Nope, ik heb duidelijk aangegeven dat Polen meer vluchtelingen heeft opgenomen dan Nederland.quote:Op maandag 8 juni 2026 23:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, je lult uit je nek. Dat geeft ie aan.
Precies dit. Alles wat bijdraagt aan het ontmoedigen van asielzoekers is positief.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 00:42 schreef RotatoR het volgende:
Het wordt dus voor nep-vluchtelingen lastiger om een asielstatus te verkrijgen. Positief nieuws.
Beter wordt ook het recht op juridische bijstand flink versoberd. Daar ligt nog ruimte vergeleken met andere landen.
Ik ben blij dat je daar geen zeggenschap in hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik pleit voor nog minder asieladvocaten door de nog actieve advocaten op te pakken en in de gevangenis te gooien.
Ik hoop nog eens een boosje te zien die zijn brein nog niet heeft uitgezet.quote:
Dit ontmoedigt niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies dit. Alles wat bijdraagt aan het ontmoedigen van asielzoekers is positief.
Maar wellicht dat die persoon dan geen boosje kan zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik pleit voor nog minder asieladvocaten door de nog actieve advocaten op te pakken en in de gevangenis te gooien.
Al die mensen willen GRATIS leven op ONZE centen, dus we gaan ze wegjagen door de procedure waarin ze GRATIS leven op ONZE centen zo traag mogelijk te maken!!!!!! Dat zal ze leren!!@@! Als je hiertegen bent, dan wil je MEER vluchtelingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit ontmoedigt niet.
Dit traineert de procedure.
Velen zijn inderdaad (lang) afhankelijk van de staat. Wilde jij niet net zoals in Spanje, honderduizenden (illegale) migranten naar Nederland laten komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Al die mensen willen GRATIS leven op ONZE centen, dus we gaan ze wegjagen door de procedure waarin ze GRATIS leven op ONZE centen zo traag mogelijk te maken!!!!!! Dat zal ze leren!!@@! Als je hiertegen bent, dan wil je MEER vluchtelingen.
Maar owee als je de argumentatie een beetje dom doemt.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Velen zijn inderdaad (lang) afhankelijk van de staat. Wilde jij niet net zoals in Spanje, honderduizenden (illegale) migranten naar Nederland laten komen?
Mij staat bij van wel, mede daarom had je ook die huidige UI genomen.quote:
Nee die ui was van toen ze onaardig tegen Israël deden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mij staat bij van wel, mede daarom had je ook die huidige UI genomen.
Glazenmaker in NWS / Ter Apel stroomt vol mensen met ’onbekende nationaliteit’
Inderdaad. En dan vraag 2 waar je het antwoord waarschijnlijk op weet: wie betaalt dat?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:08 schreef Kottnauer het volgende:
Vraag 1. Waarom heeft een asielzoeker überhaupt een advocaat nodig?
Niet-burgers horen geen advocaat te hebben.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:08 schreef Kottnauer het volgende:
Vraag 1. Waarom heeft een asielzoeker überhaupt een advocaat nodig?
Het blijft van wel, mensen kunnen illegaal zijn. En idealiter worden zulke mensen dan ook met harde hand een land uit gewerkt. Maar ik begrijp dat jij zulke mensen wilt legaliseren in de hoop dat rechts dan minder groot is?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee die ui was van toen ze onaardig tegen Israël deden.
Het is toch nee om twee redenen. Niemand is illegaal en de verleden tijd. Hup verdunnen die guurrechtse stem!
Ik lees al 20 jaar dat het een goede strategie is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft van wel, mensen kunnen illegaal zijn. En idealiter worden zulke mensen dan ook met harde hand een land uit gewerkt. Maar ik begrijp dat jij zulke mensen wilt legaliseren in de hoop dat rechts dan minder groot is?
Bijzonder. Goed dat je hier zo open over bent.
Je lult uit je nek want je weet heel goed waar het om draait! Je probeert de bijdehand uit te hangen maar Polen heeft het gewoon vele malen beter voor elkaar dan Nederland. De uitvreters uit Afrika en het Midden-Oosten zijn daar op 1 hand te tellen. Dat weet ik, dat weet jij. Maar jij probeert de zaak. zoals gewoonlijk, weer te bagetallisren!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, ik heb duidelijk aangegeven dat Polen meer vluchtelingen heeft opgenomen dan Nederland.
Dat heb je niet kunnen weerleggen.
Ze zijn faciliteerder van de asielmaffia die zich bezighoudt met mensensmokkel. In een ideale samenleving zouden zij inderdaad worden aangepakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daar geen zeggenschap in hebt.
Of je verdiept je eerst even in het onderwerp voordat je reageertquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze zijn faciliteerder van de asielmaffia die zich bezighoudt met mensensmokkel. In een ideale samenleving zouden zij inderdaad worden opgepakt.
Antwoord: omdat de procedure juridisch dermate complex is èn de IND daarin fouten kan maken, er juridische kennis voor nodig is om te procedure goed te doorlopen.quote:
Dat betaalt de Nederlandse staat, die ook met de procedure is gekomen die het noodzakelijk maakt om een advocaat in te zetten.quote:En dan vraag 2 waar je het antwoord waarschijnlijk op weet: wie betaalt dat?
Na zorgvuldige verdieping is mijn conclusie dat asieladvocaten onderdeel zijn van het probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of je verdiept je eerst even in het onderwerp voordat je reageert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |