abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220981818
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:15 schreef CarbonC het volgende:

[..]
_O-
https://www.techspot.com/(...)stomer-vehicles.html
[..]
Onderbouw dat eens.
[..]
1. What-about-its.
2. Enorme aannames die nergens op gebaseerd zijn. Wie zegt dat ik heel veel dingen in huis heb die met updates onklaar gemaakt kunnen worden? Daarnaast ga je voorbij aan het feit/verschil dat dit bij Tesla bewust ingebouwd is en ook daadwerkelijk toegepast wordt.
Ik zou dat artikel eens goed lezen als ik jou was. Allemaal hearsay en nogmaals: als het echt zo was dat er privacyschendingen waren van die orde, dan waren daar advocaten opgedoken om tientallen miljoenen te claimen. Dat doen ze daar al bij koffie van McDonalds die te heet is (al is dat uiteindelijk nadat er vele miljoenen toegekend waren gewoon voor een significant lager bedrag geschikt, maar dat haalde het nieuws natuurlijk niet).

En Tesla betaalt gewoon voor het dataverkeer per Gb. Al die video’s, dat is extreem veel data…

Verder: nee, bij Tesla is niet iets speciaal bewust ingebouwd daarvoor. Het is gewoon een feature van OTA updates. Daarmee kun je ieder product lam leggen (ook per ongeluk trouwens, dat na een firmware update die onvolledig is je niets meer kan).

Verdiep je eens in de materie zou ik zeggen.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:20:54 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220982233
quote:
12s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Pauper.
Het is gelukkig (nog?) niet dermate dramatisch dat ik genoodzaakt ben me in een Tesla te verplaatsen
Huilen dan.
pi_220982256
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is gelukkig (nog?) niet dermate dramatisch dat ik genoodzaakt ben me in een Tesla te verplaatsen
Een fiets is inderdaad veel beter. Zeker met dit prachtige weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')