abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220973584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:30 schreef AntiekeKennis het volgende:
Maar als je bijvoorbeeld ziet hoe Volvo aan de weg timmert dan zijn dat heel veel betere auto's dan die Tesla maakt en het nieuwe platform waar bijvoorbeeld de nieuwe EX-60 op gebouwd is, is ook wat software betreft enorm goed.

Die EX-60 gaat denk ik wel een grote hit worden, maar er zijn meer fabrikanten die Tesla aan het bijhalen zijn, en daar zullen er een paar van Tesla ook wel voorbij gaan denk ik.
Volvo. Rly?

Saaie auto voor saaie mensen.

En nee, de EX60 gaat geen hit worden. Laat staan dat het een betere auto is.
pi_220973587
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:32 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
De EX-60 is in Europa ontworpen en wordt volledig in Europa gebouwd.
Maar alsnog Chinees.
pi_220973597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:54 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk: geldt zeker ook voor Tesla's. En Musk heeft al laten zien dat hij ze daadwerkelijk op afstand uit kan zetten als hiij dat wil.
Jij hebt dit gepost met een apparaat wat ook nu onklaar gemaakt kan worden. En toch klaag je over Tesla, terwijl je geen Tesla hebt.

Bijzonder.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:51:18 #104
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973603
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, China. Een toonbeeld van moraliteit. Vraag het eens aan Oeigoeren...
Whataboutism om een Nazi uit de wind houden.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220973604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bijzonder dat rechtse denkbeelden ineens fout zijn. Dat je zorgen maken om het blanke ras ineens niet ok is (maar natuurlijk wel over alle andere kleuren van de regenboog...). Veel kinderen maken is een probleem??? Huh??? En het was overduidelijk geen hitlergroet, dus het enige puntje dat je zou kunnen hebben, heb je niet.

Overigens is het voor mij nieuw dat Musk zich specifiek zorgen maakt over het blanke ras. Heb je daar een goede bron voor (of is het weer uit zijn verband getrokken lulkoek van een extreemlinkse bron)?
Je hebt driekwart van wat ik geschreven zou hebben zelf verzonnen in deze post _O-

Stel ik heb er een goede bron voor, wat ga je ermee doen dan? Erkennen dat die man best wel eens een nazi kan zijn of het goedpraten?
pi_220973606
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
Geheel vrijwillig en onbetaald de webcare voor Musk doen :')
Aldus een linkse evangelist die geheel vrijwillig en onbetaald het evangelie verkondigt.
pi_220973611
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee of dit soort mensen bewust liegen om nazi symboliek te normaliseren of echt zo diep in de cult zitten dat de waarheid simpelweg is wat de cultleiders zeggen dat het is.
Misschien moet je eens gewoon jezelf verdiepen in hoe de Nazi's die groet deden. Ik ga er vanuit dat zij het beter weten (of beter: wisten) dan Elon.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:56:19 #108
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien moet je eens gewoon jezelf verdiepen in hoe de Nazi's die groet deden. Ik ga er vanuit dat zij het beter weten (of beter: wisten) dan Elon.
Zonder die groet is het ook een Nazi. Blanke ras gelul, woke virus bestrijden. Grokipedia. Een echte droplul 1e klas.
pi_220973654
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:51 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Whataboutism om een Nazi uit de wind houden.
Een beweging maken die door hersenlozen kan worden opgevat als een nazigroet vs genocide.

Ach, vrijwel hetzelfde natuurlijk.

Echt, zo belachelijk als extreemlinks geïndoctrineerden het maken… daar kan geen goede standup tegen op.
pi_220973659
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt driekwart van wat ik geschreven zou hebben zelf verzonnen in deze post _O-

Stel ik heb er een goede bron voor, wat ga je ermee doen dan? Erkennen dat die man best wel eens een nazi kan zijn of het goedpraten?
Als jij een goede bron hebt dat Elon daadwerkelijk Nazi denkbeelden heeft: natuurlijk.

Alleen heb jij die niet.
pi_220973663
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:56 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zonder die groet is het ook een Nazi. Blanke ras gelul, woke virus bestrijden. Grokipedia. Een echte droplul 1e klas.
Je zegt nu feitelijk niets met heel veel woorden.

Denk je aan je hart?

Blijft aandoenlijk die Tesla/Musk haat. Lijkt mij echt heel frusterend om de meest succesvolle ondernemer aller tijden te haten. Maar: you do you.
pi_220973676
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij een goede bron hebt dat Elon daadwerkelijk Nazi denkbeelden heeft: natuurlijk.

Alleen heb jij die niet.
De doelpalen verschuiven al. Net maakte hij zich volgens jou geen zorgen over het blanke ras. Blijkbaar heb je toch maar even google gebruikt _O-
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:16:16 #113
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973679
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een beweging maken die door hersenlozen kan worden opgevat als een nazigroet vs genocide.

Ach, vrijwel hetzelfde natuurlijk.

Echt, zo belachelijk als extreemlinks geïndoctrineerden het maken… daar kan geen goede standup tegen op.
Ben helemaal niet extreem links. Snap wel dat dat lekker ronkt, overigens. En hij is vooralsnog geen praktiserende Nazi, dus berg die genocide maar weer ff op. Maar zijn denkbeelden en opvattingen zijn evident.
pi_220973691
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De doelpalen verschuiven al. Net maakte hij zich volgens jou geen zorgen over het blanke ras. Blijkbaar heb je toch maar even google gebruikt _O-
Nee, dat heb ik niet. Als jij een bron hebt hoor ik het wel en zo niet, ook prima. En ik heb ook niet gezegd dat hij zich daar geen zorgen over maakt.

Is Nederlands te ingewikkeld voor je?
pi_220973692
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je zegt nu feitelijk niets met heel veel woorden.

Denk je aan je hart?

Blijft aandoenlijk die Tesla/Musk haat. Lijkt mij echt heel frusterend om de meest succesvolle ondernemer aller tijden te haten. Maar: you do you.
Het is allemaal theater wat er opgevoerd wordt tegen de grootste visionair ooit vanuit de haters.

Ze haten hem maar om 1 reden, dat is dat hij bij de 'tegenpartij' zit. Als Elon de dems zou steunen hoor je er niemand over.

Net zoals dat Kamala Biden uitmaakte voor racist, kritiek had op de segregation van zwarten en blanken op scholen en zelfs de school bussen.
Biden wilde vroeger niet dat zwarten in de bus zaten met blanken, of hoe de Clinton's zwarten noemde in 1994. Superpredators.

Maar Kamala ging gewoon lekker onder Biden werken.

Ze haten hem omdat hij niet meer bij ze zit. Dat is het enige.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220973697
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ben helemaal niet extreem links. Snap wel dat dat lekker ronkt, overigens. En hij is vooralsnog geen praktiserende Nazi, dus berg die genocide maar weer ff op. Maar zijn denkbeelden en opvattingen zijn evident.
Genocide slaat natuurlijk op de Oeigoeren.

En ik heb niet gezegd dat jij extreemlinks bent.

Holy shit zeg: enige beheersing van de Nederlandse taal zou echt handig zijn.
pi_220973703
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is allemaal theater wat er opgevoerd wordt tegen de grootste visionair ooit vanuit de haters.

Ze haten hem maar om 1 reden, dat is dat hij bij de 'tegenpartij' zit. Als Elon de dems zou steunen hoor je er niemand over.

Net zoals dat Kamala Biden uitmaakte voor racist, kritiek had op de segregation van zwarten en blanken op scholen en zelfs de school bussen.
Biden wilde vroeger niet dat zwarten in de bus zaten met blanken, of hoe de Clinton's zwarten noemde in 1994. Superpredators.

Maar Kamala ging gewoon lekker onder Biden werken.

Ze haten hem omdat hij niet meer bij ze zit. Dat is het enige.
Het is begonnen met het afpakken van de linkse echokamer Twitter.

Die vervolgens failliet zou gaan en feitelijk gewoon als een tierelier draait. Wat je van bluesky niet kan zeggen.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:31:30 #118
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973725
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Genocide slaat natuurlijk op de Oeigoeren.

En ik heb niet gezegd dat jij extreemlinks bent.

Holy shit zeg: enige beheersing van de Nederlandse taal zou echt handig zijn.
Jij haalt die rare vergelijking er zelf bij, lekker snobje van me. Anyway. Musk blijft een lul.
pi_220973764
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:31 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jij haalt die rare vergelijking er zelf bij, lekker snobje van me. Anyway. Musk blijft een lul.
Ach, we gaan schelden. Ook goed.
pi_220974190
Als sommige mensen vastgeluld worden zeggen ze altijd: JA NU VERPLAATS JE DE DOELPALEN! _O-
Vakman pur sang
pi_220974308
'Tesla-schaamte' sowieso :') altijd dit soort onzinbegrippen, alsof iedereen voelt wat een kleine groep schreeuwers vindt dat iedereen zou 'moeten' voelen'.
Zelf geen enkel probleem met Elon Musk of zijn ondernemingen. Prima kerel. En wat een ander vindt, /care * oneindig.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:20:11 #122
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220974531
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:43 schreef PurifieR het volgende:
'Tesla-schaamte' sowieso :') altijd dit soort onzinbegrippen, alsof iedereen voelt wat een kleine groep schreeuwers vindt dat iedereen zou 'moeten' voelen'.
Zelf geen enkel probleem met Elon Musk of zijn ondernemingen. Prima kerel. En wat een ander vindt, /care * oneindig.
Maar het onderbuikgevoeletje moét gerechtvaardigd worden. En dat onderbuikje is vaak gebaseerd op stiekem wel willen maar niet kunnen, en dan moét het negatief gepraat worden, want dat slaapt lekkerder, en als daarvoor een rookgordijntje opgeworpen moet worden, dan is dat maar zo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220974551
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar het onderbuikgevoeletje moét gerechtvaardigd worden. En dat onderbuikje is vaak gebaseerd op stiekem wel willen maar niet kunnen, en dan moét het negatief gepraat worden, want dat slaapt lekkerder, en als daarvoor een rookgordijntje opgeworpen moet worden, dan is dat maar zo.
Sja, mijn taak is niet babysitter zijn van de gekweste gevoelentjes van sneeuwvlokjes die hierover huilen :)
pi_220974654
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Chinese rommel dus.

Noted. _O-
Ik sluit niet uit dat er 1 of meer Chinese onderdelen in zitten. Die zitten tegenwoordig bijna overal in.
pi_220974668
Jeetje, er lijkt iemand in dit topic nogal getriggered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')