Wat meer context bij de Oekraiense sancties van afgelopen nacht:quote:
En net va nde pers de totale vernietiging van een Russische regiments basis. Ik vind het soms wat onderbelicht eigenlijk hoeveel impact dat ook heeft op de oorlog. We hebben het (terecht) altijd over de enorme attritie van Russische AD, de olierafinaderijen, schepen noem maar op. Maar stilletjes door de macht van de Oekraiense FP-2 drone (300km range maar 200kg payload met starlink en dus handbestuurbaar) worden er elke nacht dit soort basissen totaal opgeblazen, plus posten van russische dronepiloten en grote opslagplaatsen.quote:On the night of June 5, the "Birds" of the SBS launched a massive strike in the settlement of Pionerske, in the temporarily occupied territories of the Donetsk region, targeting the temporary deployment point of the 90th Independent Engineer-Sapper Regiment of the 51st Army of the russian federation (staffed by worms from Tyumen and Yamal). This regiment mined and built the Surovikin line in the Kherson and Zaporizhzhia directions, and performed sapper tasks in Bakhmut and Avdiivka
Ja dat snap ik idd ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:19 schreef Adrie072 het volgende:
Jammer dat we geen duimpje naar beneden hebben...
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:56 schreef Korenfok het volgende:
Leuke analyse over de recente U-turn van Rusland rondom de Oreshnik raket.
U weet wel, die raket die ingezet werd als keiharde vergelding voor oekrainse aanval op een schoolstudenten (wat geen studenten waren volgens veel bronnen, maar goed). Die raket die geheime Oekrainse en navo basis opgeblazen had volgens het Kremlin. wat later een legeschuur bleek te zijn.
Het supersonische wapen wat de oorlog doet omkeren, waar geen antwoord op is.
Nou dat wapen waar er 1 van ontplofte boven bezet grondgebied.
Maar die raket die dus nu (volgens Poetin) zeer precies WEL een willekeurige lege schuur probeerde te raken, zodat ze precies kunnen berekenen hoe dit de volgende keer [misschien] gaat landen.
Bekijk deze YouTube-video
Post die troep dan ook niet, je geeft het enkel exposure.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:23 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Wie is sanderregter en zou hij weten dat dit AI slop is of post hij dit bewust voor cloud?
Ja dacht misschien is hij bekender in Nederland en dus hier op fok en geloven mensen dit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Post die troep dan ook niet, je geeft het enkel exposure.
@AchJa moet blijkbaar bijsnabbelenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dacht misschien is hij bekender in Nederland en dus hier op fok en geloven mensen dit.
Je had ook nog zon andere Nederlander die ik nu gelukkig nooit meer zie op twitter die deed alsof hij een of ander militair expert was op twitter en allerlei boeken had geschreven die de meest wilde dingen verzon. Wie was dat ook alweer.
De grote vriend van AchJa.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dacht misschien is hij bekender in Nederland en dus hier op fok en geloven mensen dit.
Je had ook nog zon andere Nederlander die ik nu gelukkig nooit meer zie op twitter die deed alsof hij een of ander militair expert was op twitter en allerlei boeken had geschreven die de meest wilde dingen verzon. Wie was dat ook alweer.
Vooral dat soort volk weer uit de vergetelheid trekkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is interessanter om de trend bij te houden, dan om werkelijk over elk postje heen te gaan, of deze wel of niet accuraat is...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:38 schreef skysherrif het volgende:
Guido Blaauw? Nikko Norte?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja Guido bedoelde ik. Die schold iedereen voor Pro Rus uit toen men hem niet geloofde dat Oekraine Tokmak had bereikt een week na het 2023 zomeroffensief.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |