Blijf ik nog steeds bij. De gemiddelde Indiër is erg arm. De totale Indische economie heeft een behoorlijk omvang door haar enorme demografie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat je toen met de hilarische "India is een straatarm land" uitspraak kwam.
Wat jij en andere bewezen achten betekent niet dat iedereen dat vindt. Heel veel zaken in deze oorlog zijn nog "running", over 10/15 jaar kunnen we waarschijnlijk langzaam terugblikken en spreken over voldragen feiten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind dat je en plein public laat zien wat nu het probleem is.
Mensen worden niet "agressief" ook dat ze pro Oekraïne zijn, maar omdat ze het beu zijn telkens dezelfde bewezen onzin te lezen.
Je bent een grote ergernis voor iedereen die dit topic serieus wil lezen. Je bent een langspeel plaat die niet thuisgeeft zodra iemand de moeite doet om serieus met je in discussie te gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil niet geloven dat er ook mensen zijn mét verstand en serieus vinden dat er ook een andere kant aan dit conflict zit. Ik daar naar bij jou niks meer aan veranderen.
Maar niet iedereen is Ab Gietelink look a like.
Zal een moeilijke tijd wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij en andere bewezen achten betekent niet dat iedereen dat vindt. Heel veel zaken in deze oorlog zijn nog "running", over 10/15 jaar kunnen we waarschijnlijk langzaam terugblikken en spreken over voldragen feiten.
Is prima. Maar dan vraag ik ook 2 minuutjes van jouw tijd om te luisteren. Luisteren bij 12:20quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:22 schreef sp3c het volgende:
Ik maak het makkelijker voor je
Noem mij 1 persoon die stelt dat de Oekrainse verliezen te behappen zijn
je stelling was dat je al 4 jaar lang hoorde dat er alleen aan russische kant doden vallen dus dan ben ik al een heel stuk naar het midden getrokken voor je want elke bron die ik ken noemt ze heel erg zwaar
Als je die niet kunt vinden ben je gewoon een troll want dit is niet de eerste keer dat je dit soort onzin uitkraamt
Je draait erom heenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is prima. Maar dan vraag ik ook 2 minuutjes van jouw tijd om te luisteren.
De jortcast van afgelopen week: Bekijk deze YouTube-video
Deze knakker beweert ook dat Oekraïne haar manschappen spaart en dat Oekraïne alles met drones en robots gaat.
Bekijk deze YouTube-video
Anyway, eigenlijk gaat dit gesprek zoals alle andere gesprekken. Rusland wordt compleet onderschat, en de Oekraïne inspanningen zijn heroïsch.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je draait erom heen
Ik weet het nog beter gemaakt
1. Je geeft toe dat je zat te te trollen
2. Je produceert 1 quote waarin die bewering gedaan werd (niet van jezelf)
Een van de twee, tot die tijd reageer ik niet meer op je
#Phpboycot, ik kan niemand als mod niemand verplichten maar ik roep als user iedereen op om mee te doen
Luister wat daar gezegd wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je draait erom heen
Ik weet het nog beter gemaakt
1. Je geeft toe dat je zat te te trollen
2. Je produceert 1 quote waarin die bewering gedaan werd (niet van jezelf)
Een van de twee, tot die tijd reageer ik niet meer op je
#Phpboycot, ik kan niemand als mod niemand verplichten maar ik roep als user iedereen op om mee te doen
#phpboycotquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Luister wat daar gezegd wordt.
Vanzelfsprekend zit ik niet te trollen. Het staat voldoende vast dat er enorme aantallen verliezen aan Rusland worden toegekend, en die aan Oekrainse zijde gebagatelliseerd.
Dit dus beetje zoals Schaamlap en BOA die zelfs de invasie nog aan het ontkennen waren terwijl de Russische troepen aan het binnenmarcheren waren en zelfs poetin het had toegegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind dat je en plein public laat zien wat nu het probleem is.
Mensen worden niet "agressief" ook dat ze pro Oekraïne zijn, maar omdat ze het beu zijn telkens dezelfde bewezen onzin te lezen.
Klopt het niet wat hij zegt, dan? Of je vind je het niet leuk om te horen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is prima. Maar dan vraag ik ook 2 minuutjes van jouw tijd om te luisteren. Luisteren bij 12:20
Deze knakker beweert ook dat Oekraïne haar manschappen spaart en dat Oekraïne alles met drones en robots gaat.
Stelde jij net niet dat rusland geen gevaar vormt voor Europa?quote:Anyway, eigenlijk gaat dit gesprek zoals alle andere gesprekken. Rusland wordt compleet onderschat, en de Oekraïne inspanningen zijn heroïsch.
De oorlog heeft momenteel nog geen enkele wending gekregen, beide partijen kunnen nauwelijks echt vooruitgang boeken. Het ligt het meeste voor de hand dat er een remise komt. Tenzij we iets onderschatten aan Oekrainse zijde wat niemand voorzien heeft, of Rusland besluit tot (grootschalige) mobilisatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:44 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Klopt het niet wat hij zegt, dan? Of je vind je het niet leuk om te horen.
Oekraine stelt dat de slachtoffers ratio nu 1:6 tot 1:8 is (zie de brief van Zelensky)
[..]
Stelde jij net niet dat rusland geen gevaar vormt voor Europa?
Maar wat vind jij van de daden van Oekraine, had jij verwacht dat de oorlog deze wendingen zou krijgen?
Ik vraag niet om een glazen bol, maar vroeg naar je mening.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De oorlog heeft momenteel nog geen enkele wending gekregen, beide partijen kunnen nauwelijks echt vooruitgang boeken. Het ligt het meeste voor de hand dat er een remise komt. Tenzij we iets onderschatten aan Oekrainse zijde wat niemand voorzien heeft, of Rusland besluit tot (grootschalige) mobilisatie.
Die lethalityratio's zijn lachwekkend. De Russen hebben qua drones en artillerie een enorm kwantitatief overwicht. Wel zijn zij die continu aanvallen wat maakt dat je vaak meer slachtoffers hebt. Ik denk dat het 1:1 is.
Welke "daden" van Oek?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een glazen bol, maar vroeg naar je mening.
ps je reageert niet in houdelijk.
heeft ie nog nooit gedaan hequote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een glazen bol, maar vroeg naar je mening.
ps je reageert niet in houdelijk.
Wat een angsthaas die gozer. Hij verwacht voor de verkiezingen in de Doema geen serieuze actie, maar erna volledige of gedeeltelijke mobilisatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is prima. Maar dan vraag ik ook 2 minuutjes van jouw tijd om te luisteren. Luisteren bij 12:20
Anyway, eigenlijk gaat dit gesprek zoals alle andere gesprekken. Rusland wordt compleet onderschat, en de Oekraïne inspanningen zijn heroïsch.
Dat is dus ook de continue contradictio in terminis, enerzijds wordt Poetin afgeschilderd als een dictator die alles overheerst, maar tegelijkertijd moet hij allerhande bewegingen maken omdat hij anders iets te vrezen zou hebben voor de bevolking.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een angsthaas die gozer. Hij verwacht voor de verkiezingen in de Doema geen serieuze actie, maar erna volledige of gedeeltelijke mobilisatie.
Maar waarom zouden ze daarmee wachten? Rusland is toch een dictatuur?
Jij doet niks anders dan direct en indirect op mij reageren én mij citeren in de hoop dat ik reageerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:07 schreef Parafernalia het volgende:
Probeer je in te houden boys. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer het een keer.
We worden er allemaal beter van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |