Ik doe mijn werk vanuit huis kree.quote:
dan is de vraag wat trekt je erin in aan he?quote:
meiden die niet op gaan op iemand met veel geld of iemand die onwijs succes heeft. Maar gewoon man en vrouw die elkaar leuk vinden ondanks dat alles. dat is mijn Standaard.quote:
na niet in de zin van natuurlijk. maar oke het simpele gedachte erover.quote:
[b]Op
ik wil iemand waarmee ik op reis kan gaan, avonturen beleven. me leven delen en zo ook anders om, dat wil ik. maarjaquote:
wellicht mss maar je las ook mits liefde enzo is anders. oke ik sluit neit uit. maar het is neit waar ik naar op zoek ben iemand vrouw met kinderen die ik mee moet slepen en een andere pa van ze etc. niet mijn voorkeur.quote:
wha simpele "meiden tussen aanhalingstekens". ik snap jullie ook best wel. maar ik bedoel hier niks raars over ofzo. maar simpele in de zin dat er geen kinderen zijn en etc. hoewel zou dat aan kunnen maar drempel voor mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Mss ben ik hard naar jij begint over simpele meiden. Dat stuit me echt tegen de borst.
Kijk kree, er is vast ergens een liefde voor je. Maar je intstelling klopt niet.
oke. nouja wat snap je niet?quote:
niet een simpele. maar in de zin. van kunnen aanpassen als er dingen ff niet meezitten hotel kamers ofzo en beste ervan maken enzo. zonder drama over te maken niet goed genoeg enzo. doen met wat je hebt.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:27 schreef kree het volgende:
ik heb gewend dus in meest onhandige te slapen enzo of logeren. dus voor mij geen drama queen. maar iemand die ook ok is met ff minder als een 5 sterren hotel.
niet lelijk gaan doen en uitlokken,...... dit was nooit mijn bedoeling. en moet je geen drama van gaan maken anders note.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
Alsof jij Einstein bent. Simpele meiden. Hoe durf je ?
Dat heb ik net gedaan en ze is niet blij met je kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:30 schreef kree het volgende:
oke ik weert niet hoe ik het meer uit moet leggen eigenlijk.
Maar als je samen bent met wie je mag en je denkt tis toch gezellig samen. maakt het dan onwijs uit of het 1 ster is of 5?
zeg jij het maar en vraag ook aan je vrouw of vriendin.
wie is ze? want ik had nergens nog over gesproken met mods of wat?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan en ze is niet blij met je kan ik je zeggen.
Lezen is niet je sterkste vak zeker.? Mijn vriendin kree.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:33 schreef kree het volgende:
[..]
wie is ze? want ik had nergens nog over gesproken met mods of wat?
jou vriendin doet geen zake in de hele handeling van policy hoe fok gaat. dat is ook nog ding wat ik wel even tegen kwam.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste vak zeker.? Mijn vriendin kree.
i9k heb dat over simpele meiden en hoe ik bedoelde uitgelegd en was niet dis respectvol ofzo. van mijn kant.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
Kan prima blijven staan, mss reageren er zelfs nog Simpele Meiden.
na dat is oke he. maar als zei modereert en jij niet. dan heb jij hierin niet de keuze en moet altijd tegen policy afgewogen worden. daar heb ik ff probleem mee met wat je zei.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:40 schreef FreshFruit het volgende:
En ik ben nlij met mijn slimme Vriendin waar ik al bijna 14 jaar mee samen ben.
Waar lees jij dat ze MOD is ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
i9k heb dat over simpele meiden en hoe ik bedoelde uitgelegd en was niet dis respectvol ofzo. van mijn kant.
dat jij je vriendin die mod is aanhaalt als van ook gaat kijken en voor oordeel heeft. dat is zorgwekkend wel.
maarja anyway. ik probeer het hier leuk te houden. maar damn dat ik wel kritisch ben.
boeie jij zeurt ook alleen maar door? ik was er al klaar mee?quote:
Dat is ten eerste al een goede vraag.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:44 schreef kree het volgende:
oke ik geef kwartier, wat wil je van mij nog weten en waarom ik tegen je in ga?
zeg het even in paar vragen. en dan hebben we dat ook uitgesproken.
ja oke zeg maar?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ten eerste al een goede vraag.
Waarom ga je tegen me in.?quote:
ik ga niet tegen je in? en ook helemaal mijn bedoeling niet? maar jij vraagt eigenlijk aan mij? ik niet aan jou?quote:
Moet ik dat nou weer uitleggen ? Jij maakt in DTS er altijd de grote kree show van. En daarbij loop je in andere topics Dts ook nog af te zeiken.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga niet tegen je in? en ook helemaal mijn bedoeling niet? maar jij vraagt eigenlijk aan mij? ik niet aan jou?
wat vind je zo erg aan mij als kree?
oke en is dat zo erg? of anders show? verklaar ff waarom ik dm krijg dan van mis je kree balbal.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik dat nou weer uitleggen ? Jij maakt in DTS er altijd de grote kree show van. En daarbij loop je in andere topics Dts ook nog af te zeiken.
hmmm mij. DM zegt anders anders altijd. maargoed. wss heb je beetje te grote ego van jezelf om dat te zeggen.quote:
je trekt het zo uit context he. maarja. goed als je hier pumtem voor krijgt oke. had allang al uitgelegd hoe het zat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ga dan fijn in je DN een simpele meid vinden.
Waarom een TR ? Je las toch dat er iemand was overleden ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:02 schreef kree het volgende:
laat gaan ik heb geen zin in drama? jij wel. mooi doe maar TR ofzo.
check ook van mij dan. check ok en dubbel check. geen drama dus meer.quote:
Ik ook niet op jou.quote:
idd en denk niemand niet en toch vind ijk dit topic nul geen reet meer aan. niet dat ik jullie meningen niet waardeer, want dat stukje is wel leuk hier en in lopend topic.quote:
Hou je aan je woord. En doe ze de groetjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:11 schreef kree het volgende:
Ik ga ff naar andere sc. mss later nog eens. succes hier.
hmm mss is het goed om eens. te indenken dat er heel veel het hier niet zo mee eens meer zijn in dit topic met spel. sommige zeggen sommige niet. OKE ik laat het aan ieder. maar ik ben weg, vind niet leuk meer enzo en andere beter.quote:
doe ik ook maar laat nog ff achter waarom enzo. hmmm naja. maakt mij het ook uit denk er zelf maar over waarom mensen weg gaan.quote:
zeker is er wel. alleen die is nog niet zo boeiend. spel doe ik niet meer aan mee bij deze....quote:
Goedemorgen. ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |