De enige 2/3 spelers die echt blij met hem waren zitten in de WK voorbereiding.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:56 schreef Caland het volgende:
De stilte vanuit de spelersgroep valt ook wel op, zelfs Priske werd nog bedankt (op instagram bijvoorbeeld) door een deel van de selectie.
Priske was dan ook een goede en aardige kerel die het wel opnam voor zijn selectie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:56 schreef Caland het volgende:
De stilte vanuit de spelersgroep valt ook wel op, zelfs Priske werd nog bedankt (op instagram bijvoorbeeld) door een deel van de selectie.
GROEN!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Priske was dan ook een goede en aardige kerel die het wel opnam voor zijn selectie.
Bij Heerenveen was hij uiteindelijk ook wel ontslagen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:47 schreef snabbi het volgende:
van persie heeft de pech dat hij te snel zich heeft laten strikken om trainer bij feyenoord te worden. hij had gewoon lekker bij heereveen en daarna nog een club als utrecht ofzo wat ervaring op moeten doen.
Ik moet nog steeds lachen om die geweldige wedstrijd tegen Bayern waar uitlekte dat Priske ontslagen zou gaan worden. Na de derde goal nam de camerman het volledige bestuur van Feyenoord in beeld. De enige vier mensen in die zee van gejuich die keken alsof ze zojuist failliet waren gegaanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Priske was dan ook een goede en aardige kerel die het wel opnam voor zijn selectie.
Ja daar liep iedereen ook de polonaise toen hij vertrok, ze hebben daar wel veel geduld altijd zeker met zo'n grote naam natuurlijk. Maar die had daar nu ook niet meer gezeten nee werd in alle geledingen uitgekotst.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was hij uiteindelijk ook wel ontslagen.
Of wellicht kan @:maxi-mus ons van de juiste informatie daaromtrent voorzien
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:34 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat dit een mooie kans is om Robin bondscoach van oranje te worden, Robin en Nigel zijn toch goed met elkaar?
Ik krijg steeds meer vertrouwen in de Belg en Eenhoorn. Het wegsturen van RvP getuigt van durf. Ze hadden ook een paar maanden kunnen wachten. Erg blij dat ze het op dit goede moment deden. Heb het sterke vermoeden dat het lijstje met mogelijke opvolgers al redelijk klaar was.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ach word weer weken lang geruchten, en uiteindelijk staat Danny Buys voor de groep![]()
Nouja, hopelijk komt die belg met wat leuks op de proppen.
Ik zou het ook vreemd vinden als ze na 1 week deze gewaagde beslissing nemen, om dan met een lulletje rozenwater van een nieuwe trainer aan te komen zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:24 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer vertrouwen in de Belg en Eenhoorn. Het wegsturen van RvP getuigt van durf. Ze hadden ook een paar maanden kunnen wachten. Erg blij dat ze het op dit goede moment deden. Heb het sterke vermoeden dat het lijstje met mogelijke opvolgers al redelijk klaar was.
Zou een Belg voor jou dat per definitie zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het ook vreemd vinden als ze na 1 week deze gewaagde beslissing nemen, om dan met een lulletje rozenwater van een nieuwe trainer aan te komen zetten.
Eigenlijk wel, maar ben niet op de hoogte van Belgische trainers dus ik blijf neutraal en positief.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou een Belg voor jou dat per definitie zijn?
Ik ben nog steeds groot voorstander van Big Ange, makker.quote:
Ik mag toch hopen dat ze Arteta los gaan weken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds groot voorstander van Big Ange, makker.
Wat jij?
Laten we erop vertrouwen dat de nieuwe leiding niet bang is om buiten de eredivisie paden te gaan kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:53 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ach word weer weken lang geruchten, en uiteindelijk staat Danny Buys voor de groep![]()
Nouja, hopelijk komt die belg met wat leuks op de proppen.
Nu doe je Walid Regragui wel tekort hoor. Speelde uitstekend voetbal met Marokkoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:13 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)okkaanse-succescoach
Lol. Aan het arsenaal tactische ingrepen wordt straks handdoekje jatten toegevoegd
Totaal niet serieus te nemen natuurlijk, maar hij kan op het lijstje met geruchten @:Stoner12
Natuurlijk, maar die gênante vertoning met die handdoeken zal altijd over hem blijven hangen en ik denk dat dit op geen enkele manier serieus te nemen is. Als ie toch komt en ons net zo leuk laat spelen als het Marokkaans elftal: haske leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu doe je Walid Regragui wel tekort hoor. Speelde uitstekend voetbal met Marokko
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die gênante vertoning met die handdoeken zal altijd over hem blijven hangen en ik denk dat dit op geen enkele manier serieus te nemen is.
Wat een heerlijke schijtpot om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:39 schreef Caland het volgende:
We beginnen het seizoen met Sparta uit om 12.15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |