Kunnen nog wat leren van de Coolsingel.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Monaco mag opnieuw gaan asfalteren.
Met Bottas en Bearman.quote:
Dan valt George met al zijn penalty's buiten de top 10quote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als dit inderdaad het asfalt is, en het is foute boel, dan gaan ze afvlaggen.
Die is gewoon een Raikkonen aan het doen en zit al anderhalf uur in een zwembroek op een jacht zich lam te zuipenquote:
Al besprokenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) NOTED - FAILING TO SERVE TIME PENALTY CORRECTLY
Auw.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan valt George met al zijn penalty's buiten de top 10
Nu under investigation.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) NOTED - FAILING TO SERVE TIME PENALTY CORRECTLY
10 ronden is wel genoegquote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je hoort inderdaad bij GAS de speedlimiterquote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vraag me wel af of het opbreken van het asfalt icm met de hoge temperaturen niet heeft gef'd met de speed limit bij ingang van de pitstraat?
Mooi man, het halve veld gaat echt gierend woest naar huis vandaagquote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee, want Lindblad op P8 is op een rondequote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18s verschil met Gasly?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat punt is dus voorbij pit entry, zoals net te zien was.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vraag me wel af of het opbreken van het asfalt icm met de hoge temperaturen niet heeft gef'd met de speed limit bij ingang van de pitstraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |