SPOILER: De vragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vul ik het precies in?
Dit wordt al sinds jaar en dag bijgehouden in Excel dat automatisch kan tellen met een beetje handigheid zolang mensen dingen hetzelfde invullen. Als je dat niet doet, dan kunnen dingen misgaan. Doe het als volgt:
- Haal de vraag weg (dit is heel belangrijk) op de plaats waar je je antwoord neerzet. Laat het nummer wél staan. Bij de schiftingsvraag even aangeven dat het om de schiftingsvraag gaat, dus 'Schiftingsvraag: 01:00" (bijvoorbeeld).
- Schrijf namen volledig, voor en achternaam of voetbalnaam. Als je twijfelt: Haal de naam van Wikipedia, die een volledige teamlijst hebben. Dus bijvoorbeeld 18 Donyell Malen. Bij Brazilianen of Portugezen is de voetbalnaam prima.
- Als er gevraagd wordt om een wedstrijd, graag de landennamen geven: 23 Nederland - België
- Als er om een uitslag gevraagd wordt, graag zoals in een nieuwsbericht zonder spaties doen: 40 1-3
- Geen puntjes achter vragennummers en vooral overbodige spaties overslaan
- Niet verplicht, maar het topic loopt iets minder hard vol: Antwoorden in een spoilerSPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regels voor gelijke standen
Nee, dit gaat niet over de schiftingsvraag. Dit gaat over de vraag 'welk land komt verder' of 'welke speler scoort vaker/krijgt meer kaarten/etc'. Bij de vragen over spelers kunnen simpelweg meerdere antwoorden goed zijn als meerdere spelers even vaak scoren, even vaak kaarten pakken, etc. Als ze echter allemaal niet scoren, geen kaarten pakken, etc, dan geldt dat het antwoord 'Niemand' goed wordt gerekend. Kun je dus op gokken, maar is het verstandig?
Wat betreft landen die verder komen wordt over het algemeen gekeken naar het klassement dat de FIFA opmaakt aan het eind van het toernooi, waarin eerst de ronde van uitschakeling wordt meegenomen en daarna de standen over alle gespeelde wedstrijden. Hierin echter 1 wijziging: Als twee landen in dezelfde ronde worden uitgeschakeld wordt eerst gekeken of één land het heeft gered tot de penalties (en de ander niet), en daarna of een land het heeft gered tot de verlenging (en de ander niet). Pas daarna wordt gekeken naar het klassement over alle wedstrijden. Als dit exact gelijk is (tiebreaks op alfabet tel ik niet mee), dan kunnen meerdere antwoorden goed zijn.
Komen even ver of scoren even vaak zijn dus geen antwoorden die punten waard kunnen zijn. Niemand scoort/pakt kaarten kan wel punten waard zijn.
Als er nog vragen zijn, dan stel ze vooral.
Deadline: Donderdag 11 juni, 21:00
______
Ik ga hieronder eerst weer iedereen van de bekende lijst een mention sturen. Als je in de lijst staat, betekent dat dat je de afgelopen tijd hebt deelgenomen aan een Nostradamusspel tijdens voetbaltoernooien, Tour de France of Olympische Spelen, of bij deze toernooien op de mentionlijst staan. Mocht je voortaan geen mentions meer willen, geef dat aan in topic of via DM. Mocht je niet op de mentionlijst staan, dit topic tegenkomen en tóch op de mentionlijst willen, geef dat ook aan via topic of DM. Dan sta je er de volgende keer wel bij. Hou je wel van die andere toernooien/wedstrijden maar niet van voetbal? Bij dezen sorry en hopelijk tot een volgende keer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Spelerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Oh nee, ik sla over. Ik ga op vakantie en kan dan de helft van het toernooi niet volgen. Veel plezier en succes allemaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Tof dat je dit weer doet!
4 jaar geleden behaalde ik het podium, nu ga ik voor niets anders dan de eerste plekVorige editie gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf hier nog steeds verbaasd over om eerlijk te zijn.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door capuchon_jongen op 05-06-2026 23:00:05 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zegt. Even wat aanpassen. Wat wil je, de gewijzigde antwoorden of een nieuwe lijst?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, Lennart Karl verpest mijn vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door flipsen op 08-06-2026 22:59:55 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alius aliud dicit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
Daar vul je een van de drie keuzes in bv Europa.quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:10 schreef Durmada het volgende:
Ik vul hem later nog even in. Hoe moet ik vraag 46 zien? Is de vraag gewoon met 'Ja' te beantwoorden?
De manier van schrijven van de vraag zou dat suggereren, maar ik gok dat het geen ja/nee-vraag isquote:Op donderdag 11 juni 2026 06:10 schreef Durmada het volgende:
Ik vul hem later nog even in. Hoe moet ik vraag 46 zien? Is de vraag gewoon met 'Ja' te beantwoorden?
Omdat dat te verwarrend zou zijn jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:12 schreef heywoodu het volgende:
23 Scoren spelers van clubs van 5 voetbalbonden (clubs uit AFC/CONMEBOL/CONCACAF/CAF/UEFA) een goal op dit WK?
Is het een bewuste keuze om OFC niet mee te tellen? Er zijn immers ook een paar spelers aanwezig die bij OFC-clubs spelen. Auckland speelt in de Australische competitie, dus AFC, maar komt wel uit in de Oceanische Champions League, dus OFC.
Daar had inderdaad 'uit Europa, uit Zuid-Amerika of uit een ander continent mogen staan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De manier van schrijven van de vraag zou dat suggereren, maar ik gok dat het geen ja/nee-vraag is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dus voor de duidelijkheid: als een speler van een OFC-club (in de praktijk volgens mij Auckland) scoort, telt dat dus als een goal voor AFC?quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dat te verwarrend zou zijn jaIk wilde eigenlijk alle zes doen (al leek me dat wel meer 25/75 dan 50/50), maar toen bedacht ik me dat dat veel discussie kon opleveren en de vraag te lang zou maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZ
ALKMAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk nog op tijd (nog niet afgetrapt).You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
@Timmeh en @wimderon hebben die goedquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste kool van Quinones en er is een pot met dubbel rood!
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of vraag 14 al is gebeurd? Nog niet volgens mij toch?
Bij DR Congo - Portugal dacht ikquote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of vraag 14 al is gebeurd? Nog niet volgens mij toch?
Jawel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of vraag 14 al is gebeurd? Nog niet volgens mij toch?
Deze vraag kan met ja beantwoord worden. De tweede helft is uitgesteld vanwege het onweer.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:53 schreef OmniRocket het volgende:
Voor vraag 56 "Wordt er een wedstrijd (tijdelijk) gestaakt tijdens het toernooi?"
wordt het een spannende dag:
Noodweer op komst in Philadelphia waar Frankrijk - Irak gespeeld wordt.
https://www.nu.nl/wk-voet(...)-fileert-belgie.html
Is Saibari nog niet officieel verkocht dan aan Bayern Munchen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:58 schreef Frutsel het volgende:
22. Ja
Saibari en Ueda
25. Ja
Varela, kaapverdie
Pas vanaf 1 juli. En ook dan zou ik hem meetellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 04:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is Saibari nog niet officieel verkocht dan aan Bayern Munchen?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)transfer-naar-bayern
Dan pakken we Hwang.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 04:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is Saibari nog niet officieel verkocht dan aan Bayern Munchen?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)transfer-naar-bayern
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |