Dan open je daar een topic over.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima. Maar ik mag hier best mijn mening ventileren over de kwalificatie 'kinderarbeid' die het kabinet op gefilmde kinderen wil plakken.
Ik mag dat onzin vinden en vinden dat ze wat moeten doen aan de echte problemen.
Zou het tevens op prijs stellen als jij je niet zo directief zou opstellen op basis van je eigen misplaatste projecties.
Alleen heb ik het daar helemaal niet over gehad. Ik sprak van derdewereldproblemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan open je daar een topic over.
Het is vermoeiend dat zelfs in topics die niks te maken hebben met asielzoekers en allochtonen die alsnog erbij worden gehaald.
Het slaat elke andere discussie dood, en daar zeg ik dan wat van ja.
Je kan die mening op talloze andere plekken ventileren.
En anders zet ik in het vervolg wel weer een TR.
Niks misplaatst aan.
Bij kinderarbeid denk je inderdaad direct aan kindertjes in Bangladesh die 16 uur per dag in een gevaarlijke fabriek schoenen maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:45 schreef sp3c het volgende:
Ik vind kinderarbeid ook wel heel ver gaan hoor
Er zijn ook genoeg figuren die de socials met hun kinderen overspoelen en er geen cent voor krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij kinderarbeid denk je inderdaad direct aan kindertjes in Bangladesh die 16 uur per dag in een gevaarlijke fabriek schoenen maken.
Maar in de Nederlandse context kan het natuurlijk wel schadelijk zijn voor kinderen als ze een soort werknemer moeten worden in het aandachtsbordeel van hun ouders. Dus dan is het wel goed daar scherp op te zijn waar de grenzen liggen.
Surequote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij kinderarbeid denk je inderdaad direct aan kindertjes in Bangladesh die 16 uur per dag in een gevaarlijke fabriek schoenen maken.
Maar in de Nederlandse context kan het natuurlijk wel schadelijk zijn voor kinderen als ze een soort werknemer moeten worden in het aandachtsbordeel van hun ouders. Dus dan is het wel goed daar scherp op te zijn waar de grenzen liggen.
Er zijn genoeg terechte vragen. Maar een discussie is beter dan het maar bij voorbaat afschieten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sure
Ik kan me zo voorstellen dat er ouders zijn die de kinderen de gekste dingen laten doen en dragen en zeggen om maar cute over te komen en likes en geld binnen te harken
Daar kun je best scherp op zijn maar een verbod vind ik compleet onzin, feitelijk doen ze niet meer dan zichzelf filmen en het online zetten, youtube kan dan bepalen of het geld waard is, daar moet de overheid zich niet mee bemoeien (wel belasting innen)
Welke dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg terechte vragen. Maar een discussie is beter dan het maar bij voorbaat afschieten.
Precies, de hypotheek moet ook gewoon betaald worden en de boodschappen en benzine zijn al zo duur.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:50 schreef damsco het volgende:
Nou lekker dan, hebben we daarom kinderen en dan komen ze met zulke onzinregels. Bij ons vloggen we gewoon door, kinderen mogen best wat op tafel brengen.
Het is een kinderprogramma dat de draak steekt met vloggers.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zijn er werkelijk hersenlozen die naar dit soort hersenlozen kijken?
Wat een oog- en oorkanker dit.
Met die brabbelende bolle gehaktbal vaderquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:43 schreef Eightyone het volgende:
Maar de Bellinga's verzinnen er vast wel wat op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |