ik wil iemand waarmee ik op reis kan gaan, avonturen beleven. me leven delen en zo ook anders om, dat wil ik. maarjaquote:
wellicht mss maar je las ook mits liefde enzo is anders. oke ik sluit neit uit. maar het is neit waar ik naar op zoek ben iemand vrouw met kinderen die ik mee moet slepen en een andere pa van ze etc. niet mijn voorkeur.quote:
wha simpele "meiden tussen aanhalingstekens". ik snap jullie ook best wel. maar ik bedoel hier niks raars over ofzo. maar simpele in de zin dat er geen kinderen zijn en etc. hoewel zou dat aan kunnen maar drempel voor mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Mss ben ik hard naar jij begint over simpele meiden. Dat stuit me echt tegen de borst.
Kijk kree, er is vast ergens een liefde voor je. Maar je intstelling klopt niet.
oke. nouja wat snap je niet?quote:
niet een simpele. maar in de zin. van kunnen aanpassen als er dingen ff niet meezitten hotel kamers ofzo en beste ervan maken enzo. zonder drama over te maken niet goed genoeg enzo. doen met wat je hebt.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:27 schreef kree het volgende:
ik heb gewend dus in meest onhandige te slapen enzo of logeren. dus voor mij geen drama queen. maar iemand die ook ok is met ff minder als een 5 sterren hotel.
niet lelijk gaan doen en uitlokken,...... dit was nooit mijn bedoeling. en moet je geen drama van gaan maken anders note.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
Alsof jij Einstein bent. Simpele meiden. Hoe durf je ?
Dat heb ik net gedaan en ze is niet blij met je kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:30 schreef kree het volgende:
oke ik weert niet hoe ik het meer uit moet leggen eigenlijk.
Maar als je samen bent met wie je mag en je denkt tis toch gezellig samen. maakt het dan onwijs uit of het 1 ster is of 5?
zeg jij het maar en vraag ook aan je vrouw of vriendin.
wie is ze? want ik had nergens nog over gesproken met mods of wat?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan en ze is niet blij met je kan ik je zeggen.
Lezen is niet je sterkste vak zeker.? Mijn vriendin kree.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:33 schreef kree het volgende:
[..]
wie is ze? want ik had nergens nog over gesproken met mods of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |