Die laatstequote:Op donderdag 4 juni 2026 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Maar deze is ook gaaf.
[ afbeelding ]
Voor het transporteren van krantenquote:
Uit de tijd dat merken zich nog konden onderscheiden met design en (unieke) functionaliteiten. Wat hebben we dan tegenwoordig toch een ontzettend saaie eenheidsworst aan auto's..quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:57 schreef Bargehassus het volgende:
De SadoMasochistische.
Citroen SM.
[ afbeelding ]
Zeker, maar die late Charleston vind ik wat minder.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:30 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien niet de mooiste maar wel de meest iconische Citroën, de 2CV. Lijkt me zeker het benoemen waard.
Het is een opvallende auto die een tijdsbeeld treffend weergeeft. Het hoekige van de iconische Lamborghini Countach (van dezelfde ontwerpstudio), maar dan vertaald naar een luxe gezinsauto.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:01 schreef hoechst het volgende:
[..]
Snap niet dat heel veel mensen deze niet mooi vinden.
Ja, daar dacht ik ook meteen aanquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:40 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent precies een Franse auto, mooi en onverslijtbaar
volgens de reclamespot
Maar als de motor nog wil lopen,
dan is het plaatwerk al verrot…
Bekijk deze YouTube-video
BAZENBAKquote:Op donderdag 4 juni 2026 17:57 schreef Bargehassus het volgende:
De SadoMasochistische.
Citroen SM.
[ afbeelding ]
Dan zal je deze ook wel leuk vinden, de DS tissier:quote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 12:21 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dan zal je deze ook wel leuk vinden, de DS tissier:
[ afbeelding ]
Die komt zo uit een oude Need For Speed weggeredenquote:
Mijn vader had die ook destijds. Heel veel draaiende hoofden op de weg. Echt een mooie auto!quote:Op maandag 8 juni 2026 11:51 schreef knoopie het volgende:
Qua betrouwbaarheid wil ik nooit meer een franse auto, omdat zowel de peugeot als de citroën echt waardeloze kwaliteit waren. Maar ik ben het helemaal met TS eens dat ze veel meer interessante auto's maken dan de meeste andere merken. Ook de latere Citroën C6 met zijn holle achterruit was echt een andere auto dan al het andere dat rond reed. En bovendien met de luchtverinig een van de meest comfortabele auto's die ik ooit gereden heb.
[ afbeelding ]
En nog steeds een mooie statige verschijning vind ik. Van binnen natuurlijk wel gedateerd inmiddels, maar nog steeds een prachtige auto om te zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn vader had die ook destijds. Heel veel draaiende hoofden op de weg. Echt een mooie auto!
Wat een knap ding! Zou deze zo 2e hands op de kop tikken als ik 'm tegen zou komen.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:51 schreef knoopie het volgende:
Qua betrouwbaarheid wil ik nooit meer een franse auto, omdat zowel de peugeot als de citroën echt waardeloze kwaliteit waren. Maar ik ben het helemaal met TS eens dat ze veel meer interessante auto's maken dan de meeste andere merken. Ook de latere Citroën C6 met zijn holle achterruit was echt een andere auto dan al het andere dat rond reed. En bovendien met de luchtverinig een van de meest comfortabele auto's die ik ooit gereden heb.
[ afbeelding ]
Niet doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat een knap ding! Zou deze zo 2e hands op de kop tikken als ik 'm tegen zou komen.
Zou het sowieso doen, maar ik heb ook blind een brakke Hyundai Coupé gekocht en een Suzuki Baleno waarvan de olie helemaal op was en waar ik plankgas mee naar huis ben gereden. Ik ben niet de meest verstandige persoon ooit.quote:
In dat geval:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou het sowieso doen, maar ik heb ook blind een brakke Hyundai Coupé gekocht en een Suzuki Baleno waarvan de olie helemaal op was en waar ik plankgas mee naar huis ben gereden. Ik ben niet de meest verstandige persoon ooit.
Ook nog eens in de buurtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef knoopie het volgende:
[..]
In dat geval:
https://www.marktplaats.n(...)ead-up-bi-xenon-navi
Had ooit bijna de blauwe C6 met crème lederen interieur gekocht die gebruikt werd in het programma Villa Felderhof. Vond destijds alleen de vraagprijs te hoog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een knap ding! Zou deze zo 2e hands op de kop tikken als ik 'm tegen zou komen.
En als je het dak wel had gemonteerd lekte het ding nog.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:35 schreef knoopie het volgende:
De c3 pluriel vind ik trouwens ook wel een vermelding waard. Niet per sé omdat hij mooi was, maar omdat citroen het fantastische idee had om een cabrio te maken waar je een deel van het dak thuis moest laten. Dus als je helemaal cabrio ging, dan kon je onderweg niks doen als het begon te regenen.![]()
[ afbeelding ]
Dat zal best ja, met die onnodig ingewikkelde constructie.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En als je het dak wel had gemonteerd lekte het ding nog.
En verzorgd door Johan Oldenhage. Binnen de Citroën-wereld een begrip!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef knoopie het volgende:
[..]
In dat geval:
Er zijn wel meer auto's waar dat het geval is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:35 schreef knoopie het volgende:
De c3 pluriel vind ik trouwens ook wel een vermelding waard. Niet per sé omdat hij mooi was, maar omdat citroen het fantastische idee had om een cabrio te maken waar je een deel van het dak thuis moest laten. Dus als je helemaal cabrio ging, dan kon je onderweg niks doen als het begon te regenen.![]()
[ afbeelding ]
FF afgezien van deze problemen, ik denk dat Cabriolet rijden wat voor liefhebbers is. Heb een paar keer een cabrio gehuurd op vakantie. Veel te veel kabaal aan mijn kop. Geef mij maar een auto met een echt dak en met aircoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:35 schreef knoopie het volgende:
[ afbeelding ]
Motorrijders hebben daar de Shoei Neotec 3 voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
FF afgezien van deze problemen, ik denk dat Cabriolet rijden wat voor liefhebbers is. Heb een paar keer een cabrio gehuurd op vakantie. Veel te veel kabaal aan mijn kop. Geef mij maar een auto met een echt dak en met airco
Er zijn ook genoeg auto's met een echt dak, climate control en die dakloos kunnen rijden met 1 druk op de knop.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
FF afgezien van deze problemen, ik denk dat Cabriolet rijden wat voor liefhebbers is. Heb een paar keer een cabrio gehuurd op vakantie. Veel te veel kabaal aan mijn kop. Geef mij maar een auto met een echt dak en met airco
Geen aircoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor 245k heb je er een
https://www.gallery-aalde(...)ently-invested-1963/
Extra ventilatortje van de Action op het dashboard zettenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Extra ventilatortje van de Action op het dashboard zetten
Dat verandert niets aan het met de kap naar beneden rijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg auto's met een echt dak, climate control en die dakloos kunnen rijden met 1 druk op de knop.
De lokale zwerver rijdt ook dakloosquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg auto's met een echt dak, climate control en die dakloos kunnen rijden met 1 druk op de knop.
Deze manquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:30 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb nog nooit een mooie Citroën gezien.
Hoe is het met jouw blindengeleide hond?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:30 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb nog nooit een mooie Citroën gezien.
Meh,van de 2,7 diesel zou ik wegblijven. De latere 3 ltr is betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef knoopie het volgende:
[..]
In dat geval:
Wij hadden de 2,7 met biturbo, en de problemen begonnen met een olie lekkende turbo. Daarna kwam de lekkende luchtvering en toen bleef er na een regenbui een paar liter water staan in de achterdeuren... Etc. Maar het was een heerlijke auto om mee over de Autobahn te cruisen, als hij het deed.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:18 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Meh,van de 2,7 diesel zou ik wegblijven. De latere 3 ltr is betrouwbaarder.
Heerlijke auto (of moet ik zeggen voiture) om mee te rijden,ik heb de vorige auto van onze directeur eens een lang weekend mee mogen nemen.
Daar kreeg hij trouwens ook bijna geen hol meer voor terug. Zwart met cognac kleurig leer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |