Echt een auto voor homo's.quote:
Veel mensen denken dat sowieso hoor. Cocktailtjes (toen ik nog dronk), sieraden, schoudertasje, the works! Lekker boeiend verder.quote:
quote:
Ik krijg rode vlekken in mijn nek bij het zien van die yuppen die hun auto uitlopen met hun airpods nog inquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat sowieso hoor. Cocktailtjes (toen ik nog dronk), sieraden, schoudertasje, the works! Lekker boeiend verder.
Over media kan je een vrij grote boom opzetten, uiteindelijk zal de transformatie print naar digitaal een belangrijke factor zijn, die alleen door schaalgrootte gedragen kan worden, en is de hang naar machtsconcentratie sowieso een 'given'. Het verbaast me wel dat dat van Belgen afkomt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En wat stuwt het deze kant op in jouw ogen? Waardoor gaat het deze richting op?
Waarschijnlijk is het niet complexer dan een hormoon probleempje wat bij de meesten weer over gaat zodra ze wat volwassener worden. Er zit niet zoveel verschil tussen dit soort clubs en voetbal hooligans. En de besturen zitten in dezelfde leeftijdscategorie, dus bijsturing is lastig.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt aanwijzingen dat dit stelselmatig gebeurt of dat dit een ideologische richting is die vanuit het bestuur komt?
Yes, van de Renault 17.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Is dat een proto remake van de sloep zoals ze (op zich wel aardig) nu met de 5 hebben gedaan?
Terwijl op zich dan je vaste kosten, dure drukkerijen en distributiekosten zouden kunnen afnemen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Over media kan je een vrij grote boom opzetten, uiteindelijk zal de transformatie print naar digitaal een belangrijke factor zijn, die alleen door schaalgrootte gedragen kan worden, en is de hang naar machtsconcentratie sowieso een 'given'. Het verbaast me wel dat dat van Belgen afkomt.
Er zijn toch best niches? FTM, Joop, De Correspondent, BNR, Wired, Bluesky.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Terwijl op zich dan je vaste kosten, dure drukkerijen en distributiekosten zouden kunnen afnemen?
Heel lang werd ook gedacht dat er ruimte vrij komt voor niches... In plaats van zoeken naar de gemene deler en de massa.
Zoals het bij audiovisuele media ook ging met de overgang naar de kabel.
Hier zijn wij het zeker met elkaar eens, ik dicht veel (domme) uitingsvormen van FvD ook toe leeftijd icm een groep mannetjes die op zoek zijn naar identiteit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:05 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het niet complexer dan een hormoon probleempje wat bij de meesten weer over gaat zodra ze wat volwassener worden. Er zit niet zoveel verschil tussen dit soort clubs en voetbal hooligans. En de besturen zitten in dezelfde leeftijdscategorie, dus bijsturing is lastig.
Die onnozele superioriteit hoort een beetje bij de club. Ik vind een vergelijking met een vindicat wat sterker dat de vergelijking met een supportersclub.quote:Het probleem is wanneer mensen (en dat zijn toch bijna uitsluitend mannen) blijven hangen in die staat van onnozele superioriteit. Dan wordt het ingewikkeld en krijg je vreemde rechts-nationalistische uitspattingen. Ook daar zit weer verbazingwekkend weinig verschil met voetbalsupporters. Janken omdat je clubje verloren heeft, hoe zielig kun je zijn?
Je ziet vaker retro modellen: twingo, fiat panda,quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yes, van de Renault 17.
https://topgear.nl/autoni(...)euwe-compacte-coupe/
Een Vindicat is een betere vergelijking inderdaad. Een zekere hang naar het exclusieve, samen in de fusie, praesesje worden; totaal anders spel dan voetbal waar de club of het spel puur het vehikel is voor het eigenlijke doel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier zijn wij het zeker met elkaar eens, ik dicht veel (domme) uitingsvormen van FvD ook toe leeftijd icm een groep mannetjes die op zoek zijn naar identiteit.
Echter, met figuren zoals Duyvenvoorde, Baudet, maar ook vele andere intellectuelen die direct/indirect betrokken zijn bij de club heb je wel een bastion van kennis. Hoe zich dat ontwikkelt vind ik mooi om te volgen.
[..]
Die onnozele superioriteit hoort een beetje bij de club. Ik vind een vergelijking met een vindicat wat sterker dat de vergelijking met een supportersclub.
Dames op hakjesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Een Vindicat is een betere vergelijking inderdaad. Een zekere hang naar het exclusieve, samen in de fusie, praesesje worden; totaal anders spel dan voetbal waar de club of het spel puur het vehikel is voor het eigenlijke doel.
Dat deed ik ook uit mijn witte Tesla met witte bekleding ja. Maar goed, on topic.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg rode vlekken in mijn nek bij het zien van die yuppen die hun auto uitlopen met hun airpods nog in
De hormonen en bijbehorende emoties zijn dezelfde, alleen het intelligentieniveau vaak niet. Erbij willen horen, wij zijn beter dan jullie, Ajax Ajax uber alles en dat soort waanzin.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Een Vindicat is een betere vergelijking inderdaad. Een zekere hang naar het exclusieve, samen in de fusie, praesesje worden; totaal anders spel dan voetbal waar de club of het spel puur het vehikel is voor het eigenlijke doel.
Tuurlijk, maar het is toch ook gewoon prettig om wat nieuws te hebben?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:25 schreef Badada het volgende:
[..]
KIA geeft 150k km garantie, 7 jaar lang, tot 10 jaar mogelijk. Dus je kan prima nog wat langer dan die drie jaar rijden toch? Zelf een EV6 hier met 135.000 op de teller. Rijdt nog als nieuw.
Ze hebben daar wel een punt natuurlijk, echter, dan zou dat bij de wegenbelasting ook zo moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:46 schreef phpmystyle het volgende:
Dat hele ding mbt de bezuinigingen op sociale zekerheid en de volkspremies die hoger zijn dan de kosten kan wel eens een volgende juridisch mijnenveld worden.
De eerste geluiden over claims zijn te horen, en ook niet vreemd omdat dit zogenoemde premies zijn die eigenlijk alleen ten bate moeten komen voor de kosten van sociale zekerheid en niet voor andere zaken.
Wat maakt dat, het alleen een middel om van A naar B te reizen.quote:
De wegenbelasting is in naam en in oorspronkelijk wetsontwerp nooit bedoeld om daarmee slechts wegen te financieren. Het doel is namelijk ook om bezit van automobielen te beperken. Volstrekte quatsch natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een punt natuurlijk, echter, dan zou dat bij de wegenbelasting ook zo moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |