je trekt het zo uit context he. maarja. goed als je hier pumtem voor krijgt oke. had allang al uitgelegd hoe het zat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ga dan fijn in je DN een simpele meid vinden.
Waarom een TR ? Je las toch dat er iemand was overleden ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:02 schreef kree het volgende:
laat gaan ik heb geen zin in drama? jij wel. mooi doe maar TR ofzo.
check ook van mij dan. check ok en dubbel check. geen drama dus meer.quote:
Ik ook niet op jou.quote:
idd en denk niemand niet en toch vind ijk dit topic nul geen reet meer aan. niet dat ik jullie meningen niet waardeer, want dat stukje is wel leuk hier en in lopend topic.quote:
Hou je aan je woord. En doe ze de groetjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:11 schreef kree het volgende:
Ik ga ff naar andere sc. mss later nog eens. succes hier.
hmm mss is het goed om eens. te indenken dat er heel veel het hier niet zo mee eens meer zijn in dit topic met spel. sommige zeggen sommige niet. OKE ik laat het aan ieder. maar ik ben weg, vind niet leuk meer enzo en andere beter.quote:
doe ik ook maar laat nog ff achter waarom enzo. hmmm naja. maakt mij het ook uit denk er zelf maar over waarom mensen weg gaan.quote:
zeker is er wel. alleen die is nog niet zo boeiend. spel doe ik niet meer aan mee bij deze....quote:
Goedemorgen. ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |