Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Oeh, wat staat er op het menu?quote:When you caught my eye, I saw everywhere I'd been and wanna go to 🎶![]()
Mooie TT MT6.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goulash!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje vroegquote:Werewolf
Amy begon hoor.quote:
I seequote:
Ik ga het niet te laat makenWerewolf
Gekke AmieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar het is zaterdag, dan mogen we toch opblijven ?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
I see
Ik ga het niet te laat maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snel naar bed, bijna weer maandagquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het is zaterdag, dan mogen we toch opblijven ?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Heer Woud in tha house .quote:![]()
Moest vandaag nog aan je denken toen ik door Winsum reed.
Zaterdag.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Nietes, de OP begon!quote:
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie heren de kerstmuts over het hoofd zien
When you caught my eye, I saw everywhere I'd been and wanna go to 🎶![]()
Als ik gesloopt ben wil maar 1 dingquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het is zaterdag, dan mogen we toch opblijven ?
Werewolf
Is dat hoeba hoeba hoeba hop?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Daar zit een pottenbak-apparaat voorquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nietes, de OP begon!
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie heren de kerstmuts over het hoofd zienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En daar letten wij op Uhu.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar zit een pottenbak-apparaat voor
Den Dennie.quote:
Ik moet daar binnenkort heen om een te snoeien bij een particulier, rij er wel heen op navigatiequote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
Moest vandaag nog aan je denken toen ik door Winsum reed.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Marsipulamie aardig beest.
kijk deze nog maar weer eens. Nightcrawler. Het blijft toch een aardige film wmb.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar zit een pottenbak-apparaat voorandere muts!
Daar let jij op.quote:
Nee Amy, hier kom je niet mee weg.quote:
En nu zie ik dat er ook witte bontjes uit haar broek komenquote:
Dit klinkt best heel raar.
@Homijnquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu zie ik dat er ook witte bontjes uit haar broek komenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Wij zijn twee vrienden...Don't follow me. I am lost too
.
quote:
Werewolf
Het ziet er ook een beetje raar uitquote:
We zijn hier allemaal een beetje raar.
Raar maar waar!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
We zijn hier allemaal een beetje raar.
Een beetje vreemd maar wel lekker.
We zijn Rivella?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit een heel gekke zin in die reclame.quote:
"Ik hou van bruin, ik hou van wit. "“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duo Penotti fixt gewoon eventjes racismequote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit een heel gekke zin in die reclame.
"Ik hou van bruin, ik hou van wit. "Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bruin is heroine.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Duo Penotti fixt gewoon eventjes racisme
Wit is cocaine.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, maar dat gaat over brood, dan kan ik me er wel in vinden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit een heel gekke zin in die reclame.
"Ik hou van bruin, ik hou van wit. "
Bij chocolade is het wel andere koek
Nee, Heinz sandwichspread!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Duo Penotti fixt gewoon eventjes racisme
SlaapwelWerewolf
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Truste Pinnie!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weer maar ho.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Zich op glad ijs bevinden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even een koude natte vinger halenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
naja hondjes uitgelaten. wat wel kut is heb nog wel weer doof oor, het leek ff beter te gaan van de week en daarom huisarts afgezegd erover. maar weer zo doof als ik weet niet wat nu weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ben ik weer.
Heb ik jullie mijn zalm bonbons van afgelopen week al laten zien?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heer Stoor. Was mijn opmerking laatstt ongepast ?quote:
Zo was het niet bedoeld hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe nog maar een keer.quote:Op zondag 7 juni 2026 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb ik jullie mijn zalm bonbons van afgelopen week al laten zien?
Maakt ook niet uit, ik laat het nog een keer zien. Was zalm met een geheime marinade en wat garnituur. Was alleen verdomme nog aan toe de wasabi-mayo vergetenDus had een toefje mayo op moeten zitten. Later wel gedaan, maar ná de foto...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je bent dus echt boos ?
Nee, ik maak ze binnenkort nog een keer. Ik heb binnenkort een bbq georganiseerd voor 15 personen (feestje voor mijn moederquote:) en ik ben de chef van de avond. Dus dit was even testen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ben al een planning aan het maken![]()
12.00u : 2uur roken spareribs
15.00u : Inpakken spareribs
15.30u : Moink-balls op bbq 45min.
16.15u : Moink-balls aflakken
16.30u : Moink-balls op tafel
16.45u : Spareribs uit folie + aflakken + maïs op bbq
17.15u : Spareribs klaar
17.15u : Kipspiezen op bbq
17.30u : Kipspiezen klaar
17.30u : Zalm bonbons op bbq
17.45u : Indien nog honger; hamburgers en worsten
Aangevuld met salades en groentes (ook allemaal vers gemaakt)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: