel gezien. Wel buiten om ons welkom te wensen, maar binnen niet gezien. Alleen maar personeel bij de eet/drink gedeeltes.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 12:50:20 #14
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220993806
quote:
"De Nederlander" moet vooral zo diffuus mogelijk gemaakt worden zodat ongebreidelde import binnen het steeds bredere stramien past.

Hoezo Algerijn? Je bent Ned0rLqndUrr
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220993836
In plaats van dat we aan het slachtoffer denken buitelen weer hier over elkaar heen om het topic naar een richting te trekken. Wat een treurnis weer en daar heb ik niet dit topic voor geopend.

Als dit onvolwassen gezeik doorgaat mag het van mij wel gesloten worden.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:12:05 #16
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220993925
quote:
Je zult er maar tussen terecht komen als vrouw en dan moeten hopen dat het niet verder uit de hand loopt tot het volgende station :{
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:13:38 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220993935
quote:
Machinist, 2 conducteurs en 2 mensen achter de balie in de restauratie had ik gezien vorig jaar op ons retourtje London.

Zit niet veel op op die Eurostars.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:14:07 #18
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220993939
Foei toch, Hendrik, Peter, Philip en Gert-Jan!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:20:02 #19
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220993957
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
In plaats van dat we aan het slachtoffer denken buitelen weer hier over elkaar heen om het topic naar een richting te trekken. Wat een treurnis weer en daar heb ik niet dit topic voor geopend.

Als dit onvolwassen gezeik doorgaat mag het van mij wel gesloten worden.
Gaan we dit gejank weer krijgen dat je niet mag benoemen waar daders vandaan komen of welke achtergrond ze hebben. Nogal wiedes als het in 9 van de 10 gevallen import schorem betreft. Als het blanke tokkies zijn ook gewoon benoemen. Helemaal niets mis mee om daders bij naam en toenaam te noemen en bij voorkeur die rotkoppen op het internet te plaatsen.
"Hoka Hey!"
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 13:28:55 #20
5428 crew  miss_sly
pi_220993998
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef matspontius het volgende:

[..]
Gaan we dit gejank weer krijgen dat je niet mag benoemen waar daders vandaan komen of welke achtergrond ze hebben. Nogal wiedes als het in 9 van de 10 gevallen import schorem betreft. Als het blanke tokkies zijn ook gewoon benoemen. Helemaal niets mis mee om daders bij naam en toenaam te noemen en bij voorkeur die rotkoppen op het internet te plaatsen.
Kan allemaal, maar dan moet er wel eerst iets bekend zijn. En er is NIETS bekend, alleen dat het Nederlanders waren. Dat kan dus alle kanten uit, hoewel ik ook wel een bepaald beeld heb bij dergelijke groepjes. De 'gewone' Nederlander staat er in vakantielanden bepaald niet goed op: we worden gekenmerkt als dronken, onbeschoft, lawaaimakers en asociaal. Dit groepje klinkt precies zo.

Maar ook voor mij geldt: er is nog niet duidelijk wat dit voor types waren, dus er valt nog geen bepaalde groep te veroordelen. Hoe triest ook dat dat het allerbelangrijkste lijkt te zijn tegenwoordig: daders van iets zo snel mogelijk in een hokje drukken, ongeacht wat er bekend is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:31:08 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220994012
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kan allemaal, maar dan moet er wel eerst iets bekend zijn. En er is NIETS bekend, alleen dat het Nederlanders waren. Dat kan dus alle kanten uit, hoewel ik ook wel een bepaald beeld heb bij dergelijke groepjes. De 'gewone' Nederlander staat er in vakantielanden bepaald niet goed op: we worden gekenmerkt als dronken, onbeschoft, lawaaimakers en asociaal. Dit groepje klinkt precies zo.

Maar ook voor mij geldt: er is nog niet duidelijk wat dit voor types waren, dus er valt nog geen bepaalde groep te veroordelen. Hoe triest ook dat dat het allerbelangrijkste lijkt te zijn tegenwoordig: daders van iets zo snel mogelijk in een hokje drukken, ongeacht wat er bekend is.
Weekendje Londen met de mannen, bezopen in de trein, roken op de WC. Klinkt vooral als een uit de hand gelopen vrijgezellenfeest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:32:16 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220994025
quote:

[..]

Ik heb wel een goed hokje hiervoor: ongelikte beren waarvan je je afvraagt waarom ze los rondlopen als dit hun idee van een uitje is. Het hokje is bekleed met grofkorrelig beton, bevindt zich ergens in de Noordzee en een keer per week wordt er één brood en een mes naar binnen getiefd ongeacht het aantal bewoners.
pi_220994121
quote:

[..]
Dit is bij bijna elk bericht zo dit gezeik van meestal dezelfde mensen over het daderprofiel, dat je dat zelf niet inziet zegt genoeg, gewoon forumvervuiling om dat steeds te doen
pi_220994133
quote:

[..]

Het is wel verdacht dat het heel vaak benoemd wordt. Dat het Nederlanders zijn, dat is vaak al een teken dat het eerder Achmed en Ayoub zijn dan Frederik en Jan-Willem.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:54:10 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220994136
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:53 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Het is wel verdacht dat het heel vaak benoemd wordt. Dat het Nederlanders zijn, dat is vaak al een teken dat het eerder Achmed en Ayoub zijn dan Frederik en Jan-Willem.
Ja, of dat het gaat om mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben.

Is natuurlijk een hele wilde gedachte, ik weet het.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220994138
quote:

[..]
Ga nou niet doen alsof het je wat boeit wat die vrouw is overkomen. We zijn namelijk in de eerste plaats veel te druk bezig om daders aan te wijzen die wel heel mooi in jullie hokje passen.

Zo ongelooflijk hypocriet.
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 13:55:05 #27
5428 crew  miss_sly
pi_220994141
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Is natuurlijk een hele wilde gedachte, ik weet het.
Heel wild, hoe bedenk je zoiets _O_
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 13:56:22 #28
5428 crew  miss_sly
pi_220994148
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ga nou niet doen alsof het je wat boeit wat die vrouw is overkomen. We zijn namelijk in de eerste plaats veel te druk bezig om daders aan te wijzen die wel heel mooi in jullie hokje passen.

Maar onze vrouwen en meisjes' moeten wel beschermd worden, hoor. Tenminste, tegen de juiste mannen dan. Niet tegen andere mannen. Dan boeit het vrouwelijk slachtoffer niet, maar wordt er in bochten gewrongen om de juiste kleurgroep de schuld te kunnen geven.
pi_220994170
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:54 schreef Caland het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk dat dit voor de verwarring zal zorgen.

Is trouwens ook iets wat redelijk nieuw is. Althans kan ik me niet herinneren dat dit 30 jaar geleden een ding was (stukje kabelgenot).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:01:34 #30
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220994184
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar onze vrouwen en meisjes' moeten wel beschermd worden, hoor. Tenminste, tegen de juiste mannen dan. Niet tegen andere mannen. Dan boeit het vrouwelijk slachtoffer niet, maar wordt er in bochten gewrongen om de juiste kleurgroep de schuld te kunnen geven.
Dan heeft de vrouw het zelf uitgelokt, was het rokje te kort, zijn de vrouwen tegenwoordig te vrij enz enz enz.

Er waren in een ander topic nogal wat mannen voor het afnemen van het stemrecht van vrouwen.
Drie maal raden waar die figuren ook altijd posten… :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:01:36 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220994186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De ironie is natuurlijk dat dit voor de verwarring zal zorgen.

Is trouwens ook iets wat redelijk nieuw is. Althans kan ik me niet herinneren dat dit 30 jaar geleden een ding was (stukje kabelgenot).
Ik kan me niet anders herinneren dat het nieuwswaardig is wanneer Nederlanders op vakantie rottigheid uithalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 14:01:50 #32
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220994188
quote:

[..]

NWS in een notendop.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220994214
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:01 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
NWS in een notendop.
Inderdaad, erg jammer
pi_220994275
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik kan me niet anders herinneren dat het nieuwswaardig is wanneer Nederlanders op vakantie rottigheid uithalen.
Dat is niet.....laat ook maar.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:26:11 #35
287741 matspontius
pi_220994337
quote:

[..]

Nee, niet kan allemaal. Als het bekend is gewoon de afkomst benoemen. Ik snap wel dat wokies dat niet fijn vinden maar sois....
"Hoka Hey!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:28:42 #36
287741 matspontius
pi_220994346
quote:

[..]

Jullie hokje? Welk hokje is dat precies?
"Hoka Hey!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:31:41 #37
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220994362
Vooral lekker door blijven zaniken zeg.
pi_220994401
En ook roken op de wc. Bah. Obstinaat gedrag.

Eentje gearresteerd wegens verdenking van aanranding, een ander wegens belemmering van de rechtsgang.

Leuk die vrijgezellenfeestjes over en weer. :{
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:42:07 #39
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220994415
Mag jouw vrouw alleen met de trein reizen? waar andere mannen zijn.
pi_220994457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:28 schreef matspontius het volgende:

[..]
Jullie hokje? Welk hokje is dat precies?
Je kon niet met wat beters komen begrijp ik?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:56:03 #41
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220994475
Misschien voortaan even wachten met het openen van een topic tot de echte nationaliteit van de daders bekend is? Dit gespeculeer over vrijgezellenfeesten en raddraaiers op vakantie slaat ook nergens op. En dan je heb tenminste discussiewaarde.
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 9 juni 2026 @ 14:57:48 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220994480
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:56 schreef Durmada het volgende:
Misschien voortaan even wachten met het openen van een topic tot de echte nationaliteit van de daders bekend is? Dit gespeculeer over vrijgezellenfeesten en raddraaiers op vakantie slaat ook nergens op. En dan je heb tenminste discussiewaarde.
Als nationaliteit voor de enige vorm van discussiewaarde zorgt moet je dat vooral doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220994495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Als nationaliteit voor de enige vorm van discussiewaarde zorgt moet je dat vooral doen.
Misschien waren het nog joden ook.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:03:02 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220994515
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Misschien waren het nog joden ook.
Lijkt me sterk, de eurostar is aanzienlijk duurder dan de alternatieven en bovendien ligt het vervoersmiddel historisch gevoelig bij ze
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:07:40 #45
287741 matspontius
pi_220994564
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 14:56 schreef Durmada het volgende:
Eindelijk eens iemand die nadenkt! _O_ Probleem is natuurlijk wel in dit land dat ze de afkomst of nationaliteit het liefst onder de dekmantel schuiven want dat bekt niet zo lekker in deze, o zo gewenste, multi-culti samenleving.
"Hoka Hey!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:11:02 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220994586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
Eindelijk eens iemand die nadenkt! _O_ Probleem is natuurlijk wel in dit land dat ze de afkomst of nationaliteit het lifst onder de dekmantel schuiven want dat bekt niet zo lekker in deze, o zo gewenste, multi-culti samenleving.
Het probleem is volgens mij meer dat users in bepaalde contreien letterlijk elke discussie de al dan niet vermeende nationaliteit erbij moeten halen. Of het nu gaat over een nieuwe smaak pindakaas of een groep dronken toeristen.

Het is een obsessie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport dinsdag 9 juni 2026 @ 15:16:34 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220994606
Ik ben slechts matig geïnteresseerd in waar ze vandaan komen, maar blijkbaar hebben een aantal mensen heel veel zin in anekdotisch bewijs.

Waar ze vandaan komen maakt voor de visie van niemand echt iets uit, dus het is ook een beetje zinloos om erover te speculeren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:20:45 #48
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220994618
Laat ze maar een jaartje of 2 brommen
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:25:09 #49
287741 matspontius
pi_220994631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Het probleem is volgens mij meer dat users in bepaalde contreien letterlijk elke discussie de al dan niet vermeende nationaliteit erbij moeten halen. Of het nu gaat over een nieuwe smaak pindakaas of een groep dronken toeristen.

Het is een obsessie.
Is gewoon de realiteit weergeven. De obsessieve reacties van users die hier niet tegen kunnen is wel een teken aan de wand
"Hoka Hey!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:25:48 #50
287741 matspontius
pi_220994634
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:20 schreef Enchanter het volgende:
Laat ze maar een jaartje of 2 brommen
Op de Solex?
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport dinsdag 9 juni 2026 @ 15:41:16 #51
pi_220994717
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:25 schreef matspontius het volgende:

[..]
Is gewoon de realiteit weergeven. De obsessieve reacties van users die hier niet tegen kunnen is wel een teken aan de wand
Het is vooral vrij zinloos.

Als het inderdaad 'weer' d'n buutnlanders zijn, dan heb je een stukje anekdotisch bewijs wat niet heel interessant is, de totaalcijfers zijn een stuk relevanter. Dan kun je hoogstens 'zie je wel' roepen, veel meer zegt het uiteindelijk niet.

En als het ze niet zijn dan heb je een stukje anekdotisch bewijs wat niet heel interessant is, dan kun je hoogstens 'goh, nooit gedacht' roepen. Veel meer zegt het uiteindelijk niet.
pi_220994765
Was het nou op of in de Eurostar, TS?

OT: kutvolk :r weg ermee :{w Vrouwen lastigvallen :{w roken in een trein :{w
  dinsdag 9 juni 2026 @ 16:11:20 #53
287741 matspontius
pi_220994916
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is vooral vrij zinloos.

Als het inderdaad 'weer' d'n buutnlanders zijn, dan heb je een stukje anekdotisch bewijs wat niet heel interessant is, de totaalcijfers zijn een stuk relevanter. Dan kun je hoogstens 'zie je wel' roepen, veel meer zegt het uiteindelijk niet.

En als het ze niet zijn dan heb je een stukje anekdotisch bewijs wat niet heel interessant is, dan kun je hoogstens 'goh, nooit gedacht' roepen. Veel meer zegt het uiteindelijk niet.
Nee, het is niet zinloos. Waarom zou je het signalement van d edader niet in een nieuwsbericht zetten? Nu krijg je inderdaad allerlei suggesties omdat dit niet duidelijk s. geoon zeggen waar zo'n halve gare vandaan komt en wat zijn achtergrond is. Klaar met speculaties.
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport dinsdag 9 juni 2026 @ 16:17:12 #54
pi_220994970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:11 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nee, het is niet zinloos. Waarom zou je het signalement van d edader niet in een nieuwsbericht zetten? Nu krijg je inderdaad allerlei suggesties omdat dit niet duidelijk s. geoon zeggen waar zo'n halve gare vandaan komt en wat zijn achtergrond is. Klaar met speculaties.
Ik heb er verder ook geen probleem mee dat het er in staat, maar ik mis het ook niet echt dat het er niet in staat.
pi_220994988
Maar eentje is aangehouden voor aanranding dus het was geen groepsaanranding, dat de anderen zich wel konden beheersen en niet mee gingen doen is een sterke indicatie dat dit om echte Nederlanders gaat en niet slechts paspoorthouders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 16:19:11 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220994989
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:11 schreef matspontius het volgende:

[..]
Omdat er geen behoefte is aan een signalement, de verdachten zijn immers al opgepakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220995064
Wat ik een beetje raar vind is dat ze bezopen in die Eurostar waren. Voor zover in weet kun je geen alcohol op de trein kopen en koffers en tassen worden voor de rit gecheckt. En ik neem aan dat ze passagiers weigeren die dronken zijn.

Dus hoe konden ze in deze toestand in de trein zitten?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 16:31:24 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220995089
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik een beetje raar vind is dat ze bezopen in die Eurostar waren. Voor zover in weet kun je geen alcohol op de trein kopen en koffers en tassen worden voor de rit gecheckt.
Natuurlijk kan je daar gewoon alcohol kopen en meenemen. Gewoon catering aanwezig.

Niets anders dan het vliegtuig of de meeste andere treinen in Europa wat dat betreft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220995128
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Natuurlijk kan je daar gewoon alcohol kopen en meenemen. Gewoon catering aanwezig.

Niets anders dan het vliegtuig of de meeste andere treinen in Europa wat dat betreft.
Ahja, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze geen alcohol verkopen, maar dat doen ze inderdaad wel. My bad.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 16:45:55 #60
287741 matspontius
pi_220995188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat er geen behoefte is aan een signalement, de verdachten zijn immers al opgepakt.
Bij jou is er geen behoefte omdat je vaak al weet wat het signalement inhoud. Voor anderen is dat geen probleem. Alleen wokers, die zich in allerlei bochten wringen om de realiteit niet te hoeven beseffen, hebben hier moeite mee.
"Hoka Hey!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 16:47:10 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220995194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:45 schreef matspontius het volgende:

[..]
Bij jou is er geen behoefte omdat je vaak al weet wat het signalement inhoud. Voor anderen is dat geen probleem. Alleen wokers, die zich in allerlei bochten wringen om de realiteit niet te hoeven beseffen, hebben hier moeite mee.
Je kan ook gewoon dergelijk gedrag afkeuren zonder dat je er een kleurtje aan moet hangen.

Ik weet dat dat heel moeilijk voor je moet zijn, maar probeer het eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2026 @ 16:52:25 #62
287741 matspontius
pi_220995222
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon dergelijk gedrag afkeuren zonder dat je er een kleurtje aan moet hangen.

Ik weet dat dat heel moeilijk voor je moet zijn, maar probeer het eens.
Wie hangt er hier een kleurtje aan? Daar kom je nu zelf mee aanzetten Het gaat gewoon om het vermelden van de afkomst/achtergrond van de dader. Ook als het een roomblanke tokkie is.
"Hoka Hey!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 16:55:07 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220995234
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:52 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wie hangt er hier een kleurtje aan? Daar kom je nu zelf mee aanzetten Het gaat gewoon om het vermelden van de afkomst/achtergrond van de dader. Ook als het een roomblanke tokkie is.
Dus in elk soortgelijk nieuwsbericht moet volgens jou vermeld worden wat de achtergrond van de verdachte(n) is/zijn, in het geval dat ze in Nederland zijn geboren neem je daar vast geen genoegen mee: dus ook waar zijn ouder(s) zijn geboren, eventueel oma/opa. Welke tint de huidskleur heeft? Pas dan ben je tevreden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220995346
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Dus in elk soortgelijk nieuwsbericht moet volgens jou vermeld worden wat de achtergrond van de verdachte(n) is/zijn, in het geval dat ze in Nederland zijn geboren neem je daar vast geen genoegen mee: dus ook waar zijn ouder(s) zijn geboren, eventueel oma/opa. Welke tint de huidskleur heeft? Pas dan ben je tevreden?
Je bent wel goed in anderen een schuldgevoel aanpraten, terwijl je zelf zeker geen onbeschreven blad bent.
pi_220995389
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
We staan er weer goed op :r
''We''?

Wie is ''we''?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:30:46 #66
3542 Gia
User under construction
pi_220995414
Gezien de dronken toestand van die lui, ga ik ervan uit dat het gewone Hollandse tokkies zijn. Het zou helpen om voornaam met eerste letter achternaam te vermelden om dat gespeculeerd dat het (weer) Nederlanders met een migratie-achtergrond zouden zijn, te voorkomen.

Van mij mogen ze allemaal een fikse gevangenisstraf krijgen. Baan kwijt? Jammer joh, moet je je maar gedragen.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:33:07 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220995426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:30 schreef Gia het volgende:
Gezien de dronken toestand van die lui, ga ik ervan uit dat het gewone Hollandse tokkies zijn. Het zou helpen om voornaam met eerste letter achternaam te vermelden om dat gespeculeerd dat het (weer) Nederlanders met een migratie-achtergrond zouden zijn, te voorkomen.

Van mij mogen ze allemaal een fikse gevangenisstraf krijgen. Baan kwijt? Jammer joh, moet je je maar gedragen.
Ja, laten we in de toekomst iedereen die verdacht wordt van een strafbaar feit met foto, voor- en achternaam en huidstint online gooien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:34:34 #68
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220995432
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, laten we in de toekomst iedereen die verdacht wordt van een strafbaar feit met foto, voor- en achternaam en huidstint online gooien.
Rare draai dit, niemand heeft het over huidtinten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220995463
Ik lees hier veel twijfel over de achtergrond van deze Nederlanders. Toch vrees ik dat het hier om echte Nederlanders gaat. “Nederlanders” hadden er in het two tier justice VK mee weggekomen. De vrouw was dan gearresteerd voor discriminatie.
blablablabla
pi_220995527
quote:
Ja laten we dat doen.
pi_220995555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik een beetje raar vind is dat ze bezopen in die Eurostar waren. Voor zover in weet kun je geen alcohol op de trein kopen en koffers en tassen worden voor de rit gecheckt. En ik neem aan dat ze passagiers weigeren die dronken zijn.

Dus hoe konden ze in deze toestand in de trein zitten?
Met Eurostar mag je gewoon een 6packie bij de Ah to Go halen en dat meenemen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:58:53 #72
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220995581
Bij het lezen van de TT kan je het verloop van het topic wel een beetje voorspellen.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:01:49 #73
3542 Gia
User under construction
pi_220995599
quote:

[..]
Ik heb het niet over foto, niet over huidtinten, en niet over achternaam.
Voornaam en eerste letter achternaam.

Als een dader Kahlil el B. heet of Lucas C. maakt veel duidelijk en voorkomt speculaasjes. En dan weet je nog niet wie het zijn. Wat is er mis mee? Jos Brech is ook steeds Jos B. genoemd.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 18:10:39 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220995659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik heb het niet over foto, niet over huidtinten, en niet over achternaam.
Voornaam en eerste letter achternaam.

Als een dader Kahlil el B. heet of Lucas C. maakt veel duidelijk en voorkomt speculaasjes. En dan weet je nog niet wie het zijn. Wat is er mis mee? Jos Brech is ook steeds Jos B. genoemd.
Jij hebt het over daders en het gaat hier nog altijd om verdachten. Eerder dat het daders zijn ben je minimaal een jaar verder en is het ook niet nieuwswaardig meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220995674
Een Duitser heeft 2 dagen geleden een post op Reddit geplaatst over dit gebeuren en wat hij gezien had en hij spreekt ook over Nederlanders in die post. Dus ik ga er vanuit (ook in combinatie met bezopen in de trein) dat het 'gewoon' om van oorsprong Nederlanders gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')