Koekoek wat is die aan het doen opeensquote:
Niveau is ook erg matig.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:12 schreef hhh38 het volgende:
Het is nu spannend maar nog niet bepaald meeslepend.
Exactquote:Op zondag 7 juni 2026 17:12 schreef hhh38 het volgende:
Het is nu spannend maar nog niet bepaald meeslepend.
Ik mis MIJN heldenquote:
Zou hij toen hij zn vrouw in elkaar sloeg ook zo hebben gekreund/geggild zoals hij bij elke slag nu doet?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk choket die vieze vrouwenmepper opnieuw
Is nooit bewezen in een rechtbankquote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou hij toen hij zn vrouw in elkaar sloeg ook zo hebben gekreund/geggild zoals hij bij elke slag nu doet?
Ach ja. Zverev ook. Wel zo eerlijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef FundsAreSafu het volgende:
Op basis van de laatste vier punten van de derde set kan ik niet anders concluderen dan dat Cobolli een verstandelijke beperking heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |