Rustig aan...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
Ok, dit was het mensen.
Teveel gezien, teveel gelezen.
Vanaf nu is DTS een no go.
Sorry voor alle aardige mensen die ik hier heb ontmoet.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
Ok, dit was het mensen.
Gewoon even rustig aan doen en dan gewoon gezellig terug komen Barge.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
Ok, dit was het mensen.
Ik ga je wel missen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
Ok, dit was het mensen.
Ik ookquote:
Appelkoekquote:
Jammie een bolkkoekjequote:
Ik doe een gokje: Iets met onder de huid gaan zitten en er even afstand van nemen ?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:15 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb de precieze reden even gemist geloof ik.
Dat snap ik dan wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: Iets met onder de huid gaan zitten en er even afstand van nemen ?
Ik weet waar ze is.quote:
Die heeft die bagger juist nieuw leven ingeblazen omdat ??quote:
Omdat ze niet gemist werd?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft die bagger juist nieuw leven ingeblazen omdat ??
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft die bagger juist nieuw leven ingeblazen omdat ??
Weet ik veel, je post er zelf ook dus snap ik dat ik mis gedoe niet zo.quote:
Maar weet je het echt niet ?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel, je post er zelf ook dus snap ik dat ik mis gedoe niet zo.
En wat moet ik met deze informatie doen?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel, je post er zelf ook dus snap ik dat ik mis gedoe niet zo.
quote:
Nee in eerste instantie dacht vanwege jou eigenlijk.quote:
Ja hoor ja. Prima.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee in eerste instantie dacht vanwege jou eigenlijk.
En hoe was jouw dag ?quote:
Omdat je (weer) en ban had, maar ja als ik naar de datum kijk zal het wel iets anders zijn.quote:
Bwahquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Assumption is the Mother of All Fuck Ups
When you asume you making an ass out off you and me.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Assumption is the Mother of All Fuck Ups
quote:
Ongetwijfeld is ToT daar ook een God inquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-06-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
hmmm heb ik hier iets gemistquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:28 schreef ToT het volgende:
Was wel bizar met die Cambodjaanse: kon geen enkel kusje van af, maar tussen de lakens stak ze die lap echt recht in m'n bek!
ff achter het randjequote:
Een Amie?quote:
Watertekort? Putin? Trump? Pittig kokende buren?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat is het onderwerp van de avond? Balkanreizen, vriendinnetjes, AI, kerk?
laat het helemaal aan jullie, ik ben ff in mijn ma haar huis om te passen op de hondjes terwijl ze weekendje weg isquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat is het onderwerp van de avond? Balkanreizen, vriendinnetjes, AI, kerk?
Okee dan, wat voor keffertjes zijn het?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
laat het helemaal aan jullie, ik ben ff in mijn ma haar huis om te passen op de hondjes terwijl ze weekendje weg is
tekkels 2 dus. nu mag ik die oudere meer als die jongere. want beetje bitch.quote:
Ahh leuk, ik heb vroeger een teckel gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
tekkels 2 dus. nu mag ik die oudere meer als die jongere. want beetje bitch.
heb wel eens foto's gepost denk
ja en het wat meer mini model van tekkel enzo. opzich ook leuk beestje trouwens/quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh leuk, ik heb vroeger een teckel gehad.
Is die jongere een teefje?
Dat teefje is dus idd echt een bitch!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja en het wat meer mini model van tekkel enzo. opzich ook leuk beestje trouwens/
Ze zijn nu heel lief en liggen tegen me aan trouwens
die oudere is reu en die kent mij dus wat meer langer enzo, helpt ook. Denk die jongere wantrouwt mij gewoon. ook omdat ik niet zo vaak met die heb gewandeld ofzo als die oudere.
Welke film?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:43 schreef kree het volgende:
verder kijk ik maar ff film ofzo. eentje die ik alweer gezien had keer. Maar blijf die wel aardig vinden.
voor de rest kon ik niks nieuws vinden wat me leuk lijkt.
je zegt het maar precies wat het is. Hoewel nu trekt het beetje bij omdat ze weet moet het ff met mij doenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt het maar precies wat het is. Hoewel nu trekt het beetje bij omdat ze weet moet het ff met mij doen
LOL
Die van ons was een soort Mini-ToT; helemaal blij en hyper!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Tekkels zijn ook wel hondjes met een attitude.
zekers en doe het graag, kan nu weer, want 5 jaar terug was de relatie met me ma en sowieso familie echt drama. door mij wss. maarja oke gelukkig zijn we daar overheen.quote:
Slalalalalalaquote:
Gelukkig wel kree, beter zo dan te laat zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
zekers en doe het graag, kan nu weer, want 5 jaar terug was de relatie met me ma en sowieso familie echt drama. door mij wss. maarja oke gelukkig zijn we daar overheen.
Dame Amy.quote:
denk ik ook hoor en blij dat dat nog luktquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig wel kree, beter zo dan te laat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |