Gaan we dit circus weer krijgenquote:
Helemaal eens. Ik geef het zo'n 80% kans dat dit zo'n vervelend groepje witte mannen is die denkt dat ze alles kunnen maken. Spuughekel aan dat soort volk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gaan we dit circus weer krijgen![]()
Bezopen op de eurostar, ja ik geloof direct dat dit Joris, Frederik en kornuiten zijn.
Tja ik zie ook weleens Mohammed, Farid en Adis met een halve liter in de hand en weet ik niet wat nog meer in hun mik rottigheid trappen in de trein. Dus hier valt niks over te zeggen als het er niet bij staat. Dat zullen ze ook niet snel doen aangezien Mohammed ook een nederlander kan zijn en het voor dit bericht niet heel veel toe voegt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gaan we dit circus weer krijgen![]()
Bezopen op de eurostar, ja ik geloof direct dat dit Joris, Frederik en kornuiten zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:23 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Tja, wat is een Nederlander eigenlijk. Weet jij het?
Inderdaad apart hoe albino's toch zoveel problemen veroorzaken, zeker gezien hoe zeldzaam ze zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik geef het zo'n 80% kans dat dit zo'n vervelend groepje witte mannen is die denkt dat ze alles kunnen maken. Spuughekel aan dat soort volk.
Met zo'n sterke reactie ben ik compleet uitgeluld natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:38 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Inderdaad apart hoe albino's toch zoveel problemen veroorzaken, zeker gezien hoe zeldzaam ze zijn.
Ik heb vorig jaar in de Eurostar helemaal geen personeel gezien. Wel buiten om ons welkom te wensen, maar binnen niet gezien. Alleen maar personeel bij de eet/drink gedeeltes.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:44 schreef maily het volgende:
Triest dat er niet genoeg personeel aan boord was.
"De Nederlander" moet vooral zo diffuus mogelijk gemaakt worden zodat ongebreidelde import binnen het steeds bredere stramien past.quote:
Je zult er maar tussen terecht komen als vrouw en dan moeten hopen dat het niet verder uit de hand loopt tot het volgende stationquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:44 schreef maily het volgende:
Machinist, 2 conducteurs en 2 mensen achter de balie in de restauratie had ik gezien vorig jaar op ons retourtje London.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:44 schreef maily het volgende:
Gaan we dit gejank weer krijgen dat je niet mag benoemen waar daders vandaan komen of welke achtergrond ze hebben. Nogal wiedes als het in 9 van de 10 gevallen import schorem betreft. Als het blanke tokkies zijn ook gewoon benoemen. Helemaal niets mis mee om daders bij naam en toenaam te noemen en bij voorkeur die rotkoppen op het internet te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
In plaats van dat we aan het slachtoffer denken buitelen weer hier over elkaar heen om het topic naar een richting te trekken. Wat een treurnis weer en daar heb ik niet dit topic voor geopend.
Als dit onvolwassen gezeik doorgaat mag het van mij wel gesloten worden.
Kan allemaal, maar dan moet er wel eerst iets bekend zijn. En er is NIETS bekend, alleen dat het Nederlanders waren. Dat kan dus alle kanten uit, hoewel ik ook wel een bepaald beeld heb bij dergelijke groepjes. De 'gewone' Nederlander staat er in vakantielanden bepaald niet goed op: we worden gekenmerkt als dronken, onbeschoft, lawaaimakers en asociaal. Dit groepje klinkt precies zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gaan we dit gejank weer krijgen dat je niet mag benoemen waar daders vandaan komen of welke achtergrond ze hebben. Nogal wiedes als het in 9 van de 10 gevallen import schorem betreft. Als het blanke tokkies zijn ook gewoon benoemen. Helemaal niets mis mee om daders bij naam en toenaam te noemen en bij voorkeur die rotkoppen op het internet te plaatsen.
Weekendje Londen met de mannen, bezopen in de trein, roken op de WC. Klinkt vooral als een uit de hand gelopen vrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan allemaal, maar dan moet er wel eerst iets bekend zijn. En er is NIETS bekend, alleen dat het Nederlanders waren. Dat kan dus alle kanten uit, hoewel ik ook wel een bepaald beeld heb bij dergelijke groepjes. De 'gewone' Nederlander staat er in vakantielanden bepaald niet goed op: we worden gekenmerkt als dronken, onbeschoft, lawaaimakers en asociaal. Dit groepje klinkt precies zo.
Maar ook voor mij geldt: er is nog niet duidelijk wat dit voor types waren, dus er valt nog geen bepaalde groep te veroordelen. Hoe triest ook dat dat het allerbelangrijkste lijkt te zijn tegenwoordig: daders van iets zo snel mogelijk in een hokje drukken, ongeacht wat er bekend is.
Ik heb wel een goed hokje hiervoor: ongelikte beren waarvan je je afvraagt waarom ze los rondlopen als dit hun idee van een uitje is. Het hokje is bekleed met grofkorrelig beton, bevindt zich ergens in de Noordzee en een keer per week wordt er één brood en een mes naar binnen getiefd ongeacht het aantal bewoners.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan allemaal, maar dan moet er wel eerst iets bekend zijn. En er is NIETS bekend, alleen dat het Nederlanders waren. Dat kan dus alle kanten uit, hoewel ik ook wel een bepaald beeld heb bij dergelijke groepjes. De 'gewone' Nederlander staat er in vakantielanden bepaald niet goed op: we worden gekenmerkt als dronken, onbeschoft, lawaaimakers en asociaal. Dit groepje klinkt precies zo.
Maar ook voor mij geldt: er is nog niet duidelijk wat dit voor types waren, dus er valt nog geen bepaalde groep te veroordelen. Hoe triest ook dat dat het allerbelangrijkste lijkt te zijn tegenwoordig: daders van iets zo snel mogelijk in een hokje drukken, ongeacht wat er bekend is.
Dit is bij bijna elk bericht zo dit gezeik van meestal dezelfde mensen over het daderprofiel, dat je dat zelf niet inziet zegt genoeg, gewoon forumvervuiling om dat steeds te doenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gaan we dit gejank weer krijgen dat je niet mag benoemen waar daders vandaan komen of welke achtergrond ze hebben. Nogal wiedes als het in 9 van de 10 gevallen import schorem betreft. Als het blanke tokkies zijn ook gewoon benoemen. Helemaal niets mis mee om daders bij naam en toenaam te noemen en bij voorkeur die rotkoppen op het internet te plaatsen.
Het is wel verdacht dat het heel vaak benoemd wordt. Dat het Nederlanders zijn, dat is vaak al een teken dat het eerder Achmed en Ayoub zijn dan Frederik en Jan-Willem.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, of dat het gaat om mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:53 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Het is wel verdacht dat het heel vaak benoemd wordt. Dat het Nederlanders zijn, dat is vaak al een teken dat het eerder Achmed en Ayoub zijn dan Frederik en Jan-Willem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |