Dat ja, I am stupid.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar ook weer zo'n moment waarbij je denkt: Max en Lewis waren hier op eigen initiatief voorbij gereden aan de pitbox.
Beetje acryl kit.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef tralalala het volgende:
Gewoon wat grind en dan ducttape eroverheen
Trots op jouquote:
Jij kijkt de races sowieso met een helm met Virtual Reality Visorquote:
30 km/u zone instellen voor die bochtquote:
Is inmiddels ook al gedekoloniseerd. We moeten een Nederlands woord voor pothole verzinnen.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rijkswaterstaat wist hier anders wel raad mee.
Dat is het nu eigenlijk alquote:
Wat pionnetjes ervoor en doorquote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef IkFok het volgende:
[..]
rode kruis erboven liefst op alle rijstroken
Groter dan die van Erica Terpstra.quote:
Of zwaar vervuild zoutafval, prima fundament!quote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer.
Voor de ondergrond hebben ze trouwens nog wel een flinke berg sterk vervuilende staalslakken liggen
Some say...quote:Op zondag 7 juni 2026 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt de races sowieso met een helm met Virtual Reality Visor
Voor mij nietquote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar is die scheur nou wel echt een probleem?
Elke ronde trekken ze er meer asfalt uit. Dat worden kuilen.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar is die scheur nou wel echt een probleem?
Broekje is weer uitquote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuke dame gespot, dat is de derde deze race
dus volgend jaar loop je er ook?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuke dame gespot, dat is de derde deze race
quote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Olympisch kampioen lopend buffet haha
Dat is dan niet slimquote:
Ah, waar ze anders nooit een straf voor geven zeg maar?quote:
Correct.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, waar ze anders nooit een straf voor geven zeg maar?
Dit wordt een ramp.quote:
behalve voor Norris een keer in Canadaquote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, waar ze anders nooit een straf voor geven zeg maar?
Terecht in dit geval danquote:
Waar hij nooit binnen heeft gezeten, tot safety car ending.quote:
Ze hebben net de volgorde bekend gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef butz0rs het volgende:
Hoe doe je een standing start als er zoveel gelapt zijn
In principe zou Hadjar toch wel een gat van 5s moeten kunnen houden met 2 auto's ertussen en 10 ronden te gaanquote:
Dan HAM ook.quote:
2e SC was ditquote:Op zondag 7 juni 2026 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waar hij nooit binnen heeft gezeten, tot safety car ending.
Alles om prinses Sjors in het kampioenschap te houdenquote:
Hopelijk heeft ie dan bij de herstart wel een betere start dan Maxquote:Op zondag 7 juni 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In principe zou Hadjar toch wel een gat van 5s moeten kunnen houden met 2 auto's ertussen en 10 ronden te gaan
Die gaat ook wegvallen met z'n straf en aanstaande straf.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alles om prinses Sjors in het kampioenschap te houden
Ik ben benieuwd wat ie gaat krijgen...quote:Op zondag 7 juni 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat ook wegvallen met z'n straf en aanstaande straf.
DTquote:Op zondag 7 juni 2026 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ie gaat krijgen...
Pfff.quote:
Ik zit in ronde 68quote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef tralalala het volgende:
Mijn F1tv stream loopt echt 1 minuut achter op viaplee als ik het hier zo lees...
Die gaat niet meer in de punten komenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat ook wegvallen met z'n straf en aanstaande straf.
Dan heeft Max het efficiënter aangepaktquote:Op zondag 7 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Russell heeft straks even veel punten gescoord als Verstappen deze race
No shit sherlock.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
George een drive throughDat wordt dus buiten de punten
Omdat er 2 auto's in dezelfde bocht uit zijn gevlogen en het asfalt daar kapot is, dus moesten ze even inspecterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |