Een Amie?quote:
Watertekort? Putin? Trump? Pittig kokende buren?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat is het onderwerp van de avond? Balkanreizen, vriendinnetjes, AI, kerk?
laat het helemaal aan jullie, ik ben ff in mijn ma haar huis om te passen op de hondjes terwijl ze weekendje weg isquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat is het onderwerp van de avond? Balkanreizen, vriendinnetjes, AI, kerk?
Okee dan, wat voor keffertjes zijn het?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
laat het helemaal aan jullie, ik ben ff in mijn ma haar huis om te passen op de hondjes terwijl ze weekendje weg is
tekkels 2 dus. nu mag ik die oudere meer als die jongere. want beetje bitch.quote:
Ahh leuk, ik heb vroeger een teckel gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
tekkels 2 dus. nu mag ik die oudere meer als die jongere. want beetje bitch.
heb wel eens foto's gepost denk
ja en het wat meer mini model van tekkel enzo. opzich ook leuk beestje trouwens/quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh leuk, ik heb vroeger een teckel gehad.
Is die jongere een teefje?
Dat teefje is dus idd echt een bitch!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja en het wat meer mini model van tekkel enzo. opzich ook leuk beestje trouwens/
Ze zijn nu heel lief en liggen tegen me aan trouwens
die oudere is reu en die kent mij dus wat meer langer enzo, helpt ook. Denk die jongere wantrouwt mij gewoon. ook omdat ik niet zo vaak met die heb gewandeld ofzo als die oudere.
Welke film?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef kree het volgende:
verder kijk ik maar ff film ofzo. eentje die ik alweer gezien had keer. Maar blijf die wel aardig vinden.
voor de rest kon ik niks nieuws vinden wat me leuk lijkt.
je zegt het maar precies wat het is. Hoewel nu trekt het beetje bij omdat ze weet moet het ff met mij doenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt het maar precies wat het is. Hoewel nu trekt het beetje bij omdat ze weet moet het ff met mij doen
LOL
Die van ons was een soort Mini-ToT; helemaal blij en hyper!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Tekkels zijn ook wel hondjes met een attitude.
zekers en doe het graag, kan nu weer, want 5 jaar terug was de relatie met me ma en sowieso familie echt drama. door mij wss. maarja oke gelukkig zijn we daar overheen.quote:
Slalalalalalaquote:
Gelukkig wel kree, beter zo dan te laat zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
zekers en doe het graag, kan nu weer, want 5 jaar terug was de relatie met me ma en sowieso familie echt drama. door mij wss. maarja oke gelukkig zijn we daar overheen.
Dame Amy.quote:
denk ik ook hoor en blij dat dat nog luktquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig wel kree, beter zo dan te laat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |