quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:34 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat dit een mooie kans is om Robin bondscoach van oranje te worden, Robin en Nigel zijn toch goed met elkaar?
Ik krijg steeds meer vertrouwen in de Belg en Eenhoorn. Het wegsturen van RvP getuigt van durf. Ze hadden ook een paar maanden kunnen wachten. Erg blij dat ze het op dit goede moment deden. Heb het sterke vermoeden dat het lijstje met mogelijke opvolgers al redelijk klaar was.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ach word weer weken lang geruchten, en uiteindelijk staat Danny Buys voor de groep![]()
Nouja, hopelijk komt die belg met wat leuks op de proppen.
Ik zou het ook vreemd vinden als ze na 1 week deze gewaagde beslissing nemen, om dan met een lulletje rozenwater van een nieuwe trainer aan te komen zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:24 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer vertrouwen in de Belg en Eenhoorn. Het wegsturen van RvP getuigt van durf. Ze hadden ook een paar maanden kunnen wachten. Erg blij dat ze het op dit goede moment deden. Heb het sterke vermoeden dat het lijstje met mogelijke opvolgers al redelijk klaar was.
Zou een Belg voor jou dat per definitie zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden als ze na 1 week deze gewaagde beslissing nemen, om dan met een lulletje rozenwater van een nieuwe trainer aan te komen zetten.
Eigenlijk wel, maar ben niet op de hoogte van Belgische trainers dus ik blijf neutraal en positief.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou een Belg voor jou dat per definitie zijn?
Ik ben nog steeds groot voorstander van Big Ange, makker.quote:
Ik mag toch hopen dat ze Arteta los gaan weken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds groot voorstander van Big Ange, makker.
Wat jij?
Laten we erop vertrouwen dat de nieuwe leiding niet bang is om buiten de eredivisie paden te gaan kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ach word weer weken lang geruchten, en uiteindelijk staat Danny Buys voor de groep![]()
Nouja, hopelijk komt die belg met wat leuks op de proppen.
Nu doe je Walid Regragui wel tekort hoor. Speelde uitstekend voetbal met Marokkoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:13 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)okkaanse-succescoach
Lol. Aan het arsenaal tactische ingrepen wordt straks handdoekje jatten toegevoegd
Totaal niet serieus te nemen natuurlijk, maar hij kan op het lijstje met geruchten @:Stoner12
Natuurlijk, maar die gênante vertoning met die handdoeken zal altijd over hem blijven hangen en ik denk dat dit op geen enkele manier serieus te nemen is. Als ie toch komt en ons net zo leuk laat spelen als het Marokkaans elftal: haske leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu doe je Walid Regragui wel tekort hoor. Speelde uitstekend voetbal met Marokko
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die gênante vertoning met die handdoeken zal altijd over hem blijven hangen en ik denk dat dit op geen enkele manier serieus te nemen is.
Wat een heerlijke schijtpot om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:39 schreef Caland het volgende:
We beginnen het seizoen met Sparta uit om 12.15
Laat me raden: jij vond dat wel gezond gedrag? Volwassen mannen die handdoekje van andere mannen gaan stelen om in hun hoofd te komen?quote:
Het is wel een groot voordeel dat je de zwaarste wedstrijd in de eredivisie komend seizoen niet hoeft te spelen. De kaarten zijn ons gunstig geschud wat dat betreftquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een heerlijke schijtpot om mee te beginnen.
Meteen winst en anders de trainer eruit @:Rigaux
Welke wedstrijd is dat dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel een groot voordeel dat je de zwaarste wedstrijd in de eredivisie komend seizoen niet hoeft te spelen. De kaarten zijn ons gunstig geschud wat dat betreft
NAC uit.quote:
Wat heeft dat met de ex bondscoach van Marokko te maken..??quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laat me raden: jij vond dat wel gezond gedrag? Volwassen mannen die handdoekje van andere mannen gaan stelen om in hun hoofd te komen?
Het is algemeen bekend dat ze in delen van Senegal,Congo,Nigeria en andere Afrikaanse landen zwarte magie/voodoo beoefenenquote:
Achja, nee dan snap ik het helemaal. Logisch hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ze in delen van Senegal,Congo,Nigeria en andere Afrikaanse landen zwarte magie/voodoo beoefenen
Door die video besefte ik dat ik al een halfjaar geen interviews meer keek van vPersie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
NAC uit.
Die uitspraak heeft het overigens niet gehaald in de compilatie van opmerkelijke uitspraken van Van Persie die een uur duurde, maar dat geheel terzijde
Alleen van Uedaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk heeft niemand een voodoo poppetje van mij gemaakt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk heeft niemand een voodoo poppetje van mij gemaakt.
Heel interessant.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:18 schreef PSVCL het volgende:
degene die zich een paar jaar geleden hebben laten ¨vaccineren¨ zijn digitale voodoo poppetjes , zie: BNW / Mind-controlled slaves/transhumanism
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |